Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Lokomotywa EP01 do pobrania

<< < (5/8) > >>

Gumastic:
Na pewno małe/wielkie litery mają jakikolwiek wpływ?
U mnie start.exe nie widzi zarówno ep01, jak i EP01.
Natomiast poprzedni lok który wstawiałem - widzi, czy to będzie sm42 czy SM42.

zbych:
Jezeli w np. Notatniku nie klikniesz okienka  " uwzględnij wielkość liter" nie ma to zadnego znaczenia jakimi literami dokonamy wpisu!!!
 I jeszcze do tutoriala kol Jarasa@:
wszystko to pieknie opisane odnosi sie do symka z Patchem 220204 lub do eu 07 -- 160704!, jezeli ktos uzywa czystego 220204 w pliku dynamic.dat wpisujemy tylko dwie linijki a trzecią zostawiamy wolną?
Np:
EL101
EP01
//1 linia: nazwa pliku mmd (UpperCase), 2 linia - Nazwa wyświetlana, 3 linia - odstęp, pusta
tak przynajmniej jest w moim zainstalowanym  220204...ignorujemy tez plik texture/mini... poniewaz nie ma tego folderu!
Paczka jest OK i po prawidłowym skopiowaniu wszystko powinno działać???
Pozdrawiam...

Gumastic:
Znalazłem błąd. Wpis do pliku dynamic.dat, który podał Oli_EU na początku tego tamatu zawiera niepotrzebne spacje na końcu każdej linijki. Gdy skopiujemy ten wpis bezpośrednio do pliku dynamic.dat, to skopiują się również te spacje i to one rozkładają sprawę. Wystarczy je usunąć i uruchamianie przez start.exe będzie ok.

Poprawiłem miniaturkę, oryginalna ma zbyt ciemne tło.  Tu można ściągnąć

oko:
Ja mam pytanie.Co zrobić żeby patyki działały.Dodałem już wpis do pliku mmd. a one sie nie podnoszą.Jeździć moge ale własnie nie ma tej animacji.Dzieki

jaras:
Witam.


--- Cytat: "zbych" ---wszystko to pieknie opisane odnosi sie do symka z Patchem 220204 lub do eu 07 -- 160704!, jezeli ktos uzywa czystego 220204 w pliku dynamic.dat wpisujemy tylko dwie linijki a trzecią zostawiamy wolną?
Np:
EL101
EP01
//1 linia: nazwa pliku mmd (UpperCase), 2 linia - Nazwa wyświetlana, 3 linia - odstęp, pusta
tak przynajmniej jest w moim zainstalowanym  220204...ignorujemy tez plik texture/mini... poniewaz nie ma tego folderu!
--- Koniec cytatu ---
Szczerze mówiąc, nie wiedziałem o tym (choć nie wiem, co ma oznaczać ten znak zapytania na końcu pierwszego Twojego zdania :-).

Swoją zabawę z symulatorem zacząłem bowiem od wersji 220204, a zaraz potem ściągnąłem 160704 i dokonałem takiego jakby "inteligentnego update'u", to znaczy rozpakowując paczkę, porównywałem z sobą pliki do nadpisania (także wzrokowo) i nadpisywałem stary plik nowym tylko wtedy, gdy widziałem, że to konieczne, w przeciwnym razie zostawiałem stary plik. Potem podochodziły różne paczki z taborem, trasami czy teksturami, a także pliki EU07.exe (którym po prostu zmieniałem nazwy).

Mam teraz na dysku taką przedziwną "zbieraninę", która jednak działa bez zarzutu :-).

Tylko nie rozumiem jednego, ale może ktoś, kto bawi się symulatorem o wiele dłużej ode mnie, mi to wytłumaczy.

Co ma piernik do wiatraka? To znaczy: co ma start.exe do EU07.exe (chodzi mi tu o różne wersje)? Czy wraz z wypuszczaniem nowszych wersji symka równocześnie były wypuszczane nowsze wersje start.exe, które uwzględniały coraz to więcej możliwości (np. we wspomnianym pliku dynamic\PKP\dynamic.dat czy odnośnie podkatalogu textures\mini)?

No, bo jeśli nie, to dlaczego akurat w "czystej" wersji 220204 miałoby być tak, a w następnych inaczej? Przecież to nie EU07.exe, tylko start.exe posługuje się plikiem dynamic\PKP\dynamic.dat.

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam wszystkich.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod