« Odpowiedź #104 dnia: 25 Września 2007, 20:26:25 »
Dokładnie @El Driver.
Idziesz po technikum czy po studiach na warsztat a oni Ci wywalają pytanie "A pan to ile ma lat praktyki?. Bo my chcemy tylko pracowników ze stażem... ." I roboty nie dostaniesz bo to Twoja wina że po szkole nie masz X letniej praktyki zawodowej... -paranoja :/ .
W Łodzi na Olechowie jest o tyle dobrze, że obecny dyrektor to były maszynista ze sporym stażem a dodatkowo (podobno) miłośnik kolei :D. Dlatego np. z foceniem na terenie lokomotywowni nie ma większego problemu, tylko trzeba iść pogadać a nie wchrzaniać się bez pozwolenia na warsztat.
ps
Ostatnio dowiedziałem do jakiej szkoły trzeba iść aby być w miarę nieźle związanym z koleją. otóż trzeba iść do ... technikum geodezyjnego !. Mój kolega odbywał w zeszłym roku praktyki przy "budowie" linii Łódź-Warszawa. Podobno jakiś kierownik spytał go czy nie chciałby kiedyś iść pracować na kolei, czy to na warsztacie czy jako mech albo ktoś inny z drogówki. A że kolegi to akurat nie interesuje powiedział, że nie... .
Z tego śmiem wnioskować, że im dalej człowiek trzyma się od kolei tym ma większe szanse na niej pracować... :/ .
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76