Autor Wątek:  wypadek:(  (Przeczytany 51979 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
wypadek:(
« Odpowiedź #60 dnia: 14 Czerwca 2006, 13:26:21 »
Cytat: "Bart"
(pozdro dla szlaku Lubliniec - Częstochowa).

To wyobraz sobie jazde w bipie na full ogrzewaniu - odcinek 20 km pokonywany w godzine czasu ;>
Cytat: "Bart"

Ps. Ten kto powyżej twierdził że w CTLu jeżdżą loki skreślone z PKPowskiego inwentarza niech powoła się na konkretne przykłady i źródła(jeśli nie chce ostrzeżenia). :]

Alez prosze Cie bardzo: http://www.przewoznicy.rail.pl/et22/pliki/ilostan3.html
Przyklad: ET22-791 - ja tu widze "czarno na białym".

PS. Bart czy mógłbyś odp. na PW ktore wysłałem do Ciebie wczoraj ? :P

Offline CTL

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 384
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 57
wypadek:(
« Odpowiedź #61 dnia: 14 Czerwca 2006, 13:33:14 »
Cytat: "defiler"
Widzisz z taborem u prywaciarzy jest podobnie - loki skreslone z inwentarza PKP i przeznaczone na zlomowanie - widzimy jezdzace w barwach prywaciarzy.

Jesli chodzi o trzymanie sie przepisow - to prosty przyklad : wiekszosc sputnikow od prywaciarzy, nie ma odgarniaczy :>



Zaraz zaraz w takim razie poprosimy o następne przykłady sam CTL ma 168 lokomotyw niech kolega udowdni ile ich zostalo przeznaczonych do zlomowania i skreslonych z inwentarza, bo jakos wydaje mi sie ze samo skreślenie nie przesądza o przeznaczeniu do złomowania, przykład wszystkie lokomotywy ST43 zakupione przez CTL z firmy KEG zostały skreślone z jej ilostanu i jakoś do polski przyjechały sprawne o własnych siłach ! Poza tym dziwne zeby PKP nie skreślało ze stanu lokomotyw które jeżdża już u innego przewoźnika czyż nie?
I dalej uprasza sie o podania przepisu który stanowi o zgarniaczach !


Pozatym w temacie prywaciarzy polecam stronę http://www.przewoznicy.rail.pl/przewoznicy/index.php, może ustosunkujesz się do danych tam zawartych co?

Online Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1077
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 498
wypadek:(
« Odpowiedź #62 dnia: 14 Czerwca 2006, 13:49:35 »
Cytat: "CTL"
A więc stroną tą absolutnie nie należy się sugerować, potwierdzić może to także kolega Jaco który jest jednym ze speców od prywatnych przewoźników.

Zgadza się, ta niemiecka strona to wg mnie niezły kabaret. Powielają masę błędów i śmiem twierdzić poza tym, że wiele danych ściągnięto z http://www.przewoznicy.rail.pl/ nie aktualizując potem zmian. Przykładem jest choćby ilostan PMT.

Cytat: "CTL"
A więc nadal uprasza się tego gościa o podanie konkretnych przykłądów lokomotyw które po skreśleniu z inwetarza PKP trafiły do przewoźnika prywatnego, skoro to napisał zakładam że miał ku temu podstawy!

Może ja podam;) Wszystkie ET22 plus 201E-277 oraz 4E-004... Należy tu zwrócić jednak uwagę, że niekoniecznie od PKP je kupiono jak np. ET22-955, którą zakupiono od złomiarza z Żarowa.
Ten jednak epizod z w/w lokami odbywał się parę lat temu i obecnie nie ma takich możliwości.

Stwierdzenie...
Cytat: "defiler"
Widzisz z taborem u prywaciarzy jest podobnie - loki skreslone z inwentarza PKP i przeznaczone na zlomowanie - widzimy jezdzace w barwach prywaciarzy

...nie jest prawdą do końca. Wiele loków jest skreślonych, ale nie od razu zakłada się ich złomowanie. Znamy już przypadki na PKP Wielkich Powrotów na ilostan... Skreślanie z inwentarza związane jest być może z redukcją środków trwałych, aby zakończyć temat amortyzacji i można by się pokusić o pogląd, że lokomotywy na które nie ma kasy na naprawę po prostu się skreśla, aby w księgowości było OK... Oczywiście nie jest to jakiś nagminny schemat, ale myślę, że po części tak jest.
W takiej sytuacji dlaczego prywaciarz nie mógłby się zainteresować maszynami w niekoniecznie fatalnym stanie? Druga sprawa, że to dziś już nie wchodzi w grę.
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
wypadek:(
« Odpowiedź #63 dnia: 14 Czerwca 2006, 13:55:55 »
Cytat: "CTL"
Zaraz zaraz w takim razie poprosimy o następne przykłady sam CTL ma 168 lokomotyw niech kolega udowdni ile ich zostalo przeznaczonych do zlomowania i skreslonych z inwentarza

Kolego słyszę o przywaciarzach rozne niepochlebne rzeczy, po prostu coś w tym jest. Podałem jeden przykład byka, jak dla  mnie to wystarcza.
Cytat: "CTL"
bo jakos wydaje mi sie ze samo skreślenie nie przesądza o przeznaczeniu do złomowania

Od kiedy to sie skresla sprawne lokomotywy ?
Cytat: "CTL"
przykład wszystkie lokomotywy ST43 zakupione przez CTL z firmy KEG zostały skreślone z jej ilostanu i jakoś do polski przyjechały sprawne o własnych siłach !

ja pisalem o PKP a nie KEG :P
Cytat: "CTL"
Poza tym dziwne zeby PKP nie skreślało ze stanu lokomotyw które jeżdża już u innego przewoźnika czyż nie?

A nie jest tak przypadkiem, ze jezdza dlatego, ze zostaly skrslone z ilostanu PKP ?
Cytat: "CTL"
I dalej uprasza sie o podania przepisu który stanowi o zgarniaczach !

Teraz nie mam czasu na wertowanie stron www. Kiedys rozmawialem o tym z jakims mechanikiem i tym sie tez kierowalem. Byc moze ( jesli nic nie znajde ) nie mam racji - wtedy zwracam Ci honor.[/quote]


Cytat: "CTL"
Pozatym w temacie prywaciarzy polecam stronę http://www.przewoznicy.rail.pl/przewoznicy/index.php, może ustosunkujesz się do danych tam zawartych co?


poczytam :) dzieki

Offline CTL

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 384
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 57
wypadek:(
« Odpowiedź #64 dnia: 14 Czerwca 2006, 14:02:21 »
Cytat: "Jaco"
Cytat: "CTL"
A więc stroną tą absolutnie nie należy się sugerować, potwierdzić może to także kolega Jaco który jest jednym ze speców od prywatnych przewoźników.

Zgadza się, ta niemiecka strona to wg mnie niezły kabaret. Powielają masę błędów i śmiem twierdzić poza tym, że wiele danych ściągnięto z http://www.przewoznicy.rail.pl/ nie aktualizując potem zmian. Przykładem jest choćby ilostan PMT.

Cytat: "CTL"
A więc nadal uprasza się tego gościa o podanie konkretnych przykłądów lokomotyw które po skreśleniu z inwetarza PKP trafiły do przewoźnika prywatnego, skoro to napisał zakładam że miał ku temu podstawy!

Może ja podam;) Wszystkie ET22 plus 201E-277 oraz 4E-004... Należy tu zwrócić jednak uwagę, że niekoniecznie od PKP je kupiono jak np. ET22-955, którą zakupiono od złomiarza z Żarowa.
Ten jednak epizod z w/w lokami odbywał się parę lat temu i obecnie nie ma takich możliwości.

Stwierdzenie...
Cytat: "defiler"
Widzisz z taborem u prywaciarzy jest podobnie - loki skreslone z inwentarza PKP i przeznaczone na zlomowanie - widzimy jezdzace w barwach prywaciarzy

...nie jest prawdą do końca. Wiele loków jest skreślonych, ale nie od razu zakłada się ich złomowanie. Znamy już przypadki na PKP Wielkich Powrotów na ilostan... Skreślanie z inwentarza związane jest być może z redukcją środków trwałych, aby zakończyć temat amortyzacji i można by się pokusić o pogląd, że lokomotywy na które nie ma kasy na naprawę po prostu się skreśla, aby w księgowości było OK... Oczywiście nie jest to jakiś nagminny schemat, ale myślę, że po części tak jest.
W takiej sytuacji dlaczego prywaciarz nie mógłby się zainteresować maszynami w niekoniecznie fatalnym stanie? Druga sprawa, że to dziś już nie wchodzi w grę.


Oczywiście nie uwzględniamy 3 sztuk zakupionych z maroko ET22 :-) A więc lokomotyw tych jest mała garstka i jak napisał kolega nawet te z małej garstki nie były w całości przeznaczone do złomowania. Wieć jak ciekawe jak kolega teraz sie odniesie do tematu ktury sam poruszył?

Dodano po 5 minutach:

 
Cytat: "defiler"
Kolego słyszę o przywaciarzach rozne niepochlebne rzeczy, po prostu coś w tym jest.
I czy to jest podstawa do pisania bzdur? ja sie nie wypowiadam o kims o kim od kogos słyszę niepochlebne rzeczy ot taki przykład?
Cytat: "defiler"
Od kiedy to sie skresla sprawne lokomotywy ?
kolega Jaco już to napisał.
Cytat: "defiler"
A nie jest tak przypadkiem, ze jezdza dlatego, ze zostaly skrslone z ilostanu PKP ?
Oczywiście ale nie tak jak napisałeś koniecznie z przenzaczeniem do złomowania.
Cytat: "defiler"
Teraz nie mam czasu na wertowanie stron www. Kiedys rozmawialem o tym z jakims mechanikiem i tym sie tez kierowalem. Byc moze ( jesli nic nie znajde ) nie mam racji - wtedy zwracam Ci honor.
A więc czekam po wypowiedzi mechaników to żadna podstawa oni też potrafią niezłe bzdury wymyślać.

Online Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1077
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 498
wypadek:(
« Odpowiedź #65 dnia: 14 Czerwca 2006, 14:07:00 »
Cytat: "CTL"
Oczywiście nie uwzględniamy 3 sztuk zakupionych z maroko ET22 :-)

Celowo nie napisałem 201Eg pomijając je... ;)

Może trochę zagmatwam sprawę, ale de facto u prywaciarzy jeździ kilka Sputników rodem z PKP, ale z podmienionymi numerami... Chodzi tu o przekręty w nieistniejącym już ZNTK Lubań.
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

andrev1989

  • Gość
wypadek:(
« Odpowiedź #66 dnia: 14 Czerwca 2006, 14:11:27 »
Cytat: "defiler"
Widzisz z taborem u prywaciarzy jest podobnie - loki skreslone z inwentarza PKP i przeznaczone na zlomowanie - widzimy jezdzace w barwach prywaciarzy



Jeżeli PKP skreśliło loki sprawne i spełniające normy bezpieczeństwa, to czemu prywaciarz za grosze ma ich nie kupić. Mały remont i całkiem sprawne mogą iść na szlaki. Ja osobiście nie mam nic przeciwko użytkowaniu loków skreślonych z inwentarza PKP, jeżeli oczywiście loki te są sprawne.

Online Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1077
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 498
wypadek:(
« Odpowiedź #67 dnia: 14 Czerwca 2006, 14:17:59 »
Cytat: "andrev1989"
Jeżeli PKP skreśliło loki sprawne i spełniające normy bezpieczeństwa, to czemu prywaciarz za grosze ma ich nie kupić.

Ja bym to inaczej nazwał... Sprawne loki (czyt. parowozy) likwidowało niegdyś PKP, teraz trudno o skreślenie sprawnego w 100% loka, choć dawniej np. w MD Inowrocław czy Wałbrzych czyniono tak z ET21 z cienkimi obręczami. Uznał bym raczej określenie dosłownie "niepełnosprawny" (możliwe, że czekający na naprawę po przejechaniu limitu km..., ale to jeszcze inna sprawa), bo określenie sprawności lokomotyw można długo dyskutować.
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
wypadek:(
« Odpowiedź #68 dnia: 14 Czerwca 2006, 15:55:49 »
Cytat: "CTL"
Cytat: "defiler"
Kolego słyszę o przywaciarzach rozne niepochlebne rzeczy, po prostu coś w tym jest.
I czy to jest podstawa do pisania bzdur? ja sie nie wypowiadam o kims o kim od kogos słyszę niepochlebne rzeczy ot taki przykład?

Ja takze nie wypowiadam sie o "kims" w taki sposob. Po prostu kierowałem sie, mysle ze wiarygodnymi informacjami.
Widocznie nie miałem racji...
Cytat: "CTL"
Cytat: "defiler"
Od kiedy to sie skresla sprawne lokomotywy ?
kolega Jaco już to napisał.

Dzieki.
Cytat: "CTL"
Cytat: "defiler"
A nie jest tak przypadkiem, ze jezdza dlatego, ze zostaly skrslone z ilostanu PKP ?

 Oczywiście ale nie tak jak napisałeś koniecznie z przenzaczeniem do złomowania.

Rozumiem.
Cytat: "CTL"
Cytat: "defiler"
Teraz nie mam czasu na wertowanie stron www. Kiedys rozmawialem o tym z jakims mechanikiem i tym sie tez kierowalem. Byc moze ( jesli nic nie znajde ) nie mam racji - wtedy zwracam Ci honor.
A więc czekam po wypowiedzi mechaników to żadna podstawa oni też potrafią niezłe bzdury wymyślać.

Cierpliwosci:)

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
wypadek:(
« Odpowiedź #69 dnia: 15 Czerwca 2006, 14:17:14 »
Cytat: "CTL"
A więc czekam po wypowiedzi mechaników to żadna podstawa oni też potrafią niezłe bzdury wymyślać.


Szukałem... Pytałem na forum... nic nie znalazłem. Zwracam honor.
Masz racje, dalem plame i glupio mi teraz. Mam małą nauczke.
EOT

pozdrawiam !

Niech tu ktoś teraz odważy się napisać coś na temat łuku :]
Bart

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 506
wypadek:(
« Odpowiedź #70 dnia: 25 Czerwca 2006, 11:40:18 »
wracając do tematu: w tym wypadku skład miał mase ok 3000 ton, jak ST43 jest w stanie to uciągnąć ?
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
wypadek:(
« Odpowiedź #71 dnia: 25 Czerwca 2006, 12:09:29 »
Cytat: "AIR"
wracając do tematu: w tym wypadku skład miał mase ok 3000 ton, jak ST43 jest w stanie to uciągnąć ?


ST43 był w środku składu. Skład wyglądał tak: lok+lok+wagony+ST43+wagony. Nie wiem jakie lokomotywy prowadziły pociąg (jakieś elektryki - ET22?).

andrev1989

  • Gość
wypadek:(
« Odpowiedź #72 dnia: 25 Czerwca 2006, 12:28:19 »
A to można wogóle dawać loka do środka? Zazwyczaj daje się albo dwa na począterk, albo dwa na początek i jeden na koniec, albo jeden tu i jeden tu? Pierwszy raz się spotkałem z takim czymś.

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 506
wypadek:(
« Odpowiedź #73 dnia: 25 Czerwca 2006, 12:30:17 »
aha:) prowadzić musiały jakieś dwie bo nawet jeden byk nie był by w stanie takiego brutta uciagnąć, a ET41 CLT nie posiadają. Chociaż ja czytałem, że pociąg prowadził jeden maszynista czy to możliwe, że ukrotnione może jeden mechanik prowadzić ?
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

andrev1989

  • Gość
wypadek:(
« Odpowiedź #74 dnia: 25 Czerwca 2006, 12:43:53 »
Jeżeli to były byki, to jeden mechanik napewno nie mógł by prowadzić, gniazda sterowania ukrotnionego miały tylko byki 1001 i 1002. Nie wiem jak oni to zrobili;)

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
wypadek:(
« Odpowiedź #75 dnia: 25 Czerwca 2006, 12:47:43 »
A mnie się coś wydaje, że i pojedynczy byk dałby radę. Ile to razy widziałem w Gliwicach Et22 + ~38 wagonów pełnych węgla - no czyli coś koło 3000 ton.

Prywaciarze jeżdżą w trakcji podwójnej, bo taki jest obowiązek (?) jeżeli nie mają podpisanej umowy z PKP Cargo na ściąganie składu w razie awarii lokomotywy.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 506
wypadek:(
« Odpowiedź #76 dnia: 25 Czerwca 2006, 13:26:11 »
w Gliwicach może tak, ale województwo Świętokrzyskie to Góry Św. i tam są miejscami ostrzejsze wzniesienia więc tam 1 byk ciągnie maxymalnie 26 pełnych weglarek. (Czasami nawet do ET41 z 40 węglarkami pełnymi doczepiają na koniec byka)

Wcale to nie musiały być 2-byki, najczęściej CTL spotykam w układzie(ET22+ET21+brutto)
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline Gryzak

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
wypadek:(
« Odpowiedź #77 dnia: 01 Lipca 2006, 02:29:35 »
Dokładnie jak ciągnie jakiś skład to przewaznie po 2 czasami 3 lokomotywy.
ET22-228

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
wypadek:(
« Odpowiedź #78 dnia: 02 Lipca 2006, 12:50:50 »
Cze! Mam na imie Natalka i mam 10 lat. Poklika ktoś zemną?

Tak ta rozmowa wygląda, jedynie kilka osób tutaj ma racje a dokładnie: CTL, Jaco, Andy, Quark-t :)

Dodano po 17 godzinach 52 minutach:

 
Cytat: "oko"
To akurat było przed Poznaniem do domu już wracał tzn. dojeżdżał do stacji końcowej pociągiem BWE wiec nie mogli sobie na opóźnienie przecież pozwolić- zbyt ważny pociąg aby go opóźnic.


Od kiedy dla BWE stacją końcową jest Poznań??
www.et22.pl - zapraszam

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
wypadek:(
« Odpowiedź #79 dnia: 02 Lipca 2006, 12:57:33 »
Cytat: "ZT-POZNAN"
Cytat: "oko"
To akurat było przed Poznaniem do domu już wracał tzn. dojeżdżał do stacji końcowej pociągiem BWE wiec nie mogli sobie na opóźnienie przecież pozwolić- zbyt ważny pociąg aby go opóźnic.


Od kiedy dla BWE stacją końcową jest Poznań??

Dla mechaników jest.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline maly

  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
wypadek:(
« Odpowiedź #80 dnia: 02 Lipca 2006, 13:23:31 »
Witam
 Nie dla wszystkich
 
 Pozdrawiam

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
wypadek:(
« Odpowiedź #81 dnia: 02 Lipca 2006, 13:52:55 »
Cytat: "maly"
Witam
 Nie dla wszystkich
 
 Pozdrawiam

A czy pisałem ze dla wszytkich ? Czytaj ze zrozumieniem mały...
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
wypadek:(
« Odpowiedź #82 dnia: 02 Lipca 2006, 18:56:29 »
Cytat: "EU07-483"
Cytat: "ZT-POZNAN"
Cytat: "oko"
To akurat było przed Poznaniem do domu już wracał tzn. dojeżdżał do stacji końcowej pociągiem BWE wiec nie mogli sobie na opóźnienie przecież pozwolić- zbyt ważny pociąg aby go opóźnic.


Od kiedy dla BWE stacją końcową jest Poznań??

Dla mechaników jest.



Ale mechanik to nie BWE dziecko :)
www.et22.pl - zapraszam

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
wypadek:(
« Odpowiedź #83 dnia: 02 Lipca 2006, 19:40:39 »
Cytat: "ZT-POZNAN"
Cytat: "EU07-483"
Cytat: "ZT-POZNAN"
Cytat: "oko"
To akurat było przed Poznaniem do domu już wracał tzn. dojeżdżał do stacji końcowej pociągiem BWE wiec nie mogli sobie na opóźnienie przecież pozwolić- zbyt ważny pociąg aby go opóźnic.


Od kiedy dla BWE stacją końcową jest Poznań??

Dla mechaników jest.



Ale mechanik to nie BWE dziecko :)


No ale własnie mowa jest o ojcu @oko który jest mechanikiem, wiec przyczep się siebie :)
Jak będę duży zostanę maszynistą!

andrev1989

  • Gość
wypadek:(
« Odpowiedź #84 dnia: 02 Lipca 2006, 19:54:56 »
Ta rozmowa, jednak naprawdę wygląda jak czat, bez urazy oczywiście:);)

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
wypadek:(
« Odpowiedź #85 dnia: 02 Lipca 2006, 20:18:51 »
EOT ?

t_rider

  • Gość
wypadek:(
« Odpowiedź #86 dnia: 06 Lipca 2006, 00:33:39 »
temat poważny a tu śmiech konia

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
wypadek:(
« Odpowiedź #87 dnia: 12 Lipca 2006, 14:24:35 »
Cytat: "ZT-POZNAN"
Cytat: "oko"
To akurat było przed Poznaniem do domu już wracał tzn. dojeżdżał do stacji końcowej pociągiem BWE wiec nie mogli sobie na opóźnienie przecież pozwolić- zbyt ważny pociąg aby go opóźnic.
Od kiedy dla BWE stacją końcową jest Poznań??
Nie pamiętam czy w tym rozkładzie też tak jest, ale jeden BWE miał relację Poznań Gł.-Berlin.
Jak wrócę, to sprawdzę, czy w tym rozkładzie też tak jest.

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
wypadek:(
« Odpowiedź #88 dnia: 12 Lipca 2006, 15:53:17 »
Cytat: "Mariusz W."
Cytat: "ZT-POZNAN"
Cytat: "oko"
To akurat było przed Poznaniem do domu już wracał tzn. dojeżdżał do stacji końcowej pociągiem BWE wiec nie mogli sobie na opóźnienie przecież pozwolić- zbyt ważny pociąg aby go opóźnic.
Od kiedy dla BWE stacją końcową jest Poznań??
Nie pamiętam czy w tym rozkładzie też tak jest, ale jeden BWE miał relację Poznań Gł.-Berlin.
Jak wrócę, to sprawdzę, czy w tym rozkładzie też tak jest.


Jak BWE moze konczyc w Poznaniu? Wiesz co oznacza skrót BWE? To jest Berlin Warszawa Expres, tak wiec nie moze konczyc w Poznaniu!
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Eryś

  • Wiadomości: 87
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
wypadek:(
« Odpowiedź #89 dnia: 12 Lipca 2006, 16:34:27 »
Cytat: "EU07-483"
Cytat: "Mariusz W."
Cytat: "ZT-POZNAN"
Cytat: "oko"
To akurat było przed Poznaniem do domu już wracał tzn. dojeżdżał do stacji końcowej pociągiem BWE wiec nie mogli sobie na opóźnienie przecież pozwolić- zbyt ważny pociąg aby go opóźnic.
Od kiedy dla BWE stacją końcową jest Poznań??
Nie pamiętam czy w tym rozkładzie też tak jest, ale jeden BWE miał relację Poznań Gł.-Berlin.
Jak wrócę, to sprawdzę, czy w tym rozkładzie też tak jest.


Jak BWE moze konczyc w Poznaniu? Wiesz co oznacza skrót BWE? To jest Berlin Warszawa Expres, tak wiec nie moze konczyc w Poznaniu!


No to jesteś w błędzie.
Rok 2003/2004 był BWE relacji Poznań Gł. - Berlin Zoo (odjazd 6.01 -przyjazd do Berlina Zoo 9.27)
Pozdrawiam
Eryk "Eryś" Konieczny