Autor Wątek:  Odwzorowanie mapy a symek  (Przeczytany 2323 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3900
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 233
Odwzorowanie mapy a symek
« dnia: 08 Października 2008, 15:58:36 »
Sceneria Quark
1)Zrobiłem na pierwszym screenie, że iksy są od lewej do prawej narastająco, a igreki od dołu do góry narastająco (tak jak w klasycznym układzie współrzędnych. Jak widać skręt do Testowa jest w lewą stronę a w symulatorze w prawą.


2)Na drugim screenie iksy są od lewej do prawej malejąco a igreki od dołu do góry narastająco i teraz jak widać zgadza się to co na mapie i w symku (skręt do Testowa jest w prawo).


Pytanie, czy ja coś źle myślę, czy to uroda symulatora, czy sam nie wiem o co chodzi.
« Ostatnia zmiana: 22 Marca 2009, 22:28:10 wysłana przez Akvin »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6139
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 823
Odp: Odwzorowanie mapy a symek
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Października 2008, 16:00:14 »
Uroda OpenGLa - współrzędne nie są klasycznie X Y Z, tylko -X Z Y :)
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3900
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 233
Odp: Odwzorowanie mapy a symek
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Października 2008, 16:03:35 »
Dzięki :)