Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (83/92) > >>

danniel:

--- Cytat: macius5991 w 27 Grudnia 2014, 17:09:41 ---Dziś zrobiłem przesiadkę z 2010 32bit na 2013 32bit i uruchomienie skryptów (main.ms) nie jest możliwe. Zawsze wywala na tej linijce:

--- Kod: ------------------------------
MAXScript FileIn Exception
---------------------------
-- Syntax error: at name, expected "(" or "["
--  In line: radioButtons rbType "Typ" labels:#(#Prosta,#£uk,
---------------------------
OK   
---------------------------

--- Koniec kodu ---


  Dodano: 27 Grudnia 2014, 17:22:39 Dobra, temat był poruszany wcześniej. Wersja 2013 nie rozpoznaje polskich znaków w skryptach. Otworzyłem Notepadem++ wszystkie pliki skryptów i za pomocą Ctrl+H pozamieniałem Ą na A, Ę na E, Ć na C itd. itd. Działa.

--- Koniec cytatu ---
Mam podobny problem:


--- Kod: ----- Syntax error: at )" expected ]
-- In line:                   minPt=

--- Koniec kodu ---
W pliku CreateTracks.ms zaznaczony jest wiersz:


--- Kod: --- minPt= gridPoint+[0,0,0,0]

--- Koniec kodu ---

Sawi:
Od paru dni mam dziwną przypadłość. XForm nic nie daje. Tylko ten jeden submodel powoduje taki problem. Dopiero po obróceniu ścianek do środka czyli Convert to Editable Poly, użyciu Flip i ponownym Convert to Editable Mesh w 3dsie, wówczas w symku wyświetla go prawidłowo. Ktoś miał już podobny przypadek? Wspominam o tym, bo nie widzi mi się by ten submodel był wywrócony w 3dsie gdyż kijowo to wygląda. Zaprezentowana jest większa część modelu by było wiadome o co się dokładnie rozchodzi.

matek123:
Z tego co widzę, to w symulatorze jest ok, więc zaimportuj t3d do 3ds. Wywal wszystko oprócz tego submodelu. Zmerguj te lampy z tym co masz. Powinno to rozwiązać problem.

Sawi:
W symku jest ok, tylko po ich wywróceniu w maxie. Spróbuję może zadziała.
EDIT:
Działa. Podziękował :). Zrobiłem tak: import t3d w maxie ładnie je z powrotem obróciło i eksport.

Stele:
Jakby ktoś miał zagwozdkę ze zanikającymi wieloma planami półprzezroczystości, to istotna jest kolejność wpisów w t3d. Submodel najbliższy kamerze musi być najwyżej w t3d. Oczywiście parent nad potomnym. Będzie wtedy wyświetlał się najniżej w podglądzie hierarchii Rainsteda.
Przykładowa oprawa oświetleniowa wygląda następująco:
Hierarchia:

--- Kod: ---banan
|
--light_on
  |
  --odblysnik_on
    |
    --zarowa_on
  --flary
  --gwiazdka
--light_off
  |
  --odblysnik_off
    |
    --zarowa_off
--oprawa
  |
  --klosz

--- Koniec kodu ---
Kolejność w t3d:

--- Kod: ---banan
oprawa
klosz
light_on
odblysnik_on
zarowka_on
flary
gwiazdki
light_off
odblysnik_off
zarowka_off

--- Koniec kodu ---

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod