Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
Hirek:
Ogólnie to jako, że mi się nudzi i nie mam co robić w życiu to sobie zacząłem majstrować w exe. Na razie ficzerki obejmują jakieś pierdoły typu wygaszanie lampek od kierunku, uproszczona symulacja wentylatora rezystora hamowania, nowe dzwieki (resonancenoise, windsound, brakingresistorventilator), czy wystawianie zmiennych do pythona (power_drawn, power_returned, pipelock). Są to ficzerki robione z myślą o vectronie głównie. Jako, że w sumie jakieś tam umiejętności mam, a może akurat komuś czego w miarę prostego do realizacji w exe brakuje to chętnie przyjmę propozycje i sobie tam w wolnym czasie podłubie.
Moje repo
Naturalnie ficzeki do maszyna/eu07 idą coby w paczkach się znalazły.
Najnowsza kompilacja dostępna tutaj
https://ci.appveyor.com/project/Hirek193/maszyna/build/artifacts
JAN21:
Lud domaga się osobnych dźwięków przejazdu po mostach/tunelach/etc. oraz osobnego pakietu dźwięków (głównie silnika/stukotów) dla zewnętrznej kamery.
Hirek:
--- Cytuj ---Lud domaga się osobnych dźwięków przejazdu po mostach/tunelach/etc
--- Koniec cytatu ---
W sensie osobny outernoise na to?
--- Cytuj ---osobnego pakietu dźwięków (głównie silnika/stukotów) dla zewnętrznej kamery.
--- Koniec cytatu ---
JDz (jest do zrobienia)
MaciejM:
Powinniśmy również wprowadzić podział syren na te słyszalne w kabinie z fotela maszynisty, a te słyszalne na zewnątrz pojazdu. Czyli to samo o czym pisze @JAN21.
Hirek:
Właściwie moznaby juz sie wtedy pokusic o to aby kazdy dzwiek z sekcji sounds moza zdefiniowac w wariant wewnetrzny i zewnetrzny.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej