Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Sceneria "Góry"

<< < (22/30) > >>

JAN21:
Zmodernizowany będzie na pewno odcinek Kamienna Góra - Wysokie - Gerbertów, z prędkościami 140-100km/h. Do Zamościc będzie trochę gorszy stan torowiska, prędkości 80-40km/h oraz najprawdopodobniej bez drucie

JAN21:
Wracam jak zwykle po długiej przerwie, z pytaniami (dwoma). Zrobiłem sobie ładny tunel, wszystko fajnie, wszystko pięknie, lecz trochę w tym tunelu za jasno. Jest jakiś sposób, żeby wytworzyć tam ciemność? Zmniejszenie wartości Ambient Tri pomoże? I drugie pytanie: Zrobiłem sobie most, wszystko fajnie, wszystko pięknie, lecz tutaj pojawia się problem. Most jest oteksturowany cegłą, jakąś taką zwykłą czerwoną, ale wygląda to brzydko. Próbowałem wypalić teksturę z AO ale tutaj zaś na teksturze o rozdzielczości 8192x8192 dopiero ledwo co są widoczne łączenia między cegłami. Ma ktoś jakiś pomysł?

Stele:
Ambient i diffuse tri w tunelu na niską wartość. Torom w nim parametr środowiska na tunel.
Zmapuj ten most tak, by na teksturze mieć pół przęsła. Od spodu też jakąś symetrię wciśnij. Teksturowałem podobny konstrukcyjnie, co prawda z kamiennych bloków a nie z cegły, ale nie było problemów z rozdzielczością.

JAN21:
Jak na razie Ambient i Diffuse nic nie dało, może tor pomoże, ale to później. Jaka będzie optymalna rozdzielczość dla tekstur takiego mostu? 4k to przesada będzie już?

Stele:
Zrób sobie w natywnej tekstury cegły jaką masz i skaluj w dół aż będzie tragicznie.
W jakim sensie ambient i diffuse nic nie dało? Ściany nie są ciemniejsze? Parametr toru przyciemni tylko tor i tabor na nim.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod