Dokładnie tak jak napisał MasterYoda. W zasadzie, w tym wypadu z treści zał. loga mogłem tylko to wyczytać.
Problem w tym, że jedyne wykolejenie, którego byłem świadkiem i mogłem je dokładnie obserwować dotyczyło misji na ET42. Co więcej ET42 (analogicznie jak po podmianie ET41) powodując "wywalenie" podstacji powodowała wykolejenia innych składów (dołączyłem zrzuty ekranu z takiego przypadku do jednej z moich wiadomości w tym wątku).
Jeżeli problem z ET42 uda się rozwiązać na następnym exe tmj, to już będzie sukces, bo pozostałe wykolejenia zdarzają się jednorazowo i nigdy nie udało mi się ich powtórzyć, żeby stwierdzić co mogło być ich przyczyną (czy "Bad driving", czy problemy ze zwrotnicą w trakcie przejeżdżania składu). Z tego co czytałem w wątku dot. testów tej scenerii, ilość składów jednocześnie poruszających się po scenerii jest większa niż na L053, także pewne problemy z blokadą szlaku będą się zdarzać częściej.
Z tego względu, jeżeli takie wykolejenia będą zdarzać się tyko sporadycznie, to moim zdaniem nie powinno to zaszkodzić scenerii. Obserwując działanie scenerii, to poszczególne eventy działają bardzo dobrze, a dzięki pewnej losowości - nawet powtarzając daną misję - można się spodziewać pewnych zmian.
Pozostaje zatem życzyć MasterYoda wytrwałości w pracy z obróbką brakujących rozmów na radiotelefonie, i sceneria może zostanie kiedyś dołączona do paczki całościowej.