Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój

<< < (5/46) > >>

robert357:

--- Cytat: Hirek w 05 Stycznia 2025, 19:38:25 ---Odnośnie sekwencji po aktywacji kabiny nie wiem co tam ma być - nie wiem co tam się dzieje itd. Mógłbyś to bardziej objaśnić?

--- Koniec cytatu ---

Tzn. widziałem na kanale Pitkowa Kolej w Elfie 2 po aktywacji kabiny wszystkie lampki kabiny migały dla testu. Stąd o tym wspomniałem, jeżeli gdzieś także coś podobnego występuje.

W EN71KM też jest tam lampka od wentylatorów, która świeci się przy wyłączonej baterii i też była mowa, że wina EXE.

Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała, czy dałoby się zrobić opcję przyciemniania lampek?


--- Cytat: matek123 w 05 Stycznia 2025, 19:55:23 ---
--- Cytat: DieselPower w 05 Stycznia 2025, 16:28:06 ---Wpisanie Articulated jako sprzęg nr 2 w pierwszym członie i jako sprzęg nr 1 w drugim członie powodowało, że ciężko było ruszyć, a przy 10 km/h człony nagle się zatrzymywały albo nakładały się jeden na drugi (nie pamiętam). Co ciekawe bipy mają wpisane to samo wpisane w fiz i jakoś one działają.

--- Koniec cytatu ---
Ale bip jest mało, tam powiedzmy przy 2 czterosekcyjnych masz 6 sprzęgów sztywnych. Przy platformach to już mocno rośnie ilość sztywnych sprzęgów.

--- Koniec cytatu ---

Zrobiłem test z 15stoma dwuczłonowymi Bipami i nie szło ruszyć, więc problem też tam występuje.

Hirek:

--- Cytuj ---Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała, czy dałoby się zrobić opcję przyciemniania lampek?

--- Koniec cytatu ---

To już jakaś ingerencja w renderer by była chyba i ustawianie im pólprzeźroczystości.


--- Cytuj ---W EN71KM też jest tam lampka od wentylatorów, która świeci się przy wyłączonej baterii i też była mowa, że wina EXE.
--- Koniec cytatu ---
Nie można tej lampki nazwac jako jakis battery_off i podpisac pod i-battery w mmd?

matek123:

--- Cytat: robert357 w 05 Stycznia 2025, 21:09:50 ---Zrobiłem test z 15stoma dwuczłonowymi Bipami i nie szło ruszyć, więc problem też tam występuje.

--- Koniec cytatu ---
Dlatego napisałem, ze przy Bipach nie było widać problemu, bo się ich mniej zestawia. Niż kontenerowców.

robert357:

--- Cytat: Hirek w 05 Stycznia 2025, 21:11:47 ---To już jakaś ingerencja w renderer by była chyba i ustawianie im pólprzeźroczystości.

--- Koniec cytatu ---

Ja myślałem nad dorobieniem tekstury lampki, która by wyglądała na przyciemnioną i przycisk by podmieniał teksturę czy coś w ten deseń.


--- Cytat: Hirek w 05 Stycznia 2025, 21:11:47 ---Nie można tej lampki nazwac jako jakis battery_off i podpisac pod i-battery w mmd?

--- Koniec cytatu ---

Nie chcę skłamać, ale chyba wtedy w ogóle nie działała, bo ma gasnąć po załączeniu WS.

ST44-003:
Lud domaga się raczej aby wreszcie warunki pogodowe były w pełni realne - mowa o wycieraczkach i kroplach/śniegu na szybach.
Pod tym względem przebijają nas gry z początku stulecia aktualnego...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod