- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Symulator => Wątek zaczęty przez: szpeicer w 12 Lipca 2022, 23:00:34

Tytuł: Czuwak w debugu.
Wiadomość wysłana przez: szpeicer w 12 Lipca 2022, 23:00:34
Witam, czy jest opcja włączenia trybu debug, bez wyłączenia czuwaka ?
Tytuł: Odp: Czuwak w debugu.
Wiadomość wysłana przez: Celuś w 12 Lipca 2022, 23:41:03
Jest, wyłączyć debug.
Tytuł: Odp: Czuwak w debugu.
Wiadomość wysłana przez: szpeicer w 12 Lipca 2022, 23:48:50
Ogólnie to chodzi mi po prostu o to ze chciałbym się przejechać umieszczając kamere przy samej przedniej szybie, a bez debubu, nie da sie jej tak ustawić :/
Tytuł: Odp: Czuwak w debugu.
Wiadomość wysłana przez: Stele w 12 Lipca 2022, 23:53:00
Możesz edytować colission box kabiny w mmd albo przesunąć sobie kamerę zewnętrzną na przednią szybę. Brak renderowania kabiny nie będzie przeszkadzał, skoro jej nie będziesz widział. Albo przesuń na ile ograniczenie pozwala i zawęź fov, by obejmował tylko szybę. Nie ma osobnych wyłączników na urządzenia bezpieczeństwa/usterki. W sumie tylko zmiany renderowania dostały osobne trigery, bo pewnego programistę drażniły kolorowe druty, gdy do niczego nie były mu potrzebne w danej chwili. :P
Tytuł: Odp: Czuwak w debugu.
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 13 Lipca 2022, 08:46:54
przesunąć sobie kamerę zewnętrzną na przednią szybę.
Tu chyba będzie kłopot z udźwiękowieniem przyrządów z kabiny. Przed chwilą sprawdziłem co się stanie, jak się się w wyłączy debug w czasie przebywania poza obszarem colisionboxa i niestety cofa automatycznie w obszar colisionoxa.

Najlepiej będzie chyba zmienić sobie lokalnie obszar colisionboxa. Opisy są na wiki, ale myślę, ze intuicyjnie w mmd znajdziesz przód - tył colisionboxa (wartości rzędu kilku metrów).