Autor Wątek:  Czuwak w debugu.  (Przeczytany 1752 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline szpeicer

  • Wiadomości: 105
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 30
Czuwak w debugu.
« dnia: 12 Lipca 2022, 23:00:34 »
Witam, czy jest opcja włączenia trybu debug, bez wyłączenia czuwaka ?

Offline Celuś

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 356
Odp: Czuwak w debugu.
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Lipca 2022, 23:41:03 »
Jest, wyłączyć debug.

Offline szpeicer

  • Wiadomości: 105
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Czuwak w debugu.
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Lipca 2022, 23:48:50 »
Ogólnie to chodzi mi po prostu o to ze chciałbym się przejechać umieszczając kamere przy samej przedniej szybie, a bez debubu, nie da sie jej tak ustawić :/

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Czuwak w debugu.
« Odpowiedź #3 dnia: 12 Lipca 2022, 23:53:00 »
Możesz edytować colission box kabiny w mmd albo przesunąć sobie kamerę zewnętrzną na przednią szybę. Brak renderowania kabiny nie będzie przeszkadzał, skoro jej nie będziesz widział. Albo przesuń na ile ograniczenie pozwala i zawęź fov, by obejmował tylko szybę. Nie ma osobnych wyłączników na urządzenia bezpieczeństwa/usterki. W sumie tylko zmiany renderowania dostały osobne trigery, bo pewnego programistę drażniły kolorowe druty, gdy do niczego nie były mu potrzebne w danej chwili. :P
Mój kanał youtube

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6287
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2211
Odp: Czuwak w debugu.
« Odpowiedź #4 dnia: 13 Lipca 2022, 08:46:54 »
przesunąć sobie kamerę zewnętrzną na przednią szybę.
Tu chyba będzie kłopot z udźwiękowieniem przyrządów z kabiny. Przed chwilą sprawdziłem co się stanie, jak się się w wyłączy debug w czasie przebywania poza obszarem colisionboxa i niestety cofa automatycznie w obszar colisionoxa.

Najlepiej będzie chyba zmienić sobie lokalnie obszar colisionboxa. Opisy są na wiki, ale myślę, ze intuicyjnie w mmd znajdziesz przód - tył colisionboxa (wartości rzędu kilku metrów).
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.