Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Shaderowe exe do testów

<< < (10/12) > >>

Milek7:
Później jeszcze sprawdzę, ale problemy są pewnie przez błędne opacity. (opacity 0 powinno być używane tylko dla obiektów przeźroczystych)

Z .mat wynikła mała niekompatybilność, teraz spacja nie działa jako oddzielanie kolejnych pozycji. (czyli trzeba wstawić nową linię między wpisami)

traktor:
Czy wiadomo dlaczego niektóre tekstury MAT są białe (w exe z shaderami)?

Btw - brawo za te shadery, Maszyna wbiła teraz mega wysoki level pod względem grafiki!

Stele:
Bo mają złe formatowanie. Każdy kanał musi być oddzielony enterem.

firleju:
A czy gdziekolwiek wcześniej był stawiany taki wymóg? Bo w reszcie plików spacja jest traktowana jak inne białe znaki i raczej należałoby stosować taką samą zasadę dla wszystkich plików.

Milek7:
nie, ja nie mówię że tak musi zostać.
ale tak wyszło bo argumenty liczbowe do param* są teraz oddzielane spacją.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod