Symulator EU07 (i nie tylko) > Poradniki

 [FOTO] Jak fotografowac na tekstury ?

<< < (11/13) > >>

RooteK:
O zoomie wiem. ale czasem nie ma możliwości odejść daleko, oprzeć o coś aparat i zrobić zdjęcie na zoomie.

Paul:

--- Cytat: GłowaWojtas w 07 Września 2008, 19:17:51 ---O zoomie wiem. ale czasem nie ma możliwości
--- Koniec cytatu ---

Inaczej niż przez zoomowanie ogniskowej raczej nie zmienisz ;)


--- Cytat: GłowaWojtas w 07 Września 2008, 19:17:51 ---odejść daleko, oprzeć o coś aparat i zrobić zdjęcie na zoomie.

--- Koniec cytatu ---

Wystarczy odejść kawałek i zoom 2-3x. Wielkiego spadku jasności, parametrów i potrzeby unieruchomienia aparatu to nie powoduje. Można jeszcze zredukować zniekształcenia w programach graficznych.

Pozdr, Paweł

mk1992:
Przepraszam, że wyjadę z tym postem teraz ni to z gruchy, ni z pietruchy, ale wątek pt.: "Jak fotografować na tekstury" nie daje mi jednoznacznej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Otóż, mogę zrobić zdjęcia na tekstury wiaduktów drogowych i kolejowych, mam jednak problem, otóż jak zrobić zdjęcia na tekstury takich obiektów? No i najważniejsze, czy zdjęcia na tex. obiektów inżynieryjnych tego typu są w ogóle potrzebne?

Cesky Kretek:
Najprościej: parę zdjęć podglądowych (widok ogólny, żeby modelujący wiedział jak ma wyglądać konstrukcja), a na tekstury to z bliska jakiś kawałek tego mostu (żeby mieć np. kwadratową teksturę blachy itp., którą potem modelarz sobie powieli, albo rozciągnie). Jeżeli więcej materiałów jest w takim wiadukcie użytym, to zrób zdjęcia każdemu elementowi różniącemu się budową.

Quark-t:
Dodam tylko, że poradnik na ten temat jest właśnie w tworzeniu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod