Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Linia 197 Strzebiń - Woźniki Śląskie '92

<< < (3/3)

Bartosz96:
Rewelacja. Do Strzebinia mam rzut beretem i bardzo realistycznie wygląda stacja naprawdę taka jaka ona jest.

Sm 42 driver:

--- Cytat: robert357 w 10 Lipca 2025, 23:34:57 ---Jeżeli są wpisane w teren (nie wiem jak to się fachowo nazywa) tak jak np. drzewa, to mniej zżerają FPSów, ale wtedy pojawia się problem gdy sobie zwiększymy zasięg rysowania. W drugą stronę, jak będą wstawiane jak obiekty, to zżerają FPSy gdy jest ich dużo w jednym punkcie.

--- Koniec cytatu ---
Standardowo testuję scenerię przy zasięgu rysowania 2,5 km. Chociaż ostatni screen z pierwszego posta jest robiony na zasięgu rysowania 8 km. Wg mnie do standardowej jazdy tutaj zasięg rysowania 2,5 km wystarczy w zupełności, żeby zobaczyć wszystkie rzeczy nawet jeśli "daleko widać" od toru.

--- Cytat: _Ksl._ w 11 Lipca 2025, 15:55:23 ---Jaki jest planowany czas przejazdu? Jaka będzie maksymalna prędkość pojazdów poruszających się po linii?

--- Koniec cytatu ---
O prędkości pisałem w pierwszym poście. W 1992 roku, zgodnie z archiwalnymi rozkładami jazdy, ta prędkość wynosiła 20 km/h z jednym ograniczeniem do 15 km/h na przejeździe ze względu na brak obsługi. Czas przejazdu 13,5-kilometrowego odcinka wynosił zatem ok 45 minut (w jedną stronę).

Sm 42 driver:
W pierwszym poście zapowiedziałem, że postaram się pokrótce przedstawić modele dedykowane, które powstały do scenerii. Zacznę więc od modeli, które znalazły swoje miejsce na stacji Strzebiń. Dla stacji Strzebiń powstało 6 modeli według poniższej listy:

1) Budynek dworca:

* model podstawowy: 6241 trójkątów (0-300 m), LoD1: 3601 trójkątów (300-1000 m), LoD2: 1567 trójkątów (1000-2000 m),
* rendery: klik: render1, klik: render2, klik: render3, klik: render4,
* model posiada widok nocny,
* model posiada wymienną teksturę tabliczki z oznaczeniem nastawni,2) Kładka nad torami:

* model podstawowy: 17179 trójkątów (0-300 m), LoD1: 8515 trójkątów (300-1000 m), LoD2: 3980 trójkątów (1000-2000 m),
* rendery: klik: render1, klik: render2, klik: render3, klik: render4,
* model posiada widok nocny (świecące lampy),3) Tablica z nazwą stacji:

* model: 32 trójkąty (maxdist 2000 m),
* rendery: klik: render1, klik: render2,4) Magazynek obok dworca:

* model: 477 trójkątów (maxdist 2000 m),
* rendery: klik: render1, klik: render2,5) Budynek toalet:

* model: 828 trójkątów (maxdist 2000 m),
* rendery: klik: render1, klik: render2,6)   Nastawnia wykonawcza "Stb1":

* model: 1311 trójkątów (maxdist 2000 m),
* rendery: klik: render1, klik: render2,
* model posiada widok nocny,
* model posiada wymienną teksturę tabliczki z oznaczeniem nastawni.Tablica z nazwą stacji, magazynek obok dworca oraz budynek toalet nie istnieją już w terenie (dwa ostatnie zostały rozebrane w marcu 2017 roku). Pozostałe budynki istnieją w terenie w mniej lub bardziej zmienionej formie.

I jeszcze kilka screenów z naturalnego środowiska tych modeli:
STBm1 – widok z kładki na dworzec z nastawnią dysponującą „Stb”, magazynek obok dworca i budynek toalet oraz tablicę z nazwą stacji
STBm2 – widok od strony drogi na kładkę, budynek toalet, magazynek obok dworca oraz fragment dworca
STBm3 – nastawnia wykonawcza „Stb1” na głowicy od strony Boronowa/Woźnik
STBm4 – widok nocny nastawni wykonawczej „Stb1”
STBm5 – widok nocny dworca z nastawnią dysponującą „Stb”
STBm6 – widok nocny kładki (w lewo perony/Boronów/Woźniki, w prawo Kalety)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod