Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój

(1/45) > >>

Hirek:
Ogólnie to jako, że mi się nudzi i nie mam co robić w życiu to sobie zacząłem majstrować w exe. Na razie ficzerki obejmują jakieś pierdoły typu wygaszanie lampek od kierunku, uproszczona symulacja wentylatora rezystora hamowania, nowe dzwieki (resonancenoise, windsound, brakingresistorventilator), czy wystawianie zmiennych do pythona (power_drawn, power_returned, pipelock). Są to ficzerki robione z myślą o vectronie głównie. Jako, że w sumie jakieś tam umiejętności mam, a może akurat komuś czego w miarę prostego do realizacji w exe brakuje to chętnie przyjmę propozycje i sobie tam w wolnym czasie podłubie.

Moje repo

Naturalnie ficzeki do maszyna/eu07 idą coby w paczkach się znalazły.

Najnowsza kompilacja dostępna tutaj
https://ci.appveyor.com/project/Hirek193/maszyna/build/artifacts

JAN21:
Lud domaga się osobnych dźwięków przejazdu po mostach/tunelach/etc. oraz osobnego pakietu dźwięków (głównie silnika/stukotów) dla zewnętrznej kamery.

Hirek:

--- Cytuj ---Lud domaga się osobnych dźwięków przejazdu po mostach/tunelach/etc
--- Koniec cytatu ---
W sensie osobny outernoise na to?


--- Cytuj ---osobnego pakietu dźwięków (głównie silnika/stukotów) dla zewnętrznej kamery.
--- Koniec cytatu ---
JDz (jest do zrobienia)

MaciejM:
Powinniśmy również wprowadzić podział syren na te słyszalne w kabinie z fotela maszynisty, a te słyszalne na zewnątrz pojazdu. Czyli to samo o czym pisze @JAN21.

Hirek:
Właściwie moznaby juz sie wtedy pokusic o to aby kazdy dzwiek z sekcji sounds moza zdefiniowac w wariant wewnetrzny i zewnetrzny.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod