W dzisiejszym uaktualnieniu:
- maszyna stawia na jakos, odblokowanie przekaznika roznicowego wymaga ustawienia kierunku jazdy
- lekcje dla ai, ai zostalo uswiadomione ze zaciaganie nieistniejacego hamulca pomocniczego mija sie z celem
- funkcjonalnosc, wprowadzona obsluga nowych urzadzen kabinowych: konfigurowalnych przyciskow odblokowania przekaznikow nadmiarowych
-- przyciski identyfikowane sa w pliku .mmd jako relayreset1_bt: relayreset2_bt: oraz relayreset3_bt:
-- przyciski konfigurowane sa w pliku .fiz wpisem w sekcji Switches: w postaci
RelayResetButtonX=Y
gdzie X to identyfikator przycisku w przedziale 1-3, zas Y to suma okreslajaca jaka kombinacje przekaznikow odblokowuje dany przycisk:
1, przekaznik roznicowy obwodu glownego
2, przekaznik roznicowy obwodu pomocniczego
4, przekaznik nadmiarowy motorow trakcyjnych
8, przekaznik nadmiarowy przetwornicy glownej
16, przekaznik nadmiarowy przetwornicy dodatkowej
32, przekaznik nadmiarowy wentylatorow
64, przekaznik nadmiarowy ogrzewania
128, przekaznik nadmiarowy hamowania ED
(na dzien dzisiejszy zaimplementowane sa jedynie pozycje 1, 4 i 8)