Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Shaderowe exe do testów

<< < (2/12) > >>

AK2012:
Z tego, co na szybko zauważyłem, wskazówki na manometrach wyglądają tak, jak na screenie (testowane w EP07-10XX). Poza tym nie świeci się światło w kabinie.

Milek7:

--- Cytuj ---Próbowałem uruchomić to shaderowe exe, ale pojawi mi się błąd: cannot read shader vertex.vert. O co może chodzić?
--- Koniec cytatu ---
Trzeba też wypakować shaders.zip z appveyora

Obecnie jestem dosyć zajęty więc kolejne aktualizacja za tydzień-dwa.

Maciej:
Pobrałem i wypakowałem do głównego folderu symulatora następujące paczki: builds\eu07_x64_bin.zip, builds\eu07_x64_pdb.zip oraz shaders.zip i mam ten sam komunikat.

tmj:

--- Cytat: Stele w 16 Lipca 2018, 11:02:00 ---GTX1060 ze sterownikiem jakimś sprzed dwóch tygodni.

--- Koniec cytatu ---
To samo co u mnie i swiatla tez wydaja sie nie dzialac.

Aa jeszcze, nie dziala oswietlenie kabiny.

Stele:
Kolejny błąd z sortowaniem alfy. Modele statyczne na alfa-teście powodują znikanie przesłoniętego nimi taboru. Nawet elementów na alfa-teście. Wieszaki sieci, trawa.
Okienko debuga jest za małe. Ucina dobre 20 znaków z dłuższych wierszy.
Mam wrażenie, że te błędne cienie, to projekcja cubemapy odbić na shadowmapę. Jak na wszystko idzie to na wszystko. :P Rzeczy, które na niej są, a nie powinno ich tam być i okres w jakim się zmieniają, łudząco ją przypominają.
Brak shaderków barwionych diffuse materiału, wiec auta bez tekstur są białe.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod