Już odpowiadam! NIE, dlaczego? Ponieważ zamiast nawalić tysiąć drzewek, 100 domków i inych bajerów jak jest to w klasycznych dużych stacjach [i fps słąby] poprostu zjedziemy pod ziemie dużego miasta. Miasto zacznie sie mało zrzerającymi fps obiektami ze stacją ''no name zach.''. Ja mam tam teraz 60fps ze składami na peronach ;) Robie to tak by zajmowało jak najmniej poly. Sufit taki zostanie ;)
Jeżeli to ma być podziemna stacja, to pozwól, że zapodam parę pomysłów.
1. Tekstura ścian. Cegły? W podziemnej stacji? Mi to przypomina piwnicę jakąś. Spróbuj wstawić teksturę przypominająca blachy lub po prostu jakiś ciemny metal. To drewno także nie pasuje. Chyba że robisz jakąś stację z lat 70. :P
2. Sufit. Jak już ktoś to dobrze zauważył - powinno wyglądać że jest jakieś oświetlenie. Jeżeli będziesz potrzebował pomysłu - jeden mam jak to zrobić.
3. Podłoże. Hmmm. Albo to wina rozciągnięcia, albo tekstury, że nie przypomina to ziemi.
4. Dorzucić można jakieś kioski, budki, ławki.
5. Perony. Wydają mi się troszeczkę za niskie. Ale to może tylko złudzenie.
Jeżeli chodzi o resztę - bosko i elegancko. No i jest to czego nie było - podziemny dworzec.
A teraz koniec smut i pieprzenia 3po3 Kreta. Zrobisz jak zechcesz. To były tylko moje malutkie zastrzeżenia.
Pozdrawiam i życzę wytrwałości!