Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ic_kolobrzeg

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12
151
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 09 Września 2014, 22:21:29 »
Nie ma takiego miasta jak Radom :)

152
WWW / Odp: Przerwa techniczna - nowy serwer
« dnia: 06 Września 2014, 20:49:42 »
Przeprowadzka zakończona sukcesem?

153
SA139 ma wrócić jutro do Kołobrzegu z PESY.

154
"Zaszynobus" po wypadkach na linii numer 402, w Kołobrzegu:

&feature=youtu.be

  Dodano: 31 Sierpnia 2014, 16:15:51
Zła passa trwa:
10:30 Trzebiatów - Gryfice km 84,996. Na przejeździe kat.C przy sprawnie działających urządzeniach SSP pod  przejeżdżający pociągu nr 88729/8(Przewozy Regionalne Sp. z o.o.) relacji Kołobrzeg-Szczecin Główny prowadzonego SA 136-005 wjechał  samochód osobowy. Pojazd nie może kontynuować dalszej jazdy.

155
Rainsted / Odp: Brak możliwości aktualizacji Rainsted
« dnia: 28 Sierpnia 2014, 21:43:15 »
Problem rozwiązany, pomimo działającego internetu, był jakiś problem na linii.
Temat do zamknięcia.

OK.
Benek

Kilka osób zgłosiło mi, że wciąż ma problem, więc otwieram.
adsim

156
Dzięki bardzo za pomoc, grzebałem nie w tym panelu co trzeba. Temat można zamknąć.

Zamykam.
adsim

157
Witam.
Zakupiłem nowy sprzęt z porządną kartą graficzną Nivida Geforce 850m (od razu po uruchomieniu kompa dokonałem aktualizacji sterowników karty graficznej). Jednak symek korzysta tylko ze zintegrowanego Intela.  Włączanie/wyłączanie wyświetlania VBO nic nie daje, tak samo działanie z Multiasamplingiem... Open GL pokazuje najnowsze aktualizacje.
Co zrobić, żeby komputer korzystał z karty Geforce,  a nie z Intela?
Przeszukiwałem wczoraj pół wieczora forum i odpowiedzi nie znalazłem.

Jeszcze konfiguracja sprzętowa: procesor Intel Core i7 24GHz, 8GB RAM.

158
Rainsted / Brak możliwości aktualizacji Rainsted
« dnia: 28 Sierpnia 2014, 19:46:52 »
Witam.
Instaluje MaSzynę na nowym komputerze i nie mogę zaktualizować Rainsted. Przy próbie pobrania nowej wersji pojawia się komunikat jak w załączeniu i nie idzie nic dalej zrobić. Ktoś z Was może pomóc?

159
Tabor / Brak światła czuwaka w 4e-004
« dnia: 26 Sierpnia 2014, 14:11:58 »
Witam. Tylko w kabinie "B" lokomotywy 4e-004 nie ma światła czuwaka, jest tylko dzwięk buczka (przez czuwak widać tory - widoczna jest jest jego przeźroczystość). W kabinie "A" działa wszystko prawidłowo.
MaSzyna 08.13 ze wszystkim patch'ami.

Reg. obowiązki 2.
Wykadruj proszę załącznik.
Benek


Wyjaśnione.
Rozi

160
Do południa nie będą kursować pociągi na trasie Szczecin - Kołobrzeg. To skutek nocnego wypadku na przejeździe kolejowym w Żabowie pod Nowogardem.

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-slup-wiatraka-spadl-z-ciezarowki-zdjecia,nId,1490924

"Ładnie" zniszczony został pojazd SA136-011

161
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 27 Sierpnia 2014, 15:41:13 »

162
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 27 Sierpnia 2014, 12:34:40 »
Znowu pluskwy w wagonach IC :)


163
Tabor kolejowy / Odp: Sygnalizacja taboru podczas postoju w nocy
« dnia: 26 Sierpnia 2014, 18:29:00 »
Czyli również prawidłowe jest oczekiwanie z sygnałem jazda manewrowa i włączenie świateł przed samym startem pociągu?

164
Tabor kolejowy / Odp: Sygnalizacja taboru podczas postoju w nocy
« dnia: 26 Sierpnia 2014, 14:16:59 »
A przy okazji sygnalizacji dziennej. Zauważyłem również, że niektórzy maszyniści nie mają załączonych świateł w ogóle, niektórzy mają sygnał manewrowy, a niektórzy włączone końcówki. Czy w dzień, przed odjazdem pociągu jest jakiś wymóg sygnalizacji?

165
Tabor kolejowy / Odp: Sygnalizacja taboru podczas postoju w nocy
« dnia: 26 Sierpnia 2014, 11:35:18 »
Hmm. Czy na pewno nie oślepiać? Borys zauważ, że specjalnie końcówki czy to w samochodzie, czy to w pociągu są w kolorze czerwonym, ponieważ wzrok ludzki skupia się na punkcie w kolorze czerwonym, czasami oślepiając bardziej, niż światło białe.

166
Tabor kolejowy / Sygnalizacja taboru podczas postoju w nocy
« dnia: 25 Sierpnia 2014, 17:51:30 »
Witam.
Mam pytanie odnośnie sygnalizacji lokomotyw, czy EN57, które stoją/oczekują na następną służbę w nocy (zarówno na stacji jak i na grupie postojowej).
Zauważyłem, że niektóre (i to z patykami w górze i patykami na dole) mają pozałączane końcówki, czasami oba światła, a czasami tylko jedno. Niektóre lokomotywy mają końcówki załączone, a niektóre nie (opisuję sytuację jaką obserwowałem ostatnio podczas kilku nocy w Gdyni). Dla przykładu EP09 z patykami w górze miała zaświecone końcówki, a EU07, również z patykami w górze, końcówek załączonych nie miała - obie stały obok siebie.
Czy takie sygnalizowanie jest jakimś zwyczajem, czy obowiązkiem maszynisty i skąd wynikają takie różnice?
Podobna sytuacja byłą na stacji w Lęborku, gdzie część EN57 SKM miała pozapalane końcówki a część nie.
Pozdrawiam.

167
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 22 Sierpnia 2014, 18:29:33 »
Z tym wpychaniem na bocznicę portową to tak niekoniecznie.

168
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 22 Sierpnia 2014, 17:48:38 »
Prezentacja w kołobrzeskim porcie 8 Impulsa dla województwa zachodniopomorskiego.
Impuls został wciągnięty do portu Linkiem SA138 (mają ten sam sprzęg).

https://plus.google.com/u/0/photos/112631806338673235026/albums/6050382363989876513

169
Bieżące kolejowe / Odp: Wykoleiła się lokomotywa pod Bydgoszczą
« dnia: 20 Sierpnia 2014, 22:26:12 »
Dziś w ogóle jest bardzo zły dzień dla pomorsko-wielkopolskich kolejarzy:

Gutkowo: pociąg prowadzony lok EP07-1060 BZG: przejechanie bez następstw obok semaforu wyjazdowego wskazującego sygnał "stój". Zamknięcie szlaku Gutkowo - Gamerki od godz. 20:08

Od godz.15:10. do 16:40. Gdańsk Gł. ewakuacja budynku dworca (w tym kasy biletowe) na żądanie policji z powodu podejrzenia ładunku wybuchowego w skrytce na bagaż. Odprawa podróżnych w pociągach.

Poznań Gł. 41 min. planowe przejście wagonów z pociągu nr 56106 .- wtórne: wstrzymanie ruchu pociągów na żądanie policji z powodu próby samobójczej na wiadukcie przechodzącym nad torami.

Do tego objazdy przez Zajączkowo i "na świeżo" wiadomość - w Twardej Górze BGE potrącił ze skutkiem śmiertelnym człowieka.

170
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« dnia: 19 Sierpnia 2014, 18:20:43 »
Nowy rozkład TLK: 3 godziny z Krakowa do Wrocławia
Szybki pociąg TLK Warszawa - Bydgoszcz, nowy przystanek na CMK w Opocznie i objazdy pociągów Kraków - Wrocław przez Częstochowę - to najciekawsze informacje dotyczące tanich połączeń z nowego rozkładu jazdy PKP Intercity na 2015 rok.

  • „Kujawiakiem” do Bydgoszczy w 2 godz. 55 min
  • Kraków-Częstochowa-Wrocław: Niewiele ponad 3 godz.
  • Wcześniej do Lublina, Kielc i Białegostoku, później do Olsztyna
  • Powrót do Kudowy, łatwiej do Krynicy, „Monciak” znów codziennie
  • „Opolanin” częściowo przez „protezę”
  • TLK zatrzymają się w Opocznie Płd.

Źródło: http://www.rynek-kolejowy.pl/53570/nowy_rozklad_tlk_3_godziny_z_krakowa_do_wroclawia.htm

Z tego co widzę, hitem będzie sobotnie połączenie TLK "Oleńka" do Wadowic :) - powrót w niedzielę.

171
Bieżące kolejowe / Odp: SM42-3001 już w ruchu
« dnia: 16 Sierpnia 2014, 22:25:55 »
Borys wiesz może, jaki czas lokomotywa może jechać z wyłączonym silnikiem, tylko na akumulatorze?

