Witam dostałem to od pewnego znajomego który twierdzi że może być to pomocne.
PBR jak najbardziej dobrze byloby wprowadzic, ale zeby to umozliwic najpierw bedzie trzeba przestawic silnik graficzny na obsluge shaderow ;>
Tymczasem, w dzisiejszym uaktualnieniu:
- poprawka, przy szybkim wchodzeniu na pozycje bezoporowa dzwiek 'mostkowania' odgrywany jest tylko raz, zamiast dla kazdej pozycji szeregowej po kolei
- poprawka od youBy, normalizacja glosnosci silnikow diesla powinna byc bardziej... normalna
- wprowadzona obsluga dodatkowych komend wymuszajacych konkretny stan danego urzadzenia
redmarkerenableleft // zalaczenie lewego swiatla czerwonego
redmarkerdisableleft // wylaczenie lewego swiatla czerwonego
redmarkerenableright // zalaczenie prawego swiatla czerwonego
redmarkerdisableright // wylaczenie prawego swiatla czerwonego
- wprowadzona mozliwosc definiowania tekstur, ktore ladowane sa przy okreslonych warunkach pogodowych. Tymczasowo pogoda okreslana jest na podstawie parametru zachmurzenia dla danej scenerii, i ustawionej pory roku:
-- przy zachmurzeniu ponizej 0.25 preferencje otrzymuja tekstury z kategorii
clear:
-- przy zachmurzeniu miedzy 0.25-1.0 preferencje otrzymuja tekstury z kategorii
cloudy:
-- przy zachmurzeniu miedzy 1.0-2.0 preferencje otrzymuja tekstury z kategorii
rain: lub, w okresie zimowym,
snow:
wybor tekstury dokonywany jest w kolejnosci:
autumn: {
rain: {
texture1: priorytet3
}
texture1: priorytet1
}
rain: {
texture1: priorytet2
}
texture1: priorytet0
czyli przekladajac na ludzki, tekstury dla okreslonej pory roku maja pierwszenstwo przed ogolnymi. Tekstury dla okreslonej pogody maja pierwszenstwo przed teksturami dla danej pory roku (i ogolnymi). Tekstury dla okreslonej pogody i pory roku maja najwyzsze pierwszenstwo.
Tutaj uwaga, ustalenie pogody i/lub pory roku nastepuje po odczytaniu parametrow
atmo i/lub
movelight, dlatego najlepiej gdy parametry te sa umieszczone na samym poczatku pliku .scn
W dodatkowym zalaczniku: uaktualnienie dla modelu nieba, z plikiem .mat dobierajacym teksture chmur w zaleznosci od pogody, i przykladowymi teksturami
http://eu07.pl/userfiles/24014/bugs-eu07-data.rar