Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Wykolejnice

<< < (2/5) > >>

uetam:
Mhm, tak w ogole to skoro juz sie za to wziales, to moze tez napedy do zwrotek 34/300 albo w ogole cale modele tych zwrotek? Do neb by juz bylo... ;-)

Paul:
Dzięki za pomysł z tym damageflag, próbuję to zrobić ale wyskakuje mi komunikat 'event "Wk1_tor1" cannot find node "wk1tor_status"'. Tor o nazwie wk1tor w scenerii istnieje. Eventy wpisałem następujące:


--- Kod: ---
event (p1)_tor1 updatevalues 0 Wk1tor_status DamageFlag 128 1 endevent
event (p1)_tor2 updatevalues 0 Wk1tor_status DamageFlag 0 1 endevent

--- Koniec kodu ---



--- Cytat: "Mateu" ---Mhm, tak w ogole to skoro juz sie za to wziales, to moze tez napedy do zwrotek 34/300 albo w ogole cale modele tych zwrotek? Do neb by juz bylo... ;-)
--- Koniec cytatu ---


No można pomyśleć ;-) Ostatnio zrobiłem nawet taki fajny program do generowania tekstury podsypki na rozjazdy ale ma drobne problemy z generowaniem cienia i przytwierdzeń pod wewnętrznymi szynami.

Pozdrawiam Paweł

Żabek:

--- Cytat: "Paul" ---(...)ale wyskakuje mi komunikat 'event "Wk1_tor1" cannot find node "wk1tor_status"'. Tor o nazwie wk1tor w scenerii istnieje. Eventy wpisałem następujące:


--- Kod: ---
event (p1)_tor1 updatevalues 0 Wk1tor_status DamageFlag 128 1 endevent
event (p1)_tor2 updatevalues 0 Wk1tor_status DamageFlag 0 1 endevent

--- Koniec kodu ---

--- Koniec cytatu ---

No to Ci nie pomogę. Są tu mądrzejsi ode mnie. Moja trasa m. in. przez eventy leży gdzieś na boku dysku. A przykład był z dokumentacji symka... Może zamiast Wk1tor_status wpisz po prostu Wk1tor... Nie wiem.

Mati_An:
Ja to zrobiłem tak: tor blokowany wykolejnicą nazwałem wk1_tor, długość 0.5m, a do toru przypisałem zdarzenie wk1_tor_stop, które wygląda tak:
--- Kod: ---event wk1_tor_stop putvalues 0.0 none 0.0 0.0 0.0 SetDamage 128 1 endevent
--- Koniec kodu ---
I najważniejszy efekt czyli wykolejenie loka następuje. Żeby sterować tym zdarzeniem trzeba by pobawić się z komórką pamięci, ale to już pryszcz. Jedyny problem jest taki, że lokomotywa przy 20 km/h przejedzie przez wykolejnicę całą swoją długością i dopiero potem się wykolei.

Bart:

--- Cytat: "Mateu" ---Mhm, tak w ogole to skoro juz sie za to wziales, to moze tez napedy do zwrotek 34/300 albo w ogole cale modele tych zwrotek? Do neb by juz bylo... ;-)
--- Koniec cytatu ---


nie wiem czy updatowałem do SVNa, ale wydaje mi się że lewą tak (i to już dawno). Paul sam robił teksturki do nich (zwrotnic)



więc dont give a *** :] do SPT już jest



chyba że dla chłopaki z Nebula Kreators Team  potrzebują :]

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod