Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój

<< < (3/46) > >>

Hirek:
Dzisiaj próbowałem przekminić zrobienie nowego formatu wpisów do mmd
Przykładowo:

--- Kod: ---runningnoise:
{
    inside: {
        normal: {
            sound10: dupa.wav pitch10: 1
        }
        tunnel: {
            sound10: dupa_tunel.wav pitch10: 1
        }
    }
    outside: {
        normal: {
            sound10: dupa_outside.wav pitch10: 1
        }
        tunnel: {
            sound10: dupa_tunel_outside.wav pitch10: 1
        }
    }
}
--- Koniec kodu ---

Raczej mozna sie domyslic jak ten powzyszy format dziala. Stare formaty byly by traktowane jako dzwiek inside->normal. Niestety na razie za słabo ogarniam exe, żeby to zrobić. Zostawiam ten pomysł na kiedyś tam (ewentualnie jeśli znajdzie się ktos, kto miałby pomysł jak zmodyfikwoać klasę audio_source żeby odczytywać ten nowy format).

Odnośnie błędu ze sprzęgami - jak wyżej. Na razie ogranicze sie do dodawania nowych dźwięków, lampek, czy innych takich pierdół.


W skrócie? Nie mam łba na razie na to.

Odnośnie syren i silnika na razie jako przejściowe rozwiązanie mogę dorzucić poprostu te dźwięki jako duble tego co już mamy. Pytanie czy takie rozwiązanie będzie wam pasować na razie?

robert357:
Jak dobrze zrozumiałem to mają się odtwarzać różne pliki dźwiękowe? Nie lepiej byłoby robić to przez equalizer, poziomy głośności i dodatkowe efekty w EXE? Dałoby to większą swobodę w ich użyciu, niż dorabiać X wersji danego pliku. Jedynie dźwięki wewnętrzne i zewnętrzne mogłyby być innymi plikami z wiadomych przyczyn.

Z dźwięków to mi się jeszcze przypomniało, że mamy teraz rozdzielony czuwak i SHP w Traxxopodobnych ale nie mają zrobionych funkcjonalnych dźwięków dla SHP.

Co do pierdołek, to może zaimplementować test lampek albo jakieś sekwencje po aktywacji kabiny/załączeniu baterii w nowych sprzętach, jeżeli takie są.

Hirek:
Funkcjonalny dźwięk SHP jest na moim branchu :) W internaldata buzzershp.

Odnośnie pierdółek to test lampek jest do wykonania, trzebaby to albo w fiz zrobić sumą bitową wybranych lampek, albo w mmd liste i-XXXXX ktore maja sie podswietlac w momencie testu. Jak sobie wy to wyobrażacie żeby to zaimplementować?

Odnośnie sekwencji po aktywacji kabiny nie wiem co tam ma być - nie wiem co tam się dzieje itd. Mógłbyś to bardziej objaśnić?

Odnośnie exe - jako pull request trafiły ficzyrki od @Jan21 - czekamy na zatwierdzenie (PR na prośbę Jana

Ode mnie PR #73 i #74 poszły na eu07/master.

kawup:
Ja uważam ze szejderki od @michausto tez powinny się znaleźć tu

Hirek:
Jano coś tam mi gadał, że one  "nie działają na połowie komputerów".

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod