Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jarząbek019

Strony: 1 2 3 [4]
91
Z tego ci wiem, Traxxa ze spokojem 2 osoby popchną, takie ma malutkie opory toczenia.

92
Symulator / Odp: Obsługa nastawnika jazdy na lok. EU07
« dnia: 17 Lutego 2014, 09:55:08 »
A gdy mamy troszkę na haku i mamy 30km/h, ciągniemy na oporach do 30km/h i nastawnik na 0?

93
Symulator / Odp: Obsługa nastawnika jazdy na lok. EU07
« dnia: 16 Lutego 2014, 15:48:49 »
A nie jest to na siłę oszczędzanie? Autem też bujasz się do 110km/h wrzucany na luz i czekamy aż spadnie prędkość do 100km/h. Teoretycznie oszczędzamy.

94
Bocznica / Odp: Wymiary kabiny E186
« dnia: 15 Lutego 2014, 22:27:18 »
Nie o to mi chodziło... Chodziło mi o to że kolega dał od razu link do pdfa. Później po zwróceniu uwagi dał kolega link do strony na której mozemy sobie wybrać lokomotywę. O to mi chodziło.

Reg. zakazy 10, 12, obowiązki 9.
Cały temat, to jeden wielki bałagan.
Benek

95
Tabor kolejowy / Odp: Kilka technicznych pytań o EN57
« dnia: 15 Lutego 2014, 22:25:41 »
Trzeba całym kołem.

96
Bocznica / Odp: Wymiary kabiny E186
« dnia: 15 Lutego 2014, 22:21:17 »
Gdzie kliknąc? Kolega dał link bezpośrednio do PDFa do ESa. Nie rozumiem tu złości.

97
Bieżące kolejowe / Odp: Powtórka z Pragi - 27we i EN57-AKM
« dnia: 15 Lutego 2014, 18:48:42 »
Warto zwrócić uwagę, że nie wygaszona została TOP-ka, widzimy na zdjęciach, że cały czas wskazywała Osp2 (dwa białe w pionie) a EN57 jej nawet nie minął.
TOP już działa jak pociąg dojedzie do sygnalizatora.

98
Tabor / Odp: Moc silników BR285
« dnia: 08 Lutego 2014, 21:09:47 »
Dajesz CTRL + (-) [minus]  i nastawnik natychmiast schodzi na pozycje 0

99
Tabor / Odp: Błędy związane z lokomotywą BR285
« dnia: 07 Lutego 2014, 21:37:13 »
Widok jest z okna, można by przesunąć w miejsce oka kamery.

100
Tabor / Odp: Błędy związane z lokomotywą BR285
« dnia: 07 Lutego 2014, 18:58:47 »
Nie nie. Na innych lokomotywach nacisnę x2 home/end i jestem w drugiej kabinie. Tu jest tak wchodzę do maszynowni, naciskając jeszcze raz home to pojawia się windowsowe kółko (klepsydra z xp ) i czekam  kilka sekund. Tak się dzieje tylko raz, później jest juz w porządku. Jeszcze jak zmienimy kabine to stoimy przy lewych drzwiach zamiast na środku przy drzwiach do korytarza maszynowni. Traxx posiada również 3 ton syreny uruchamiany pedałem obok czuwaka, najczęściej właśnie ten dźwięk jest używany przez maszynistów.
http://youtu.be/M69pDHaNtzg?t=19s

http://youtu.be/NsorBK9Vj28?t=2m46s

101
Tabor / Odp: Błędy związane z lokomotywą BR285
« dnia: 07 Lutego 2014, 18:39:12 »
Gdybym ogarniał temat chętnie bym się sprawą zajął. Wracając do litani, dźwięk sprężarki jest identyczny jak w elektryku (na zewnątrz, bo w środku nie słychać) i na biegu jałowym lekko wzrastają obroty. Jeszcze zauważyłem ze w kabinie maszynista często odbija się głową od sufitu, oraz ruszają się góra- dół wycieraczki. Jeśli przechodzimy z kabiny np A do B (pomijam fakt innej textury maszynowni) symulator na chwile łapie zawiche.

102
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Przełącznik świateł
« dnia: 07 Lutego 2014, 17:57:41 »
Na jakiejś EU07 Cargo widziałem że z końcówek na manewrową się przełączyło w nieaktywnej kabinie.

103
Infrastruktura kolejowa / Odp: Spadek napięcia w sieci trakcyjnej
« dnia: 07 Lutego 2014, 17:45:20 »
Wiem, że na traxxie chyba przy 2300V puszcza WS. A jazda z prądem przy zmianie sekcji grozi uszkodzeniem lokomotywy wyraźna różnica potencjałów (napięcia) i możliwość spalenia druta.

104
Tabor / Odp: Błędy związane z lokomotywą BR285
« dnia: 07 Lutego 2014, 15:37:54 »
Głos czuwaka na początku jest w porządku, po kilku razach po miganiu lampki słychać ...ak lub ...kk samą końcówkę wyrazu. Później mówi normalnie. Wydaje mi się ze zbiornik główny jest jest małej objętości. Po hamowaniu kontrolnym ciśnienie spada do 7 atmosfer, wydaje mi się też ze sprężarka ma słabą wydajność. Ogólnie na tych maszynach sprężarka uruchamia się przy 8 atm. Wcześniej ktoś napisał ze jeśli ciśnienie spadnie w przewodzie gł to lok ciągnie. Powinna być "blokada trakcji" nastawnik na 0 ponownie wybieramy kierunek i zadajemy moc. Ogólnie chciałbym pomóc w udoskonalaniu symulatora. Jeszcze sprawa lusterek CTRL+ <--  lub CTRL+ --> Widok jest z okna, można by przesunąć w miejsce oka kamery.

105
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 26 Stycznia 2014, 18:40:58 »
Dragon 001

106
Bocznica / Czuwak/SHP
« dnia: 20 Września 2013, 15:37:01 »
Mam pytanko. Ustawiam sobie skład, i daje np kila lokomotyw które chce ciągnąć na zimno. Gdy np wejdę do danej lokomotywy i później jadę,jest ok do pierwszego elektromagnesu SHP w lokomotywie prowadzącej zbije shp, ale ta na zimno daje nagłym

Reg. zakazy 10.
Proszę poprawić ten post na wiadomość czytelną i zgodną z podstawowymi zasadami pisowni.
Benek


15 punktów za lekceważenie uwag. Bocznica.
Benek

107
Pomoc doraźna / Głośność
« dnia: 24 Sierpnia 2013, 14:36:47 »
Witam. Jak na win XP ściszyć lub zgłośnić MaSZyne nie ingerując w pozostałe dźwięki systemu??

Strony: 1 2 3 [4]