Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (84/92) > >>

Ra:
T3D ma odwróconą kolejność. Tzn. jeśli są submodele mające wspólnego parenta, to ostatni w pliku T3D wyświetli się jako pierwszy. Przy zapisie do E3D jest to odwracane, tzn. submodele tego samego poziomu są wyświetlane w takiej kolejności, jak są kolejno w pliku E3D. Żeby półprzezroczystości się nie zasłaniały, submodele stanowiące tło powinny się renderować jako pierwsze, więc w T3D powinny być ostatnimi.

MaciejM:
Skrypt CreateTrack.ms przystosowany do używania tekstur torowiska @Benka. http://eu07.pl/userfiles/8463/priv-CreateTrack.7z   7.82 KB

pol102:
Mogę prosić o kompletne i aktualne skrypty jako jedno archiwum?

Stele:
Ma ktoś jakieś ulepszenia skryptu wstawiania drzewek albo techniki którymi chciałby się podzielić? Chcę obsiać brzeg trzciną (tree.inc) i sitowiem oraz turzycą (grass.inc), to drugie dalej od wody i w większym zagęszczeniu. Posiałem trzciny na "losuj drzewa niskie" a następnie zmieniłem na "losuj trawy" i obsiałem ponownie. Efekt? Skrypt nie wywalił tego co odznaczyłem z pamięci i wstawiał losowo drzewka/trawy. Trzeba go resetować przy każdej zmianie ustawień? Zacząłem od nowa to przy każdym losowaniu zaczął gubić wpisane wymiary. Przydałaby się też odchyłka po rozpiętości oraz możliwość wpisania niecałkowitej odchyłki, choć to mogę zrobić post factum narzędziami Szczawika.
Przyjrzałem się wstawionemu zielsku i wychodzi na to, że mimo losowego klikania z włączonym przyciąganiem do płaszczyzny wiele drzew/traw wstawiło się w tych samych miejscach. Jak tego unikać?

Mariusz1970:
Jesli w skryptach nie ma, to dorobic system antykolizyjny. Nie to, abym reklamowal swoje cos, ale w moim edytorku zadbalem o to. Nie ma mowy (przy prawidlowym skonfigurowaniu), aby moj edytor posadzil drzewo na drzewie lub innym obiekcie. Rowniez dla drzew sa przedzialy wysokosci i rozpietosci drzew. Jesli wylosuje jakas tam wysokosc, obliczany jest wspolczynnik rozpietosci, aby nie dochodzilo do sytuacji takich, gdy drzewo jest niskie a grube lub odwrotnie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod