Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój

<< < (41/46) > >>

JAN21:
Jeżeli świecą, ale słabo to w pliku renderercfg.yml (albo config.manul dla starszych exekow) trzeba się pobawić wartością freespot_factor czy czymś o zbliżonej nazwie (u mnie jest na 4). Jeżeli niema w ogóle poświat to problem leży gdzieś głębiej.

trzecia_bateria:
Dziękuje, jest lepiej. Ustawienie tej wartości na 4 wiele mi nie dało, na 8 już zaczyna być coś widoczne. Ostatecznie zostałem na wartości 12.

tuxkarr:
ej bo glfw3.dll nie chce się skopiować

JAN21:

--- Cytat: trzecia_bateria w 18 Kwietnia 2025, 14:55:06 ---Dziękuje, jest lepiej. Ustawienie tej wartości na 4 wiele mi nie dało, na 8 już zaczyna być coś widoczne. Ostatecznie zostałem na wartości 12.

--- Koniec cytatu ---

Dosyć sporo, spróbował bym jeszcze się pobawić wartościami w zakładce HDR i SDR (w zależności od monitora i trybu w jakim pracuje) i tolerancją auto ekspozycji.

Przy okazji podrzucam swój plik konfiguracyjny pod który stroję wszystkie lampki, niemniej korzystam z OLED'a także nie mam pojęcia jak to będzie wyglądać na zwykłym LCDku.

trzecia_bateria:
Wziąłem sobie wartości z Twojego pliku i lampy uliczne wyglądają o wiele lepiej, nawet na zwykłym monitorze LCD. Freespot_factor ustawiony na 4 tym razem spokojnie wystarczy. Zostaje jeszcze temat widoczności semaforów :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod