Autor Wątek:  Modernizacje ET22  (Przeczytany 12420 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline danielek

  • Wiadomości: 271
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Modernizacje ET22
« dnia: 13 Września 2007, 15:08:57 »
Miłośnik stonek i siódemek :)

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Września 2007, 15:35:18 »
Obszerniejszy artykuł z "Rynku Kolejowego":
http://rynek-kolejowy.pl/index.php?p=wiecej&id=6558
Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Września 2007, 17:01:00 »
Wreszcie...
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Września 2007, 17:26:21 »
Ta, i skonczy sie tak jak z 22-2000 :D

Offline 201E-003

  • Wiadomości: 252
  • Dyżurny Ruchu
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #4 dnia: 13 Września 2007, 18:16:42 »
Kolejny wspaniały pomysł rodem z PKP. Kiedy prywaciarze będą się wozić Taurusami, Cargo będzie jeździło na "zmodernizowanych" bykach .. Żal ..

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #5 dnia: 13 Września 2007, 21:03:36 »
Wreszcie...

Bój się Boga, docelowo ma 49 kup ala 22-2000 jeździć.
www.et22.pl - zapraszam

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #6 dnia: 13 Września 2007, 21:09:53 »
Nie, nie, nie...powiedźcie, że to sen ;|

I znów będzie tak, że lok zaraz zdefektuje...dajcie spokój...lepiej kupić coś konkretnego niż modernizować byczki, niech to jeździ aż zgnije...będzie tak samo jak z 4E z PeRy...defekt, defekt...

"   Projekt ET22-2000 – lokomotywy po unowocześnieniu będą znakowane od numeru 2000 - jest kolejnym krokiem w realizacji strategicznego programu modernizacji taboru PKP CARGO S.A"

Ciekawe kiedy parowozy zmodernizują !
« Ostatnia zmiana: 13 Września 2007, 21:11:47 wysłana przez Patrykos »
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

hunter

  • Gość
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #7 dnia: 13 Września 2007, 21:37:45 »
I znów będzie tak, że lok zaraz zdefektuje...dajcie spokój...lepiej kupić coś konkretnego niż modernizować byczki, niech to jeździ aż zgnije...będzie tak samo jak z 4E z PeRy...defekt, defekt...

Tak, może jeszcze na EP01 i EP02 ciągnijmy składy, albo najlepiej SM01, w końcu nowsze jest ble... bez komentarza.

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #8 dnia: 13 Września 2007, 21:39:05 »
Nie narzekać, stare gagary też się modernizuje. I co, jakoś nie widziałem żebyście wylewali swoje żale na forum.
Fakt, pare spraw można było dopracować na podstawie 22-2000, ale jest to jakiś postęp.

@dimekk: Taurusa w Polsce to zobaczysz dopiero jak DB zacznie po polskich torach jeździć:P
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline Kleeshch

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
    • http://www.ksc.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #9 dnia: 13 Września 2007, 21:52:19 »
@dimekk: Taurusa w Polsce to zobaczysz dopiero jak DB zacznie po polskich torach jeździć:P

Myślę, że znacznie wcześniej. Najprawdopodobniej za miesiąc będzie można go ujrzeć na polskich torach :)
www.ksc.rail.pl    
Co nieco o EP09, zapraszam serdecznie!

Offline paul4402

  • Wiadomości: 152
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #10 dnia: 13 Września 2007, 22:24:30 »
za ten kosz modernizacji mogli by sobie z 10 Siemensów nowych sprawić. Czas powiedzieć stop 14WE, ET22-2xxx, EU07-1xxx, EN57-2xxx bo za chwile Ukraińcy i I Litwini będą sie wozić Taurusami a my super nowoczesnymi EU07 po pietnastu modernizacjach (ci drudzy chyba nawet posiadają kilka sztuk Siemensów).

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #11 dnia: 13 Września 2007, 23:18:11 »
Hehe jak będziecie mieć własną firme transportową to wtedy będziecie biadolić nad tym co kupić/zmodernizować... Jednak co da PKP kupno 10 nowych siemensów skoro potrzeba tyle samo loków co teraz tylko że bardziej ekonomicznych i jednocześnie niedrogich ;] A ET22-2000 to prototyp i jest po to aby można było na nim wykryć wady i niedoróbki.
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

PEKAPE

  • Gość
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #12 dnia: 13 Września 2007, 23:53:41 »
Witam

Więc powiem tak z tego co się orientuję to ET22-2000 najpierw pracowała w ZT Kraków,potem w Dębicy,a obecnie pracuje w ZT Żurawica.Spotkałem się kiedyś z fajnym mechanikiem z Żurawicy i zapytałem go o tą maszynę ET22-2000 i odpowiedz była taka,cytuje "to jest k...... taki szajs że do niczego oprócz prowadzenie kontenerów się nie nadaje",pytam dlaczego,a mechanik mówi"za bardzo wrażliwa na zmiany napięcia w sieci,naszpikowana elektroniką,jak coś padnie to pozamiatane-trzeba wszystko uruchamiać od nowa,do ruchu pasażerskiego się nie nadaje,a tym bardziej do prowadzenia ciężkich składów towarowych bo tak szarpie że mało haka nie urwie,kabina niby wyciszona a ponoć tak klimatyzacja wyje że łeb pęka itd."To co usłyszałem to same minusy mechanik nic nie wspomniał o zaletach tej maszyny ale z jego rozmowy wynika w takim układzie że ta maszyna ma mnóstwo wad a zalet prawie zero,więc jak dalej będą modernizować stare byki na takie maszyny jak ET22-2000 to lepej będzie jak zakupią maszyny już sprawdzone które nadają się do wszystkiego i do ruchu towarowego i do pasażerskiego gdzie przewagą znaczącą bedą zalety maszyny,a nie tak jak w przypadku ET22-2000 wady.

Pozdrawiam

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2309
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #13 dnia: 14 Września 2007, 00:03:04 »
Więc powiem tak z tego co się orientuję to ET22-2000 najpierw pracowała w ZT Kraków,potem w Dębicy,a obecnie pracuje w ZT Żurawica.

Pracowała i pracuje pod CM Kraków. Do Żurawicy smiga z pociagami kategorii TXCEc.


Strasznie krytykujecie produkt którego wiekszosc pewnie nawet na oczy nie widziala... A wiekszosc maszynistów ktora jezdzi 2000 wcale tak bardzo nie narzeka. Po modernizacji poprawily sie warunki pracy maszynisty, spokojniejszy bieg. A co do awaryjnosci? To prototyp - poszukajcie sobie ile km. wyjezdzala EP09-001 w pierwszych latach po produkcji.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #14 dnia: 14 Września 2007, 10:06:19 »
Ja rozumiem, że forumowicze mają wyrobioną taką oto opinię, że w Cargo pracują sami idioci (oczywiście na wyższych stanowiskach). Ci idioci ciemiężą biedny lud robotniczy (maszynistów itd), który bez nich postawiłby tą firmę w dwa tygodnie w roli potentata na europejskim rynku przewozów towarowych. A teraz wymyślili nie lada sabotaż... Oto wzięli się za zdradziecką modernizację ET22, która ma na celu eliminację niesfornych maszynistów poprzez huczącą klimatyzację. O ile dobrze pamiętam prototyp ET22-2000 powstał w 2004 roku. Minęły więc 3 lata. Skoro po trzech latach uznano, że opłaca się iść w tym kierunku to chyba jest to coś innego aniżeli  wspomniany przez mnie sabotaż. ET22 to jest podstawowa lokomotywa w Cargo. Komuś się wydaje, że można tą serię zastąpić w ciągu kilku lat Siemensami lub innymi maszynami, które początkowo też psułyby się na potęgę w polskich warunkach? Dla mnie modernizowanie tych lokomotyw jest czymś oczywistym, a o zakresie modernizacji zawsze można dyskutować. Wady, o których wspominacie (hucząca klimatyzacja) powinny zostać wyeliminowane. Wszak nie po to testuje się przez 3 lata prototyp, aby seryjna lokomotywa była później jego wiernym odwzorowaniem. Tak samo jest z samochodami.
Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Online Mihau

  • Wiadomości: 1697
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 18
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #15 dnia: 14 Września 2007, 15:24:36 »
@Profeta zgadzam sie z Tobą w 100%. Myślę że jeszcze początkowe numery mogą mieć jakieś drobne usterki w końcu to jeszcze początek większej modernizacji ale np numer 2048 nie bedzie miał żadnych usterek bo zostaną one wyeliminowane we wczesniejszych modelach.
Pozdrawiam!
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #16 dnia: 14 Września 2007, 16:46:56 »
@dimekk: Taurusa w Polsce to zobaczysz dopiero jak DB zacznie po polskich torach jeździć:P

Myślę, że znacznie wcześniej. Najprawdopodobniej za miesiąc będzie można go ujrzeć na polskich torach :)


Z jakiej okazji?
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #17 dnia: 14 Września 2007, 18:11:33 »
Tak ja też się zgadzam w 100% z Panem Profetą :)
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline iwan

  • Administrator
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
    • Fotki na TWB
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #18 dnia: 15 Września 2007, 10:49:23 »
Komuś się wydaje, że można tą serię zastąpić w ciągu kilku lat Siemensami lub innymi maszynami, które początkowo też psułyby się na potęgę w polskich warunkach?

No nie wiem, czy np Taurusy bylyby usterkowe. To juz jest sprawdzona konstrukcja z wyeliminowanymi wadami wieku dzieciecego. Z reszta i tak cos nowego wjedzie na nasze tory, a to za sprawa Intercity...
/Krzysztof Waszkiewicz/ <iwan@eu07.pl> http://www.eu07.pl
tel: +48667841589
********* Non sunt multiplicanda entia sine necessitate *********

EU06_

  • Gość
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #19 dnia: 19 Września 2007, 19:35:42 »
PKP już mnie nie zdoła niczym zaskoczyć bleeee Biedne BYKI
Tak jak te prześliczne malowania EP08 i EP09... w barwach IC n/c po prostu PKP tylko tak potrafi

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #20 dnia: 19 Września 2007, 19:39:18 »
PKP już mnie nie zdoła niczym zaskoczyć bleeee Biedne BYKI
Tak jak te prześliczne malowania EP08 i EP09... w barwach IC n/c po prostu PKP tylko tak potrafi
Masz rację, a największym skandalem była rezygnacja z parowozów na rzecz bleeee elektryków!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #21 dnia: 20 Września 2007, 20:57:46 »
PKP już mnie nie zdoła niczym zaskoczyć bleeee Biedne BYKI
Tak jak te prześliczne malowania EP08 i EP09... w barwach IC n/c po prostu PKP tylko tak potrafi
Masz rację, a największym skandalem była rezygnacja z parowozów na rzecz bleeee elektryków!
A także modernizacja EN57, zakup jakże budzących odraze swym nowoczesnym wyglądem szynobusów, EZT typu ED59 i ED73 że o modernizacji wagonów nie wspomne albo kasacji jakże klimatycznych BHP (bip).

"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline Piter

  • Wiadomości: 104
  • We8, mordo ty moja!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #22 dnia: 21 Września 2007, 09:58:03 »
Noooo, a te koszmarne Flirty czy inne push-pulle... Dobrze, że PKP nie zwariowało jeszcze do końca i nie zamawia złych Taurusów, które nie dość, że mają koszmarnie nowoczesny wygląd i są obrzydliwie oszczędne, to jeszcze przy ruszaniu wygrywają jakieś kretyńskie melodyjki!

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Modernizacje ET22
« Odpowiedź #23 dnia: 21 Września 2007, 10:58:17 »
to jeszcze przy ruszaniu wygrywają jakieś kretyńskie melodyjki!
Ten dźwięk jeszcze nie jest taki zły ;). Falowniki którymi się do tej pory "bawiłem" były bardziej wnerwiające chociaż na trochę mniejsze prądy i napięcia. One wręcz piszczały a piski były nie do wytrzymania :/. Tutaj przynajmniej jest większa różnorodność dźwięków :D. Także lepiej żeby loki wygrywały melodyjki a nie piszczały jak by je ktoś "zarzynał". 
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76