Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 SU45 - uszkodzenie lokomotywy

<< < (17/17)

tmj:
Pokaz screen z F3 to zobaczymy :>

Temperatura *nie ma* wplywu na wygaszenie silnika, i jesli nie mozesz go uruchomic nawet przy sensownych temperaturach to raczej ewidentnie przyczyna lezy gdzie indziej.

bprog:
Notabene czy ja mam skopane pliki, czy w SM42 na załączonym trybie manewrowym temperatura idzie w setki stopni?

Stele:
Mhm, zauważyłem że przy gwałtownym zadaniu mocy enpwr leci czasami do kilkudziesięciu tysięcy na kilka sekund. To może powodować spory zastrzyk energii wypromieniowanej z silnika.

EP08_015:
Jak opadlo do 60 dopiero dalo sie odpalic co trwalo dobre pol godziny. Ale z drugiej strony jakby spalinki sie szybciej rozpedzaly ze skladem o czym byla mowa wczesniej to pewnie mozna by bylo obroty zrzucac i tylko utrzymywac predkosc. A tak ciezko dizle symkowe rozpedzic zwlaszcza na towarowce. Nie jedna juz osoba pisala ze dizle w symku sa zbyt mulowate.
Dzis ta sama misja (l53 wieczor zamiast st45) na rumunie. I znowu gotowanko. Nie da się tego scenariusza przejechać bez zagotowania wody. Gagara miałem na 140 zagotowanego. Moim zdaniem cos jest nie tak albo z chłodzeniem albo z moca spalinowek. Dopiero zaczal się wychladzac jak wracal luzem do debicy tow bez składu. Wychlodzil się do 110 stopni. Przez wiekszosc czasu trzymałem go na 400 obrotach by go nie katować a jak widać po screnie o rozkładowej nie ma mowy.

 

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod