Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój

<< < (2/45) > >>

robert357:
Dźwięki to nie taka mała pierdoła. Prawie wszystkie kabiny mają otwierane okna więc to też jest rzecz, która wpływa na dźwięki i nomen omen wypadało także to jakoś zaimplementować.

Nie wiem czy to trochę nie offtop, ale się zapytam: na angielskim forum jest stary temat z błędem w fizyce. Czy było to sprawdzane od tamtego czasu?

Hirek:
Ad 1. Miałem pomysł aby dodać wpis influenceonsound w mmd ktory by zawieral informacje o tym ktore universale to okna/drzwi i zmiana stanu tych universali i ustawiala soundproofing dzwiekow z sekcji sounds na 1.0 1.0 1.0 * * *. Będę to w niedalekiej przyszłości próbował zrealizować.

Ad 2. To czasem nie charakterystyka pólsprzęgów, które sie pod wpływem siły poprostu jakby zapadają?

jakubg1:
Ten problem jest też w sprzęgach stałych, dlatego platformy Sggrss mają zaszamyniony sprzęg śrubowy na przegubie.
Łatwo to zaobserwować robiąc skład z kilkunastoma zespołami Bhp.

DieselPower:
Wpisanie Articulated jako sprzęg nr 2 w pierwszym członie i jako sprzęg nr 1 w drugim członie powodowało, że ciężko było ruszyć, a przy 10 km/h człony nagle się zatrzymywały albo nakładały się jeden na drugi (nie pamiętam). Co ciekawe bipy mają wpisane to samo wpisane w fiz i jakoś one działają.

robert357:
Jeżeli chodzi o nagłe zatrzymanie, to tak się dzieje praktycznie ze wszystkim. Tutaj przykład gdy zaczniemy ciągnąć ile się da gdy ostatnie wagony jeszcze nie wyluzowały.



To jest błąd globalny i w wątku angielskim użytkownik Farmadupe chyba znalazł w czym tkwi problem. Dodatkowo na 100% tego nie było ileś tam wersji temu, bo udawało mi się rozerwać składy a nawet je wykolejać przez takie akcje. Teraz jest to nie wykonalne.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod