Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 SU45 - uszkodzenie lokomotywy

<< < (5/17) > >>

Rudzik:
Chłodzenie we Fiacie napędzane jest wałem od silnika. Jak zgasimy lokomotywę to już tylko fizyka i powolne samoczynne stygnięcie.

Stele:
Tylko, że lokomotywa nie powinna gasnąć przy przekroczeniu temp max, tylko regulator powinien zrzucać na obroty jałowe.

tmj:
Nie ma jak na razie w kodzie nic co wplywaloby na prace silnika po przegrzaniu. Jedyny efekt to blokada startu gdy temperatury sa poza dopuszczalnym zakresem (tak z gory jak i z dolu)

adamst:
O ile pamiętam, lampka "pompa wodna", jeżeli jest na pulpicie fiata, to dotyczy elektrycznej pompki obiegowej której używamy korzystając z podgrzewacza - świeci się gdy pompka pracuje. Normalnie się nie świeci.



Chyba jednak coś namieszałem. Zajrzę do mojego skryptu jeszcze raz.

EDIT:

A więc tak - ta lampka nie jest pod nic podłączona, i na większości lokomotyw w realu też nie jest - siedzi jako rezerwa. Akurat na pulpicie 213, który był bazą dla kabiny która jeździ w maszynie, zachowała się tabliczka "pompa wodna" pod tą lampką, ale na wielu pulpitach jest niepodpisana. Ten podpis może być jakimś reliktem z wczesnej ery SP45.

bumer:
Dzisiaj rano pojechałem służbę z Janiszewa do Wilisia na SU45. Miałem jakieś 460 ton na haku czyli 9 wagonów. Misja pospieszny oczywiście. Na magistrali Janiszew - Macierzewo w okolicy Orzechowa zapaliła mi się czerwona lampka na pulpicie a temperatura urosła do 95 stopni. A jechałem z obrotami max 1250 i tylko do 10 pozycji. W Macierzewie temperatura spadła do 90 stopni i trochę spadała ale przed Paszkami Wielkimi silnik zgasł. Defekt.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod