Pozbierałem zgłoszone błędy i wprowadziłem kilka poprawek:
- Dodane zabezpieczenie w Grabówku przed podcinaniem innych składów przez ST45 (zgłoszenie mati222 z 16.07)
- Dyżurny w Grabówku powinien teraz rozsądniej wyprawiać pociągi w kierunku Drawinowa (film z przejazdu składem Elfów z 14.09, w głębokim tle było widać przyczynę długiego postoju w Grabówku)
- Poprawka błędu we Włodowicach (zgłoszenie Dew105 z 30.04)
- Poprawki we Włodowicach Towarowych (zgłoszenie MasterYoda z 22.05)
Pozostałe zgłoszenia dotyczą znanych problemów, czyli brak koplowania Elfów, stonka umierająca na manewrach, zaniki napięcia, problemy z rozładunkiem EZT, a także błąd w definicjach semaforów SBL z W18, nie pozwalający na wyświetlenie S4 jeżeli na semaforze jest wjazd na 60 km/h (zgłoszenie mati222 z 3.07) - czyli błędy niedotyczące bezpośrednio scenariusza.
Zgłoszenie z 18.09 to nowość: AI chyba zasłabło, bo ST45 olał S1 i wjechał w stację, przy okazji rozpruwając zwrotnice, w samym scenariuszu wszystko było w porządku.
Można wgrać i sprawdzić, zmiany wprowadziłem bez jakiegokolwiek przetestowania, nie mam już MaSzyny na dysku.
I jeszcze kilka uwag:
- Wstawienie szynobusów KW we Włodowicach to ich zdublowanie – pojawiają się epizodycznie w Drawinowie, kursują wahadłowo na szlaku Drawinowo – Lubniew.
- W rozkładach pociągów ozdobnych przyszłościowo lepiej jest pozostawić maksymalne prędkości szlakowe. Po prostu jak ktoś kiedyś podmieni np.: EP07 na EP09 to się nie zdziwi czemu ona jedzie 120 zamiast 160 km/h.
- Dla poprawiających plik .ctr – aby się nie pogubić, sugeruję w każdym poprawionym miejscu dopisywać komentarz: co, kto, i jaka data, najlepiej w konwencji rok-miesiąc-dzień, tak aby potem szło wyszukać zmiany według jakiegoś jednego wzorca.
- Dla poprawiających plik .ctr – po wprowadzeniu poprawki należy dla porządku skorygować numer wersji scenariusza (linia nr 11 w pliku, komórka „komórka_wersji”, wpisujemy aktualną datę), dzięki temu jak ktoś podeśle loga, to będziemy mieli widoczne, na której wersji delikwent jechał.