- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Symulator => Wątek zaczęty przez: Mariusz1970 w 08 Października 2008, 15:58:36

Tytuł: Odwzorowanie mapy a symek
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 08 Października 2008, 15:58:36
Sceneria Quark
1)Zrobiłem na pierwszym screenie, że iksy są od lewej do prawej narastająco, a igreki od dołu do góry narastająco (tak jak w klasycznym układzie współrzędnych. Jak widać skręt do Testowa jest w lewą stronę a w symulatorze w prawą.
(http://eu07.pl/imageshack.us/img225/99348282mv4.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img225/99348282mv4.jpg)

2)Na drugim screenie iksy są od lewej do prawej malejąco a igreki od dołu do góry narastająco i teraz jak widać zgadza się to co na mapie i w symku (skręt do Testowa jest w prawo).
(http://eu07.pl/imageshack.us/img61/71675422un6.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img61/71675422un6.jpg)

Pytanie, czy ja coś źle myślę, czy to uroda symulatora, czy sam nie wiem o co chodzi.
Tytuł: Odp: Odwzorowanie mapy a symek
Wiadomość wysłana przez: youBy w 08 Października 2008, 16:00:14
Uroda OpenGLa - współrzędne nie są klasycznie X Y Z, tylko -X Z Y :)
Tytuł: Odp: Odwzorowanie mapy a symek
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 08 Października 2008, 16:03:35
Dzięki :)