Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój

<< < (4/46) > >>

kawup:
ale na drugiej połowie działają

Hirek:

matek123:

--- Cytat: DieselPower w 05 Stycznia 2025, 16:28:06 ---Wpisanie Articulated jako sprzęg nr 2 w pierwszym członie i jako sprzęg nr 1 w drugim członie powodowało, że ciężko było ruszyć, a przy 10 km/h człony nagle się zatrzymywały albo nakładały się jeden na drugi (nie pamiętam). Co ciekawe bipy mają wpisane to samo wpisane w fiz i jakoś one działają.

--- Koniec cytatu ---
Ale bip jest mało, tam powiedzmy przy 2 czterosekcyjnych masz 6 sprzęgów sztywnych. Przy platformach to już mocno rośnie ilość sztywnych sprzęgów.

Hirek:
żeby zaśmiecać wątek jak najbardziej to tu macie jeszcze kolejnego pullrequesta z pomyślnym buildem ficzyrków od jana

https://github.com/eu07/maszyna/pull/75

A tu binarki:
https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna-8kwj6/build/artifacts

jakisrandomowynoob:
Przy testach motoraka kojarzę, że coś wspominane było o lampkach sygnalizujących aktualny bieg. Tak samo coś średnio chciał w nim chodzić odluźniacz, to chyba też sprawa exe.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod