Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
Hirek:
Dzisiaj próbowałem przekminić zrobienie nowego formatu wpisów do mmd
Przykładowo:
--- Kod: ---runningnoise:
{
inside: {
normal: {
sound10: dupa.wav pitch10: 1
}
tunnel: {
sound10: dupa_tunel.wav pitch10: 1
}
}
outside: {
normal: {
sound10: dupa_outside.wav pitch10: 1
}
tunnel: {
sound10: dupa_tunel_outside.wav pitch10: 1
}
}
}
--- Koniec kodu ---
Raczej mozna sie domyslic jak ten powzyszy format dziala. Stare formaty byly by traktowane jako dzwiek inside->normal. Niestety na razie za słabo ogarniam exe, żeby to zrobić. Zostawiam ten pomysł na kiedyś tam (ewentualnie jeśli znajdzie się ktos, kto miałby pomysł jak zmodyfikwoać klasę audio_source żeby odczytywać ten nowy format).
Odnośnie błędu ze sprzęgami - jak wyżej. Na razie ogranicze sie do dodawania nowych dźwięków, lampek, czy innych takich pierdół.
W skrócie? Nie mam łba na razie na to.
Odnośnie syren i silnika na razie jako przejściowe rozwiązanie mogę dorzucić poprostu te dźwięki jako duble tego co już mamy. Pytanie czy takie rozwiązanie będzie wam pasować na razie?
robert357:
Jak dobrze zrozumiałem to mają się odtwarzać różne pliki dźwiękowe? Nie lepiej byłoby robić to przez equalizer, poziomy głośności i dodatkowe efekty w EXE? Dałoby to większą swobodę w ich użyciu, niż dorabiać X wersji danego pliku. Jedynie dźwięki wewnętrzne i zewnętrzne mogłyby być innymi plikami z wiadomych przyczyn.
Z dźwięków to mi się jeszcze przypomniało, że mamy teraz rozdzielony czuwak i SHP w Traxxopodobnych ale nie mają zrobionych funkcjonalnych dźwięków dla SHP.
Co do pierdołek, to może zaimplementować test lampek albo jakieś sekwencje po aktywacji kabiny/załączeniu baterii w nowych sprzętach, jeżeli takie są.
Hirek:
Funkcjonalny dźwięk SHP jest na moim branchu :) W internaldata buzzershp.
Odnośnie pierdółek to test lampek jest do wykonania, trzebaby to albo w fiz zrobić sumą bitową wybranych lampek, albo w mmd liste i-XXXXX ktore maja sie podswietlac w momencie testu. Jak sobie wy to wyobrażacie żeby to zaimplementować?
Odnośnie sekwencji po aktywacji kabiny nie wiem co tam ma być - nie wiem co tam się dzieje itd. Mógłbyś to bardziej objaśnić?
Odnośnie exe - jako pull request trafiły ficzyrki od @Jan21 - czekamy na zatwierdzenie (PR na prośbę Jana
Ode mnie PR #73 i #74 poszły na eu07/master.
kawup:
Ja uważam ze szejderki od @michausto tez powinny się znaleźć tu
Hirek:
Jano coś tam mi gadał, że one "nie działają na połowie komputerów".
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej