https://eu07.pl/userfiles/21262/2019-10-29%2014-24.jpgA tu oko w oko z ostatnim wagonem. U góry kamera, z podgrzewaną szybą, do tego spryskiwacz z wycieraczką która ma dwa biegi. Wszystko sterowane z przełącznika na bocznym panelu kabiny B.
tabliczka z nr 10 - numer składu. Nr pociągu składa się z nr loka i nr składu
Na środku charakterystyczny dzwonek, który działa w połączeniu z białymi refektorami. W nocy pchając wagony na ekranie coś widać, najgorzej jest w porze gdy słońce jest nisko nad horyzontem.
Jazda z uszkodzoną kamerą w trybie pchania wagonów jest zabroniona.
Do tego wagony posiadają ogrzewanie które nie pozwala by węgiel przymarzał do ściąn wagonów.
Na zdjeciu równiez widać sprzęgi powietrzne, czerwony wiadomo układ hamulcowy. Zółty, podczas jazdy jest pusty. Dopiero na elektrowni w kabinie B przłącza się przełącznik "Kipowanie" wtedy eletrozawór wpuszcza 8atm do wagonów w celu możliwości otwarcia drzwi. Za otwieranie odpowiedzialny jest pracownik który jest na estakadzie węglowej. Po rozładunku skład jedzie na sprawdzenie tj. rewident sprawdza czy klapy wagonów są prawidłowo zamknięte i zaryglowane, bo nieraz zdarza sie ze węgiel uniemożliwia domknięcie się wagonu.