172
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« dnia: 15 Sierpnia 2014, 09:11:50 »
Przez "Dziadowo" bo pewnie większość trasy 140-160km/h i całkowiem możliwe, że z Husarzem od Ostravy do Gdyni.

173
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« dnia: 14 Sierpnia 2014, 23:32:19 »
Potwierdziły się nieoficjalne informacje, zgodnie z którymi nastąpią też dość istotne zmiany w międzynarodowej ofercie PKP IC. Po roku, reaktywowany zostanie EC „Praha”, teraz dodatkowo z wagonami do Żyliny (odj. z Warszawy Centr. 9.50, przyjazd do Warszawy 18.15). Z kolei EC „Sobieski” będzie kursował w wydłużonej relacji Gdynia – Wiedeń (odj. z Gdyni 9.06, z Warszawy Centr. 12.50; przyj. do Warszawy 15.15, do Gdyni 18.59). Zlikwidowany zostanie natomiast pociąg EC „Wawel” Wrocław-Hamburg, w związku z czym Wrocław utraci jedyne bezpośrednie połączenie z Berlinem.

174
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« dnia: 14 Sierpnia 2014, 23:20:58 »
Cała reszta tzn? Od Leszna i tak pociągi jadą bardzo wolno.
No to jak "Proteza" na 140km/h to zapowiada się fajne i szybkie połączenie Wrocławia z Warszawą.

175
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« dnia: 14 Sierpnia 2014, 18:27:50 »
OIDP to 120km/h do pasażerskich i 70km/h dla towarowych.

Na całym odcinku od Koniecpola do Lublińca/Opola? Orientujesz się czy taka prędkość ma być już od rozkładu 2014/2015?
Jeśli tak, to w ogóle się nie dziwie, że wszystkie pociągi będą jechać przez Lubliniec, a nie przez Leszno.

176
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« dnia: 14 Sierpnia 2014, 15:11:47 »
Odcinek Wrocław - Częstochowa Stradom na pewno będzie pokonywany szybciej, niż odcinek Leszno - Wrocław, który jest bardzo mocno rozkopany - stąd likwidacja np. EIC "Fredro".
BTW ktoś wie jaka ma być prędkość na "Protezie Koniecpolskiej"?

177
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« dnia: 13 Sierpnia 2014, 21:50:18 »
Znamy rozkład Pendolino. 7 par pociągów Kraków-Gdynia, 2 pary Katowice-Gdynia.  „Rynek Kolejowy” dotarł nieoficjalnie do szczegółowego projektu rozkładu jazdy 2014/15 PKP Intercity – w wersji, którą PKP PLK przekazały przewoźnikowi. Prezentujemy główne założenia kursowania pociągów Pendolino.

Całość tekstu i założenia widoczne są w tym linku:
http://www.rynek-kolejowy.pl/53529/znamy_rozklad_pendolino_7_par_pociagow_krakow_gdynia_2_pary_katowice_gdynia.html

  Dodano: 14 Sierpnia 2014, 11:24:06
I kolejna garść informacji, tym razem pociągi EIC i TLK.
Nowy rozkład Intercity: Bydgoszcz, Leszno, Gliwice stracą EIC do Warszawy
Wprowadzenie do ruchu pociągów Pendolino znacząco zmniejszy liczbę pociągów kategorii EIC uruchamianych przez PKP Intercity. Ucierpi na tym kilka ośrodków, które stracą bezpośrednie połączenia kategorii EIC z Warszawą.


http://www.rynek-kolejowy.pl/53544/nowy_rozklad_intercity_bydgoszcz_leszno_gliwice_straca_eic_do_warszawy.html

178
Bieżące kolejowe / Odp: SM42-3001 już w ruchu
« dnia: 07 Sierpnia 2014, 23:10:18 »
Znajomy maszynista z Gdyni mówił mi dziś, że ten pierwszy egzemplarz nie ma, natomiast kolejne będą już w mufy wyposażone.

179
Bieżące kolejowe / SM42-3001 już w ruchu
« dnia: 07 Sierpnia 2014, 21:54:16 »
Wrzucam jako ciekawostkę zdjęcia lokomotywy SM42-3001 obsługującej dziś pierwszy raz pociąg TLK "Wydmy" na Hel.
Zdjęcia są autorstwa Krzysztofa Schimmelpfenniga.
Link do FB: https://www.facebook.com/Hammanpl?fref=photo

180
Bieżące kolejowe / Odp: Instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów Ir-1
« dnia: 02 Sierpnia 2014, 02:58:41 »
Zgadza się. Poprawką 581/2014 Zarząd PLK S.A zmienił datę wejścia nowej instrukcji z 01.08.2014 na 01.12.2014 i zalecił omówienie ich, podczas pouczeń okresowych.

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12