Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Shaderowe exe do testów
Milek7:
Później jeszcze sprawdzę, ale problemy są pewnie przez błędne opacity. (opacity 0 powinno być używane tylko dla obiektów przeźroczystych)
Z .mat wynikła mała niekompatybilność, teraz spacja nie działa jako oddzielanie kolejnych pozycji. (czyli trzeba wstawić nową linię między wpisami)
traktor:
Czy wiadomo dlaczego niektóre tekstury MAT są białe (w exe z shaderami)?
Btw - brawo za te shadery, Maszyna wbiła teraz mega wysoki level pod względem grafiki!
Stele:
Bo mają złe formatowanie. Każdy kanał musi być oddzielony enterem.
firleju:
A czy gdziekolwiek wcześniej był stawiany taki wymóg? Bo w reszcie plików spacja jest traktowana jak inne białe znaki i raczej należałoby stosować taką samą zasadę dla wszystkich plików.
Milek7:
nie, ja nie mówię że tak musi zostać.
ale tak wyszło bo argumenty liczbowe do param* są teraz oddzielane spacją.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej