Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 3ds max

<< < (2/4) > >>

eu07_304:

--- Cytat: ZiomalCl w 01 Maja 2008, 10:17:14 ---/.../np. w 3ds'max 7 (trzeba w oknie 'Material Editor' [gdy już teksturę mamy na kuli] kliknąć i przeciągnąć ścieżkę tekstury z listy 'Bitmap  Parameters').
--- Koniec cytatu ---
Hmm... Mam maxa 7 i mogę spokojnie przeciągać materiał z "kulki".

AtapiCl:

--- Cytat: eu07_304 w 01 Maja 2008, 10:44:16 ---
--- Cytat: ZiomalCl w 01 Maja 2008, 10:17:14 ---/.../np. w 3ds'max 7 (trzeba w oknie 'Material Editor' [gdy już teksturę mamy na kuli] kliknąć i przeciągnąć ścieżkę tekstury z listy 'Bitmap  Parameters').
--- Koniec cytatu ---
Hmm... Mam maxa 7 i mogę spokojnie przeciągać materiał z "kulki".

--- Koniec cytatu ---

No ja też mam 7, ale u mnie trzeba tak...

ISDR:

--- Cytuj ---Ciekawe, że u Ciebie to nie działa. Po kliknięciu na 'Make' skrypty powinny od razu stworzyć siatkę - bez bawienia się z plikami i odpalaniem pliku wsadowego...
--- Koniec cytatu ---

Niestety nie u każdego działało bez problemów. Ja do tej pory robiłem siatkę tym sposobem. Popatrzyłem więc w skrypty i zrobiłem małą poprawkę.

http://members.lycos.co.uk/mlodzienic/maszyna/DelanuayExp.ms

@ZiomalCl jaki masz system? To chyba od systemu zależy.

AtapiCl:
XP pro...

ISDR:
Już wiem o co chodzi. W skryptach stosowane są funkcje "dosowskie" (uruchamianie pliku czy komenda del). @Ziomal masz inną wersję językową systemu lub masz 3dsmax zainstalowane w innym katalogu niż np. "C:\Program Files\". Jak widać jest tam spacja czego dos nie "zrozumie".

Poprawka którą zrobiłem eliminuje ten błąd.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod