Nie, tak jak podałeś
@MaciejM to nie będzie. To co zacytowałeś to jest projekt rozporządzenia, który pozostał w tej formie tylko projektem. To co weszło w życie znacznie różni się od pierwotnego planu. Co się zmienia? W kwestii podawania sygnału Baczność w zasadzie nic. PLK na 99% przejazdów musi zamontować dodatkowe blachy dla każdego z torów, dla obu kierunków aby był wskaźnik W6b. Bo W6a będzie tylko i wyłącznie na tych przejazdach, które:
- osłaniają rogatkami całą szerokość przejazdu
oraz
- są uzależnione w urządzeniach stacyjnych (z obu stron).
Żadne przejazdy i przejścia na zmodernizowanych liniach z TOPami nie spełniają tych wymagań. Liczą się tylko przejazdy z rogatkami zakrywającymi całą szerokość jezdni, które są w środku stacji i ich stan ma przełożenie na sygnał na semaforach z obu stron. Ile jest takich przejazdów na sieci PLK? Niewiele w stosunku do łącznej ilości przejazdów kat. A i B. Jeździsz na Siedlce, to podpowiem przykładem z tego odcinka: Rembertów przy peronie, Sulejówek Miłosna, Mrozy. Wszystkie inne będą musiały mieć W6b.
To weszło w życie:
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20190002352/O/D20192352.pdfPorównajcie sobie projekt z tym, co weszło faktycznie. Wylano dziecko z kąpielą, bo nie dość że nic się nie zmienia, to jeszcze marnuje się pieniądze na tysiące nowych wskaźników.