Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
jakubg1:
Tak. Jednym z obecnych problemów jest fakt, że nie jesteśmy w stanie jeszcze zapewnić pełnej kompatybilności między rendererami bez konieczności podmian plików. Coś tam było nawet kombinowane z prefiksami dla submodeli, które nie mają być widoczne na manulrendererze.
Hirek:
po co komu kompatyblinosc wsteczna, trzeba sie rozwijac
bez sensu powiekszanie paczki praktycznie dwukrotnie zeby miec dwa warianty modeli (bo ktos sobie postanowi grac na starszym rendererze). Kropki z lightspotow czy ciemnota w nocy no to sie mowi poprostu trudno.
Hirek:
DO OSOB KTORYM SIE WYWALA EXE NA D3D12
Ogolnie to jest jedna tekstura ktora wywala exe (nie wiem czemu, poprostu to robi)
textures/tabor/timetable_bg.dds
nalezy plik usunac i wrzucic wariant tga tej tekstury z repo
Zauważyłem że ogólnie potrafią wysypywać tekstury Które Nie mają boku o x2. Rozwiązaniem jest pobranie takiej tekstury w tga z repo I problem znika. Występuje tylko przy DDS.
fuji8:
U mnie na przykład okno od exe pojawia się na sekundę i znika. Log w załączniku.
Hirek:
Odpal exe przez procdump i podrzuc wygenerowany plik dmp. (mozesz uruchomic zalaczonym skryptem gen_dump.bat)
Niżej nowy zestaw plików z procdumpem, skryptem do odpalania automatycznie exe przez procdump, folder dbg z .pdb i .map oraz exe "odmanulowane".
https://eu07.pl/userfiles/24886/nvrhi_r2.zip
Ogólnie rozwiązanie dla kazdego na ten moment komu cos nie dziala - wysylac w zipie log oraz wygenerowany dmp (razem moze warzyc ponad pol gigabajta)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej