Karta to Radeon Vega RX 11, niemniej jednak myślę że tutaj nie będzie miał wpływu taki a nie inny model karty, widzę że również parę innych osób na forum w różnych wątkach poruszało tą sprawę np: u kolegi EP07-385 jest mocniejszy Radeon RX580 z 8 GB pamięci RAM i także występuje to samo.
Maszyna nic w locie nie doczytuje, oprócz ludzików w wagonach, generowanych tabliczek i ewentualnych zmian pór roku, więc podejrzewam problem z odśmiecaniem vramu. Patrzyłeś czy jest różnica z zaptaszonymi oboma lub którymś z programowych trybów konserwacji pamięci w starterze? Masz gdzieś podgląd zużycia pamięci karty by to zweryfikować?
Cofnąłem zmiany dla renderera Angle i znów mogę uruchomić symulację, na próbę nastawiłem tak jak mówiłeś tryb konserwacji pamięci i usuwanie tekstur z Open GL i wydaje mi się że problem się powiększył.
Takie mikro przycięcia (nawet nie skoki gpu frame total) zaczęły występować od razu i to nawet na torze doświadczalnym, po wyłączeniu usuwania tekstur i pozostawieniu samego trybu konserwacji pamięci trochę było ich mniej ale jeszcze były widoczne.
Najlepiej jednak działa przy wyłączonych obu tych opcjach, przy czym zaznaczam że te różnice były widoczne od samego uruchomienia i to na torze doświadczalnym, o tych skokach rzędu kilkuset milisekund nawet tutaj nie wspominam bo TD jest zbyt lekką scenerią by takie na nim występowały.
EDIT: Ok, jakimś cudem udało się uruchomić ten renderer Angle, a tu takie kwiatki się pokazują... część cieni "pixeluje" i do tego to czarne niebo?
Ktoś mądrzejszy ma jakiś pomysł? 🤔