Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Projekt Śląsk - Porty.

<< < (9/11) > >>

pozdze:
Tak czy siak w planie na najblizsza pięciolatkę mam zrobienie całego tego ciągu więc nie trzeba się spinać. A na węglówce też szału nie ma z promilami, przynajmniej na odcinku do Inowrocławia dopuszczalne juz na etapie projektu było 5/1000. Największy podjazd jest pod Rynkowo Wiadukt 7 promili no i koło Trzcinca koło Bydgoszczy jak raz, krotkie 8 promili.


--- Cytat: RUDEK w 02 Lutego 2021, 14:26:44 ---Ktoś może się orientuje jakie max brutta są na te linię?

--- Koniec cytatu ---

Maksymalnie to wozilo parę lat temu FPL 5000T do Emilianowa. PKP za komuny i krotki epizod parę lat temu 4000T na ET41. Reszta obecnie pewnie nie przekracza 3200T tj 40 węglarek z węglem. Choć nie daję sobie ręki uciąć czy Lotos nie targa z Olszynki na ZWk cięższych składów.

Mariusz1970:
Scenerie w maszynie sa plaskie, bo nie bylo narzedzi, aby bawic sie w profil pionowy oraz brak realnych tras w maszynie. Tak wiec, pudlo z ta mniejszoscia. Nawiasem mowiac, ja tam nie jestem kolejarzem, jednak jak Ra tworzyl Rainsted i zaczal pobierac mapy, to byl mocno zdziwony, ze roznice wysokosci nawet sporawe sa wszedzie, nawet na nizinnych terenach. Przedtem, byl przekonany, ze linie kolejowe buduje sie na zasadzie dlugo plasko i jakas gorka. Dopiero mapy uswiadomily, ze jest inaczej. Kwestia tylko tego, czy te roznice wysokosci, zadawalaja rollercosterowcow czy nie, ale to juz odrebny temat.

Hubertnator23:
W ramach testu sprawdziłem na geoportalu - odcinek ZWK - Szadek ma prawie 20m wzniesienia i spadku. Niziny wbrew pozorom nie są całkiem płaskie - z resztą na Kaliskiej zostały odwzorowane niektóre wzgórza, wzniesienia. Owszem, nie trwają długo, jak się powspina to później się zjeżdża, ale zawsze lepsze niż takie Tarniowo, Quark czy nawet L53.

EP07-385:
Wzniesienia na Kaliskiej w MaSzynie są oddane bardzo ładnie, ostatnio pojawiam się na tej linii i pagórki po drodze zgadzają się z tym, co pamiętam z MaSzyny. Na pewno inaczej się to odczuwa dwoma oporowymi kibelkami niż AL na tempomacie, ale spadki miejscami są tak konkretne, że rzeczony tempomat nie daje rady utrzymać zadanej prędkości i "przelewa".

Co do ankiety w wątku, skoro niektórzy domagają się wytłumaczeń - zagłosowałem na odcinek ZWK - Bydgoszcz, bo są to po prostu chociaż z grubsza znane mi tereny i liczę na jakieś przejażdżki jednostką w okolicach Bydzi. Śląsk czasowymi dwudziestkami w stałej trzydziestce już mamy, a klimaty kopalniane mnie nie jarają zupełnie. Może to sentymenty, może to lenistwo, może nie wiem, co dla mnie dobre, ale lubię sobie pojechać szybciej i zobaczyć więcej. Szkoda, że nie widzieliśmy publicznie (bądź świadomie) żadnych screenów, ale znając Kaliską i jakość @pozdze można założyć w ciemno, że będzie ładnie i ciekawie. Widzieliśmy już ciekawy Śląsk (L61 w ciągłym rozwoju), widzieliśmy już ciekawą "płaską" linię ze stosunkowo dużym ruchem osobowym i sporymi stacjami (Kaliska). Mnie osobiście ciekawi, jak @pozdze odda "płaski" odcinek z długimi odbiegami. Tu nie będzie stacji i zatrzymań co chwilę, więc z jednej strony jazda będzie bardziej nużąca, ale z drugiej - będzie można bardziej "zaszaleć" z otoczeniem.

M79r:
Cieszmy się, że wogóle powstają nowe tory a nie pudrowanie starych tras. Zjeżdżonych przez użytkowników Maszyny milion razy w te i we wte.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod