Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (87/92) > >>

_KAT_:
Dlaczego mergując rozjazd krzyżowy skryptami nie wyświetla on podsypki w symulatorze?

w scm tekstura widnieje jako {92C901C2-CB0B-47BB-BEF9-7044A79C20D0}

Stele:
Widocznie autor gotowca do merge'a miał inne ścieżki do symulatora. Napraw sobie sam plik z rozjazdem i zapisz ze swoimi ścieżkami w swojej wersji 3dsa. Albo i podmień podsypkę na tą używaną przez Rainsted. Też straszna prowizorka, ale chyba trochę bardziej wymiarowa od tego starocia. No a najlepiej by było, jeśli masz umiejętności lub samozaparcie je zdobyć, wymodelować nowiutki rozjazd. Mam skany rysunków jak coś.

_KAT_:
Ok, spróbuję tak zrobić. W sumie modelować zbyt nie potrafię, ale z braku laku i dla podszkolenia na podstawie filmików z yt mógłbym spróbować się pobawić. Jeśli nie chcesz publicznie wrzucić rysunków, to możesz podesłać na priv, przyjrzę się temu. Bo sytuacja z nimi nie zmieniła się od dobrych wielu lat. A przy okazji - Benek wydał całkiem niezłe rozjazdy i podsypkę nalinie II rzędu. Ktoś z nich korzysta i używa w trasopisarstwie?

Stele:
Tak, są używane. Na ich podstawie zrobiłem Ra jeszcze jeden szablon, ale tak mnie to zmęczyło, że wymiękłem. Szukam rysunków i ślę na PW.

Sawi:
Mały odgrzew bo nie znalazłem odpowiedzi. Mam problem z mergowaniem modelu. Cokolwiek bym nie zrobił nadal jest ogromny względem prawidłowego. Oczywiście jednostki mam metrowe. Ktoś miał może już podobny problem?
EDIT:
Dodany screen. Ten malutki jest prawidłowy, a ten sporo większy przystosowywany.
EDIT1:
Ogarnięte. Mimo dania prawidłowych jednostek w programie on pod koniec nie stosował ich. Zapisałem je i problem zniknął.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod