Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1369893 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 327
Odp: Exe c++ aktualnosci, changelog itp
« Odpowiedź #360 dnia: 29 Października 2017, 15:41:30 »
Mam pytanie do TMJ. Czy jest sposób na to, by przejść z pojazdu z zapalonymi reflektorami, do pojazdu ostatniego bez uzycia mostka przejściowego? Zmiana czola w takiej konfiguracji polega wlasnie na wyjściu na zewnątrz i poprzez F5 powinna być możliwość wejścia do pojazdu. Niestety jeśli posiada on NOBODY to niewejdziemy. Czy dalo by się to jakos rozwiazac? Podobna sytuacja dotyczy lokomotyw jednokabinowych i podwojnych ezt gdzie z czlonow skrajnych nie przechodzi się przez mostek przejściowy.

Kolejna sprawa, czy jest możliwość animacji np. pantografow w pojazdach niebedacych elektrycznymi? (wszelkie wagony rewizyjne sieci np. SR61 itp.).

Sorki nie zauwazylem ze to watek z info. Proszę przenieść do właściwego.
« Ostatnia zmiana: 29 Października 2017, 15:50:02 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #361 dnia: 29 Października 2017, 15:53:20 »
Skopiuje tutaj na wypadek gdyby przeszlo niezauwazone:

Co do zmiany kabiny chwilowo nie ma niestety takiej mozliwosci, ale mnie tez denerwuje brak mozliwosci wejscia do pojazdu jesli nie byl zdefiniowany w .scn wiec jest to cos, czemu sie (luzno) planuje przyjrzec.

Co do pantografow to nie wiem; jesli maja wpis w animations ale sie nie ruszaja to jest tam byc moze jakis dodatkowy warunek w exe, ale nigdy nie sprawdzalem go pod tym katem.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #362 dnia: 29 Października 2017, 15:57:47 »
Na poznych borlandach pantografy w SR61 dzialaly. Moze wystarczy knefla w kabinie zdefiniowac?
Mój kanał youtube

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 327
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #363 dnia: 29 Października 2017, 16:05:59 »
Tu niestety nie ma zadnej informacji ani tez jakiegokolwiek materialu foto na ten temat. W sumie i tak nikt tego nie bedzie uzywal ale pytam z ciekawosci.

Niestety nie podnosi się. Pomimo wpisow.
« Ostatnia zmiana: 29 Października 2017, 17:04:44 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #364 dnia: 29 Października 2017, 17:07:41 »
A wpis do pliku fiz dałeś?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 327
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #365 dnia: 29 Października 2017, 17:14:25 »
Tak dalem. Ale tylko sekcje power.

Power: EnginePower=CurrentCollector CollectorsNo=2 MaxVoltage=3600 MaxCurrent=1200 MinH=0.38 MaxH=2.4 CSW=1.4

Zadzialalo. Jednak skacze gora/dol w ułamkach sekund.
« Ostatnia zmiana: 29 Października 2017, 18:05:47 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #366 dnia: 29 Października 2017, 21:38:40 »
Predkosc podnoszenia pantografu zalezy od cisnienia w przewodzie pantografow, wagon ma tam z reguly chyba 0 wiec raczej cud ze tam w ogole sie cokolwiek rusza.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #367 dnia: 29 Października 2017, 22:13:08 »
Oj, byl inicjalizowany na 5 atm. Chyba, ze cos zmieniles w tym aspekcie. A SR61 jako pojazd z napedem zawsze moze sobie napompowac bo ma sprezareczke. Vide 105Na na fizyce dumb, pompujacy sznurek do pantografu. ;)
Mój kanał youtube

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 327
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #368 dnia: 30 Października 2017, 06:22:04 »
Podejzewam ze czegos jeszcze we fiz brakuje. A wagon startuje z powietrzem. Nawet jak nabije powietrze to patyk skacze.

Co do przechodzenia, jesli dam w ostatnim passenger to wejsc sie da. Ale na kaliskiej ta funkcja przeszkadza np w manewrach w ow. A wiec taki myk moze miec negatywny wplyw na dzialanie ai w pewnych przypadkach.
« Ostatnia zmiana: 30 Października 2017, 13:04:45 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 906
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #369 dnia: 30 Października 2017, 17:06:02 »
Zmergowane z buildem openal. (do pobrania tam gdzie zawsze, w drugim wątku).

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #370 dnia: 30 Października 2017, 18:01:23 »
Coś jest nadal nie tak z przesyłaniem komend przez semafor. Całkowo v2, misja osobA_wil, na stację w Wilisiu wjeżdża ST45 ze składem. Powinien się odpiąć i pojechać na sąsiedni tor. Komenda odpięcia jest wpisywania do semafora wil_z (zlokalizowany pod ziemią), ale lokomotywa nie reaguje mimo skanowania tego semafora. Stoi nieco ponad 25 metrów od semafora.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 327
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #371 dnia: 30 Października 2017, 18:22:20 »
Tak wygląda problem z tym pantografem.

https://youtu.be/4dvXE5NDaqg
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #372 dnia: 31 Października 2017, 00:07:54 »
Ten pantograf to na jakis nawiedzony wyglada ;o

wypedzaniem duchow zajmiemy sie po Zaduszkach, a w miedzyczasie, uaktualnienie:

- poprawka, dzwieki pojazdow powinny byc odtwarzane z poprawna czestotliwoscia

- funkcjonalnosc, wprowadzony pierwszy etap zapisu scenariuszy z poziomu symulatora; na razie ograniczony do zapisu geometrii terenu -- plik z rozszerzeniem .sbt tworzony jest automatycznie po zaladowaniu scenariusza, i rownie automatycznie wykorzystywany przy ladowaniu, o ile wystepuje. Przechowywane sa w nim dane wszystkich node triangles i lines jak rowniez zawartosc ewentualnych modeli 3d terenu. Daje to juz teraz dosc znaczace przyspieszenie ladowania scenariuszy.

Prosze tylko zwrocic uwage, ze jesli exe utworzy plik *.sbt a w odpowiadajacym mu pliku .scn zostana nastepnie wprowadzone zmiany geometrii triangles/lines (np zostana przesuniete lub wsadzone dodatkowe drzewa, podsypki rozjazdow i tym podobne elementy) zmiany takie nie beda widoczne dopoki istniejacy plik .sbt nie zostanie skasowany.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #373 dnia: 31 Października 2017, 02:48:08 »
Coś jest nadal nie tak z przesyłaniem komend przez semafor. Całkowo v2, misja osobA_wil, na stację w Wilisiu wjeżdża ST45 ze składem. Powinien się odpiąć i pojechać na sąsiedni tor. Komenda odpięcia jest wpisywania do semafora wil_z (zlokalizowany pod ziemią), ale lokomotywa nie reaguje mimo skanowania tego semafora. Stoi nieco ponad 25 metrów od semafora.
Wrzucilem ten scenariusz na probe, dalem ai do poprowadzenia SU45-201, i minalem sie z niebieska ST45 jadaca luzem gdzies tak w polowie trasy. Po dojechaniu do Wilisia widze tutaj na bocznicy zostawiony sklad towarowy, wyglada wiec na to ze nie jest to blad wystepujacy w 100% przypadkow..?

edit: uruchomilem scenariusz dla pewnosci jeszcze dwukrotnie. Sklad prowadzony przez ST-45 stanal raz w odleglosci nieco ponizej i raz nieco powyzej 20m. W obu przypadkach po 1-2 min otrzymal komende odpiecia, po zrobieniu tego podjezdzal do tarczy, dostawal sygnal do jazdy i robil nawrot/mijanke.
« Ostatnia zmiana: 31 Października 2017, 03:38:31 wysłana przez tmj »

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #374 dnia: 31 Października 2017, 07:38:28 »
Proponuję, aby w nagłówku pliku przy tworzeniu sbt była zapisywana "suma kontrolna", cokolwiek - może być nawet data modyfikacji pliku scenerii - łatwo sprawdzić i ewentualnie nadpisać plik sbt nowym w takim przypadku.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #375 dnia: 31 Października 2017, 19:02:18 »
Uruchomiłem Całkowo retro na najnowszym exe i było ok ale próbowałem uruchomić L053 Całkowo Zima i mam coś takiego jak na screenie. W załączeniu log i errors.
T.N

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #376 dnia: 31 Października 2017, 19:04:12 »
Niech zgadne, uruchamiane przez Rainsted przy wykorzystaniu funkcji zapisu do $.scn?

