W tej wiadomości będą podstawowe wiadomości dotyczące tego projektu. Wiadomość ta będzie zmieniana w miarę potrzeb.
...
Macie tam ukończony plan pracy.
Podkreślone służby to nocki (oczywiście możecie jechać kiedy chcecie, ale jedziecie na nocnej scenerii).
A teraz przypomnienie paru zasad:
[*]po każdym objęciu pracy na pojeździe trakcyjnym, lub po dowolnej zmianie składu zrobić kontrolne hamowanie - za stacją rozpędzamy się do 60 km/h (o ile prędkość rozkładowa/szlakowa nie jest niższa) i zmniejszamy prędkość o 50%;[*]jeżeli w MaSzynie nie ma podanego rozkładu jazdy jedziemy z prędkością nie większą niż szlakowa / maksymalna lokomotywy / maksymalna wagonów - dla towarowych jest zazwyczaj niższa o 20-30 km/h od szlakowej - z reszta jeśli dla towarowego nie ma rozkładu to możemy sobie np. z Bochni do Brzeska jechać nawet 50 km/h;[*]oprócz przesłania taśmy (plik o nazwie [nazwa pojazdu].dat, np.
eu07-424.dat) przesyłamy również zrzuty ekranu - jeden na stacje początkową wraz z godzina tuz przed odjazdem, drugi na nasz skład pociągu (najlepiej by było jakby było widać całej długości skład) gotowy do odjazdu i trzeci na stacje końcową wraz z godzina po zakończeniu służby, oraz krotki opis służby
MaSzynista: Mariusz W.
Numer służby: 54
Seria i numer pojazdu trakcyjnego: EN57-800
Przebieg służby: prawidłowy
MaSzynista: Mariusz W.
Nr służby: 01
Seria i nr poj.tr.: EP07-329
Przebieg służby: zablokowany wjazd na st. Bałtyk Towarowy przez dyżurnego ruchu po przyprowadzeniu zdefektowanego poc. 7622 do st. Bałtyk Miasto.
[*]taśmę oraz załączniki do taśmy zdajemy na adres podany na końcu tej wiadomości;[*]o wszelkich podmianach, ew. zmianach w planie pracy koniecznie informujemy dyspozytora (czyli mnie) o tym;[*] maksymalne przekroczenie prędkości wynosi 2-3 km/h na krótkim odc., jednak starajcie się jej nie przekraczać(!);[*]z niektórych służb nie musicie zdawać taśm (np. gdy jedziecie lokomotywami bez prędkościomierza (np. SM03)), wówczas same zrzuty+opis.[/list]
Ci, którzy chcą być przyłączeni do projektu proszeni są o kontakt z dyspozytorem. Zostaną dodani do planu, jednak służbę będą mogli rozpocząć dopiero od początku nowego miesiąca.
Poprawność taśm będą sprawdzali:
Mariusz W.,
Radkos07,
Kolejarz.
Zdawanie taśm z załącznikami: tasmyvirtual@gmail.com
UWAGA! Projekt został przeze mnie porzucony ze względu na nikłe zainteresowanie nim ze strony użytkowników!