Autor Wątek:  Rekord  (Przeczytany 52994 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6469
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2434
Odp: Rekord
« Odpowiedź #60 dnia: 14 Października 2025, 19:55:52 »
@robert357 przy każdej większej nowości w TD widzimy wzrost aktywności w rejestracji.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline robert357

  • Wiadomości: 292
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 301
Odp: Rekord
« Odpowiedź #61 dnia: 14 Października 2025, 22:31:57 »
No bo niestety TD jest dla większości zwykłym PD pobieralnią dodatków

Nie dałoby się coś z tym zrobić sensowniejszego? Ukryć dział dla gości lub zablokować dla nowych kont?
<3

Offline Hirek

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 556
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 728
Odp: Rekord
« Odpowiedź #62 dnia: 14 Października 2025, 22:33:00 »
Były plany aby dostęp do TD ograniczyć za ścianą jakiegoś testu z podstawowymi pytaniami dotyczącymi symulatora, typu co zawiera dynamic, z jakich formatow modeli korzystamy, gdzie jest repo itp.

Moja propozycja pytań była taka:
1.  Czym rozni sie zawartosc folderu dynamic od models?
2. Do czego korzysta się z plików textures.txt
3. Dlaczego nie edytujemy plików dds i gdzie szukać tga?
4. Gdzie należy szukać plików wykonywalnych exe symulatora?
5. Czym się różni e3d od t3d i gdzie pobrać t3d?
6. Gdzie szukać informacji o formatach i strukturze plików symulatora?
« Ostatnia zmiana: 14 Października 2025, 22:34:46 wysłana przez Hirek »
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain
Wydział repozytorium

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6469
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2434
Odp: Rekord
« Odpowiedź #63 dnia: 15 Października 2025, 08:02:59 »
To dość optymistyczne założenia. Te pytania bedą hulać po grupach na fb kolejnego dnia. XD
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Hirek

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 556
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 728
Odp: Rekord
« Odpowiedź #64 dnia: 15 Października 2025, 08:14:43 »
Nie chodzi o to by były one sztywne. Chodzi o sam typ pytań. Zrobić bazę 50 I niech się losuje 10 z puli. Jest to lepsze rozwiązanie niż zamknięty td dla ludzi którzy nabijają sobie wiadomości. Co ma wyciec I tak wycieknie I Z tym nic nie zrobimy.
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain
Wydział repozytorium

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6469
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2434
Odp: Rekord
« Odpowiedź #65 dnia: 15 Października 2025, 08:24:10 »
A no to git.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline koszowy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 702
  • Prawdziwa tożsamość pozostaje znana nielicznym...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 563
Odp: Rekord
« Odpowiedź #66 dnia: 15 Października 2025, 08:57:13 »
Prawie jak nauka słówek na wyrywki na sprawdzian. Nie no, tak poważnie, to pomysł super. Najlepiej aby pytania nie były o samej strukturze symulatora, ale także o klawiszologii (banalne pytania o debugmode lub edytorze; zakładam, że są osoby, które nie słyszały o tym drugim) i budowie plików. Od siebie proponuję pytania o zawartości plików fiz i mmd, może być też mat.

A co powiecie o daniu pytań weryfikacyjnych typu "znajdź błąd we wpisie textures"? Osoba otrzymałaby błędny wpis i powinna wskazać, co jest zapisane źle.

Najważniejsze, aby nie były to pytania typu "czy umiesz wgrać dodatek?" - bo przypominać to będzie sztywną weryfikację
Siódmy rok na forum, dziesiąty z MaSzyną. Pierwsza PC: 08.13.

Rodzina wie, szkoła wie, znajomi wiedzą... tylko nie to miejsce.