Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
fuji8:
Proszę.
https://eu07.pl/userfiles/5472/log1.zip
Hirek:
https://eu07.pl/userfiles/24886/nvrhi_r3.zip
sprobuj teraz - ogolnie to wyglada w logu tak jakby sie wywalalo juz w momencie kiedy ma pokazac scenerie. Sprobuj na torze doswiadczalnym skode 181 odpalic. Ogolnie rzecz biorac renderer sie inicjalizuje prawidlowo.
fuji8:
Teraz działa prawidłowo, w załączniku dodaję log w razie w.
dreamline:
U mnie kompletny brak świateł, to znaczy submodel się zapala, ale poświat brak. https://eu07.pl/userfiles/32274/eu07-x64_2025-04-15_d1d5a948-dirty.exe_250417_201218.7z
trzecia_bateria:
Pobrałem i wkleiłem do Maszyny modele i tekstury wstawione przez Jana na repo Kaliskiej. Wywaliłem modele e3d oraz tekstury DDS, na ich miejsce wkleiłem pliki t3d oraz tga, pliki INC nadpisałem. Latarnie uliczne nie generują już placków światła, ale jest problem jak u kolegi Dreamline. Jest bardzo ciemno, widać że latarnie są zapalone ale rzucają bardzo słabe światło. Reflektory pojazdów nic nie dają, ale to jak rozumiem kwestia dostosowania ich pod nowe exe? Dodatkowo pomarudzę na jedną kwestię- widoczność semaforów. W scenariuszu linia107_południe (osobowy 33733) z pozycji startowej nie widać semaforów wyjazdowych z Zagórza.
Ps. Jest szansa na jakieś rozwiązanie w exe wspomnianego powyżej problemu z teksturami o boku nie będącym potęgą 2? Zastanawiam się, czy ogarniać sobie miejsce (i czas) na pobranie wszystkich tekstur w tga z repo.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej