« Odpowiedź #61 dnia: 19 Września 2007, 17:56:27 »
No to ja powiem co wiem (co się dowiedziałem w CARGO) :
1.Skończyć technikum oczywiście zdać dyplom technika (matura podobno nie jest taka niezbędna)
2.Pójść do woja lub na studia
3.Po skończeniu tego lub tamtego iść do zakładu naprawczego o ile jest wolny etat
4.Postarać się aby pracować przy lokach jako mechanik, elektryk, automatyk itd.
5.Po ok 2 latach roboty wystąpić o skierowanie na kurs maszynisty robiąc ówcześnie wszelkie badania
6.Ukończyć kurs i pracować już jako mech
lub 2 wersja
3. Prywatnie wyrobić sobie kurs maszynisty
4. Pytać czy nie potrzebują mecha a jak potrzebują to spytać czy istniała by możliwość douczenia lub zdania dodatkowych egzaminów już konkretnie związanych z PKP lub innym przewoźnikiem
Ja dodatkowo postaram się aby odbyć praktyki zawodowe w PKP CARGO na warsztacie. Być może wtedy coś mi się uda załatwić, że po skończeniu szkoły mnie przyjmą albo gdzieś pokierują, bo z tego co słyszałem jest taka szansa.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76