Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Kubcio58

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Modernizacja Drawinowa - etap 1.
« dnia: 01 Grudnia 2017, 21:08:01 »
Witam wszystkich!

Postanowiłem zająć się odnowieniem scenerii Drawinowo. Moją pracę podzieliłem na kilka etapów, każdy odcinek ma ok. 10km. Osobno będę wydawał także 5 największych miast. Dlaczego? Tylko to zabezpieczy moją pracę przed wieloletnim 'kurzeniem się' na dysku. Z tego co wiem Całkowo_v2 powstawało przez 6 lat; mnie odnowienie dziewięciokilometrowego odcinka zajęło 2 tygodnie. Zanim zrobiłbym resztę, minęłoby dużo czasu... Przy okazji także testerom będzie łatwiej testować ;-).

Dzisiaj prezentuję nowe otoczenie od km 1,1 do km 10,0 (czyli bez Grodziska Zach.). Nowe jest praktycznie wszystko; nie ingerowałem tylko w sieć trakcyjną oraz tory. Mógłbym się tu wiele rozpisywać o zmianach, lecz myślę, że najlepiej zobrazują je poniższe cztery screeny. Proszę tylko uważać na nowym przejeździe kolejowym w Grodzisku Letnisko, gdyż samochody nie wiedzą co to 'stop' :-).

Uwaga! Ze względu na problemy w imporcie 'starej' zieleni, na trasie (poza wspomnianymi wcześniej dziewięcioma kilometrami) wstawiłem prowizorycznie nową zieleń, tak aby resztę scenariusza nie przejeżdżać po półpustyni. Jednakże jeżeli znajdzie się ktoś do importu z 3Ds Maksem, będzie można wstawić starą zieleń, dopóki nie wydam kolejnych odcinków. Zresztą zdecydujcie sami ;-).

Do prawidłowego działania należy mieć pobrane najnowsze wagony 111A i 112A oraz nowe textury wagonów 162A i 163A od Stelego.

Download w pierwszym załączniku.

Miłych testów!

PS. Przekroczyłem wagę załącznika o 0,5 kB. Ciekawe kto pierwszy mnie zgłosi :-D

2
Witam!

Kto pyta nie błądzi... Mam dwa problemy ze studiem 3Ds Max 2012:

• przy eksporcie roślinności (i tylko roślinności) pojawia się error na dodanym załączniku nr 1. Problem pojawiał się już wcześniej, ale po ponownym zainstalowaniu skryptów znikał. Tym razem nie pomogło.

•Import terenu. Skomentuję poniżej dodane załączniki:
- [2] tak wygląda mój domyślny Material Editor. Niezbyt ciekawie...
- [3] taki błąd wywala przy imporcie,
- [4] podmieniam więc wszystkie kulki na standard,
- [5] a wyskakuje jeszcze dziwniejszy błąd  :-(

Ma ktoś jakieś rozwiązanie?


3
Na warsztacie / Linia 414
« dnia: 21 Maja 2017, 21:59:29 »
Bardzo serdecznie witam wszystkich!

Od około roku uczę się tworzyć scenerie w 3Ds Max. Idzie mi całkiem nieźle, na tyle nieźle, że w końcu udało mi się coś sensownego sklecić. Aktualnie pracuję nad linią nr 414, a dokładniej daję jej "drugie życie". Trasa jest całkowicie nieprzejezdna, ba, w większości rozebrana (tutaj trochę fotek --> https://www.bazakolejowa.pl/index.php?dzial=linie&id=647&okno=galeria2). Ponieważ większość obiektów stacyjnych jest rozebrana, nie trzeba zbytnio bawić się w "focenie" :-). Trasa jest ukończona mniej więcej w połowie. Poniżej przedstawiam screeny tego, co udało mi się aktualnie dokonać:

Sprawdź w Twoich postach wagę załączników - maksymalny rozmiar to 250KB. Możesz również korzystać z przechowalni plików na http://eu07.pl/upload/ | @macius5991

EDIT: Poprawione właściwie.

Strony: [1]