Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (72/92) > >>

eu07-001:
A Mirror Modifier? Płaszczyzny po tym są ok. Wygląda tak samo jak mirror, tylko jest żółty. Defaultowo nie ma go chyba na paskach narzędzi, trzeba wyciągać z Customize User Interface.

Benek:
Tak, jest to rozwiązanie problemu. Wnioskuję z tego, że ze skryptami jest raczej wszystko w porządku.

Siecool:
Mam taki problem, acz nie wiem czy to wina skryptów czy maksa. Mianowicie przy eksporcie wpisów obiektów (include'y), zlokalizowanych daleko od punktu [0,0,0], dochodzi do zaokrąglania współrzędnych. W efekcie np. ze współrzędnych 23578.891;23.205;20995.053 robi się 23578.9;23.205;20995.1. Przy większości obiektów nie jest to dramatyczny problem, ale tutaj akurat chodzi o obiekt, który powinien być wstawiony jak najdokładniej.

Czy powyższa kwestia to może być wina skryptów czy też raczej maksa (używam 3ds max 8)?

MaciejM:
Max przy jednostkach [m] przyjmuje wartości do trzech miejsc po przecinku, także podejrzewać można skrypty.

Benek:
Zmieniacz.ms nie może mi zmienić parametrów podsypki. Jakaś rada?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod