A więc stroną tą absolutnie nie należy się sugerować, potwierdzić może to także kolega Jaco który jest jednym ze speców od prywatnych przewoźników.
Zgadza się, ta niemiecka strona to wg mnie niezły kabaret. Powielają masę błędów i śmiem twierdzić poza tym, że wiele danych ściągnięto z
http://www.przewoznicy.rail.pl/ nie aktualizując potem zmian. Przykładem jest choćby ilostan PMT.
A więc nadal uprasza się tego gościa o podanie konkretnych przykłądów lokomotyw które po skreśleniu z inwetarza PKP trafiły do przewoźnika prywatnego, skoro to napisał zakładam że miał ku temu podstawy!
Może ja podam;) Wszystkie ET22 plus 201E-277 oraz 4E-004... Należy tu zwrócić jednak uwagę, że niekoniecznie od PKP je kupiono jak np. ET22-955, którą zakupiono od złomiarza z Żarowa.
Ten jednak epizod z w/w lokami odbywał się parę lat temu i obecnie nie ma takich możliwości.
Stwierdzenie...
Widzisz z taborem u prywaciarzy jest podobnie - loki skreslone z inwentarza PKP i przeznaczone na zlomowanie - widzimy jezdzace w barwach prywaciarzy
...nie jest prawdą do końca. Wiele loków jest skreślonych, ale nie od razu zakłada się ich złomowanie. Znamy już przypadki na PKP Wielkich Powrotów na ilostan... Skreślanie z inwentarza związane jest być może z redukcją środków trwałych, aby zakończyć temat amortyzacji i można by się pokusić o pogląd, że lokomotywy na które nie ma kasy na naprawę po prostu się skreśla, aby w księgowości było OK... Oczywiście nie jest to jakiś nagminny schemat, ale myślę, że po części tak jest.
W takiej sytuacji dlaczego prywaciarz nie mógłby się zainteresować maszynami w niekoniecznie fatalnym stanie? Druga sprawa, że to dziś już nie wchodzi w grę.