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #377 dnia: 31 Października 2017, 19:06:59 »
Tak, uruchomiłem przez Rainsted właśnie z tą funkcją, spróbuję uruchomić bez funkcji zapisu do $.scn. I dam znać czy jest dobrze.
T.N

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #378 dnia: 31 Października 2017, 19:07:26 »
Zmergowane z buildem openal. (do pobrania tam gdzie zawsze, w drugim wątku).
Exe eu07++ng 32 bit, wywala do windowsa po krótkiej chwili. Sprawdzałem na TD, oraz L053. Na wersji @Tmj wszystko jak na razie jest ok.
Załączam log, errors, crashdump.
« Ostatnia zmiana: 31 Października 2017, 19:10:40 wysłana przez CX MANIAK »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #379 dnia: 31 Października 2017, 19:14:33 »
Tak, uruchomiłem przez Rainsted właśnie z tą funkcją, spróbuję uruchomić bez funkcji zapisu do $.scn. I dam znać czy jest dobrze.
Pakowanie kazdej scenerii do jednego i tego samego pliku bez mozliwosci ustalenia jaka jest faktyczna nazwa uzytego .scn zawsze bedzie sprawiac tego rodzaju problemy. W tym konkretnym przypadku kompletnie rozwala mozliwosc tworzenia wersji binarnej -- albo exe stworzy jeden plik binarny przy zaladowaniu "$.scn" na podstawie jego zawartosci, i nie bedzie to pasowalo do stanu innej scenerii ladowanej pod plaszczykiem tej samej nazwy, albo plik bedzie kasowany I tworzony od nowa przy kazdej zmianie zawartosci "$.scn" co praktycznie eliminuje podstawowa zalete formatu binarnego, czyli przyspieszenie ladowania raz zaladowanych i przetworzonych scenerii.

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #380 dnia: 31 Października 2017, 19:32:33 »
Wystarczyło że skasowałem plik sbt oraz tymczasowy scn i uruchomiła się sceneria poprawnie. Wyglądało na to że wczytywało teren z wcześniejszego uruchomienia Całkowa.
T.N

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #381 dnia: 31 Października 2017, 19:35:08 »
Zapis pliku tymczasowego $.scn był i jest ściśle związany z Rainsted. Bez tego nie ma możliwości podmiany/edycji składów za pomocą startera. Bo ustawień atmo exe i tak chyba już nie słucha? Rzeczywiście tu powstaje pewien konflikt. Jednak moim zdaniem ważniejszy jest rozwój exe. Tak czy inaczej trzeba by znaleźć alternatywny sposób na zmianę chociażby textur pojazdów bez konieczności każdorazowego kasowania pliku sbt danej scenerii.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #382 dnia: 31 Października 2017, 19:39:26 »
Zapis pliku tymczasowego $.scn był i jest ściśle związany z Rainsted. Bez tego nie ma możliwości podmiany/edycji składów za pomocą startera.
Mozliwosc jak najbardziej istnieje -- nic nie stoi na przeszkodzie by np. Rainsted zapisywal plik z podmienionymi skladami jako $nazwa_pierwotna.scn (albo nazwa_pierwotna z jakims innym rozszerzeniem)  Mialoby to dodatkowa zalete 'pamietania' podmian dla kazdego scenariusza, zamiast tracenia ich w momencie tworzenia $.scn z podmianami dla innego pliku.
« Ostatnia zmiana: 31 Października 2017, 19:40:31 wysłana przez tmj »

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 906
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #383 dnia: 31 Października 2017, 20:37:45 »
Zmergowane z buildem openal. (do pobrania tam gdzie zawsze, w drugim wątku).
Exe eu07++ng 32 bit, wywala do windowsa po krótkiej chwili. Sprawdzałem na TD, oraz L053. Na wersji @Tmj wszystko jak na razie jest ok.
Załączam log, errors, crashdump.
Powinno być lepiej w najnowszym buildzie.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #384 dnia: 31 Października 2017, 21:37:19 »
Proponuję, aby w nagłówku pliku przy tworzeniu sbt była zapisywana "suma kontrolna", cokolwiek - może być nawet data modyfikacji pliku scenerii - łatwo sprawdzić i ewentualnie nadpisać plik sbt nowym w takim przypadku.
Rozwazalem cos podobnego (konkretnie to automatyczna ponowna kreacje w przypadku gdy data modyfikacji pliku .scn jest pozniejsza niz ta sama data dla pliku binarnego) ale to chyba jest zbyt wrazliwe na pomylki -- bez jakiejs doglebniejszej analizu raczej nie ma mozliwosci okreslenia czy zmiana dotyczyla akurat triangles/lines a nie np podmiany skladu, zmiany eventu, przestawienia modelu itepede. Zostawie to chyba przynajmniej na razie w gestii autora scenerii, on powinien wiedziec najlepiej czy wprowadzane zmiany uzasadniaja utworzenie pliku od nowa.

Na razie, w dzisiejszym uaktualnieniu:

- drobne zmiany w formacie pliku binarnego terenu, utworzone pliki powinny byc mniejsze

- plik binarny nie jest tworzony/ladowany w przypadku scenariuszy o nazwie $.scn by uniknac klopotow z tym zwiazanych

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #385 dnia: 31 Października 2017, 21:44:28 »
Powinno być lepiej w najnowszym buildzie.
Tak teraz nic się nie wysypuje. Dopiero zauważyłem na Twojej wersji zakłócenia dźwięków w postaci regularnych cichych trzasków w tle. Ma ktoś podobnie u siebie?

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #386 dnia: 01 Listopada 2017, 15:17:36 »
Coś jest nadal nie tak z przesyłaniem komend przez semafor. Całkowo v2, misja osobA_wil, na stację w Wilisiu wjeżdża ST45 ze składem. Powinien się odpiąć i pojechać na sąsiedni tor. Komenda odpięcia jest wpisywania do semafora wil_z (zlokalizowany pod ziemią), ale lokomotywa nie reaguje mimo skanowania tego semafora. Stoi nieco ponad 25 metrów od semafora.
Wrzucilem ten scenariusz na probe, dalem ai do poprowadzenia SU45-201, i minalem sie z niebieska ST45 jadaca luzem gdzies tak w polowie trasy. Po dojechaniu do Wilisia widze tutaj na bocznicy zostawiony sklad towarowy, wyglada wiec na to ze nie jest to blad wystepujacy w 100% przypadkow..?

edit: uruchomilem scenariusz dla pewnosci jeszcze dwukrotnie. Sklad prowadzony przez ST-45 stanal raz w odleglosci nieco ponizej i raz nieco powyzej 20m. W obu przypadkach po 1-2 min otrzymal komende odpiecia, po zrobieniu tego podjezdzal do tarczy, dostawal sygnal do jazdy i robil nawrot/mijanke.
No to kicha, u mnie bez zmian, a próbowałem już kilkanaście razy. Za każdym razem skład staje 25-26 m od sygnału i nie reaguje na przesłaną komendę odpięcia. Sprawdzane też na ostatnim exe.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #387 dnia: 01 Listopada 2017, 15:56:10 »
Samo w sobie hamowanie o 5m dalej nie powinno teraz robic roznicy, ale dziwne ze w ogole ma miejsce, u mnie ten sklad regularnie zatrzymuje sie w granicach 19-21m. Czy masz moze jakas inna wersje tej scenerii niz ta, ktora byla opublikowana? Albo moze jakies zmiany wprowadzone w skladach..?

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 985
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 234
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #388 dnia: 01 Listopada 2017, 16:31:20 »
Dla pewności przesyłam pliki, na których pracuję. Wypakuj do swojego Całkowa v2 i zobacz, jak to się zachowa. Ja testuję zachowanie tego pociągu przez misję testową, którą też załączyłem do paczki. Wsiadasz do SN61, nic nie robisz, tylko obserwujesz zachowanie składu z ST45.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #389 dnia: 01 Listopada 2017, 19:34:55 »
Ja po prostu uruchamiam ten scenariusz osobowy ktory wymieniles w zgloszeniu, bez wsiadania do jakiegokolwiek pojazdu, wciskam 6 zeby mnie przenioslo do Wilisia i tam siedze sobie na peronie ;>

I tu ciekawostka, bo wgraniu twojej wersji ST45 zatrzymal sie 5m wczesniej i nie dostaje komendy. Tak jak opisywales. Czyli cos tutaj jest innego w pliku scenariusza, co skutecznie psuje dzialanie. Zobaczymy czy uda sie znalezc, co.

edit: chyba juz wiem.
node 1000 0 wilis8ng track normal 17.0006 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
...
event0 wil_tor8_manewry
event1 wil_z_sem_info
isolated wil_tor8
endtrack

node 1000 0 wilis8nf track normal 43.0944 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
...
event0 wil_tor8_manewry
isolated wil_tor8
endtrack

Sklad zatrzymuje sie wczesniej, na torze 8nf a nie na torze 8ng jak to robil przed zmianami. O ile sie nie myle to znaczy, ze nie jest uruchamiany event przeslania komendy do semafora, ktory jest skanowany przez sklad, i w rezultacie lokomotywa faktycznie nic nie dostaje..?

« Ostatnia zmiana: 01 Listopada 2017, 19:43:46 wysłana przez tmj »