Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1375927 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #60 dnia: 19 Sierpnia 2017, 18:42:45 »
po poprawce? no to już patrzę do tego crashdumpa

edit:
ok, ciekawe ile jeszcze tych crashów z brakującymi dźwiękami zostało ;p
zaraz powinien być nowy build: https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/artifacts
« Ostatnia zmiana: 19 Sierpnia 2017, 19:06:03 wysłana przez Milek7 »

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #61 dnia: 19 Sierpnia 2017, 19:24:35 »
Prawie się załadowała sceneria, jednakże znów wywaliło z podobnym błędem.
T.N

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #62 dnia: 19 Sierpnia 2017, 19:43:29 »
do trzech razy sztuka? ;d

zaraz będzie build: https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/artifacts

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #63 dnia: 19 Sierpnia 2017, 20:23:09 »
Teraz nie wysypuje się przy symulacji ale błąd wywala dopiero po wciśnięciu F10. Za to spróbowałem uruchomić Drawinowo i efekt jak na screenie. Ten sam zestaw na Quarku wyglądał normalnie. W załączeniu log, errors i crushdump z Drawinowa i Quarka.
T.N

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #64 dnia: 19 Sierpnia 2017, 22:40:20 »
jeżeli chodzi o crashe o wychodzeniu, to po prostu tak ma, na exe tmj chyba też

a ze ścieżkami to znowu zapomniałem że nie można zmieniać kierunków ukośników w kodzie. zaraz powinien być poprawiony build: https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/artifacts

a jaka opinia o dźwięku? ;p

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #65 dnia: 19 Sierpnia 2017, 22:56:24 »
Male uaktualnienie:

- poprawki w procedurach skanowania, hamowania samochodow i inne takie. Powinno pomoc w czesci zgloszonych przypadkow wadliwie dzialajacych scenerii. Z drugiej strony nalezy wziac pod uwage, ze po lekcjach hamowania AI moze zachowywac sie nieco inaczej niz dotychczas (polega to glownie na tym, ze zamiast hamowac ostro od razu, z reguly dociaga do 'oczekiwanego' miejsca postoju w rodzaju w4, tarczy itp.

jesli znajda sie dalej jakies dziwne zachowania prosze zglaszac, ale jesli to mozliwe to od razu z nazwa scenariusza, zeby latwiej mi to bylo obejrzec ;>

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #66 dnia: 20 Sierpnia 2017, 10:33:11 »
Dziwna sprawa z tym exe od @Milek. Błąd już nie występuje, ale w Drawinowie ładuje się pięknie i tekstury są ok a po kilku sekundach wycieraczki z widoku z kabiny jak i cały skład z zewnątrz oraz stojący obok robią się białe. Czyżby brakowało pamięci na tekstury? Loga nie załączę gdyż jest za duży i odrzuca go. W logu pojawia się takie coś- Unrecognized command: texture
« Ostatnia zmiana: 20 Sierpnia 2017, 10:40:42 wysłana przez Tomnord15 »
T.N

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #67 dnia: 20 Sierpnia 2017, 14:00:27 »
Ja zauwazylem na kaliskiej problemy z manewrami na traxie. Podmienilem loka z eu07 na traxa, by moc nim pojechać do kaliskiej, jednak okazało się ze po przyjeździe traxa z wagonami i po otrzymaniu ms2, trax wyjechal (wlasciwie osygnalizowany). Jednak po zmianie kabiny już nie wrocil z powrotem pomimo ms2. Z siodemka tego kłopotu nie ma. Ladnie wraca i laczy się z już wcześniej stojącymi wagonami.

Za drugim razem poszlo ten sam skład ten sam lok. Ciekawe. Jakas losowosc?
« Ostatnia zmiana: 20 Sierpnia 2017, 14:31:55 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #68 dnia: 20 Sierpnia 2017, 19:24:33 »
Dziwna sprawa z tym exe od @Milek. Błąd już nie występuje, ale w Drawinowie ładuje się pięknie i tekstury są ok a po kilku sekundach wycieraczki z widoku z kabiny jak i cały skład z zewnątrz oraz stojący obok robią się białe. Czyżby brakowało pamięci na tekstury? Loga nie załączę gdyż jest za duży i odrzuca go. W logu pojawia się takie coś- Unrecognized command: texture
co do crashy przy wychodzeniu to faktycznie sypało się przy zwalnianiu dźwięków, powinno już być ok.

a z tymi teksturami to nie wiem, u mnie jest teraz ok :/ na exe tmj nie masz takich problemów?
póki ktoś jeszcze tego nie potwierdzi to raczej nic z tym nie zrobię.

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #69 dnia: 20 Sierpnia 2017, 19:28:04 »
Na exe od @TMJ jest ok. Nawet na wymagającym Drawinowie.
T.N

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #70 dnia: 20 Sierpnia 2017, 20:02:23 »
jeszcze strzał w ciemno: jak masz więcej niż 2GiB ramu to sprawdź najnowszy build.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2971
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 332
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #71 dnia: 20 Sierpnia 2017, 21:13:17 »
Mnie brakuje biblioteki: OpenAL32.dll. @Milek, help ;).
Dobra, mam. Ale jak to jest, że ładując exe @Milka mam cienie od @tmj? Coś skopałem?
« Ostatnia zmiana: 20 Sierpnia 2017, 21:21:10 wysłana przez ST44-003 »

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #72 dnia: 20 Sierpnia 2017, 21:29:10 »
nie, ze względu na duże zmiany w rendererze nie udało mi się zmergować shaderów. ostatnie buildy zawierają nieshaderowy renderer tmj.
shadery spróbuję zmergować jak będę miał trochę czasu

a liby to są w paczce libs32/64 w wątku z ogłoszeniami

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #73 dnia: 20 Sierpnia 2017, 23:18:09 »
@Milek: misja baltyk_en57 nawet nie załadowała się do końca, a baltyk_zima przy wyłączaniu wyleciał

Crash dumpy odpowiednio dla pierwszego i drugiego przypadku.

Jeszcze jedno mi się rzuciło, nie wiem czy celowe. Będąc daną odległość od pojazdu (EU07) na widoku zewnętrznym, w AI wyłącza się przetwornica, natomiast "podlatując" do lokomotywy na odległość do 50-100 metrów (?) przetwornica się załącza.
« Ostatnia zmiana: 20 Sierpnia 2017, 23:29:28 wysłana przez mareczek »

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #74 dnia: 20 Sierpnia 2017, 23:57:31 »
  Uruchomiłem z niewielkimi problemami obydwa exe-ki. @Milek, na twoim znalazłem niepoprawne pozycjonowanie dźwięku pomiędzy kanałem lewym a prawym, względem orientacji kamery. Dla przykładu: Jadący pociąg z naszej lewej słyszymy po lewej stronie, ale gdy obrócimy się o 180 stopni, dźwięk nadal słyszalny jest z tego samego lewego kanału audio. Poza tym przepalone odbicia na teksturach. I tradycyjnie niepoprawnie działa ET41, nie da się tym jechać. Na exe Tmj wszystko jest ok.
Edit: W ET22 V2 nie podnoszą się patyki, nawet AI nie jest w stanie nic poradzić....
Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: 21 Sierpnia 2017, 00:02:55 wysłana przez CX MANIAK »

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #75 dnia: 21 Sierpnia 2017, 00:38:43 »
@Milek: misja baltyk_en57 nawet nie załadowała się do końca, a baltyk_zima przy wyłączaniu wyleciał

Crash dumpy odpowiednio dla pierwszego i drugiego przypadku.

Jeszcze jedno mi się rzuciło, nie wiem czy celowe. Będąc daną odległość od pojazdu (EU07) na widoku zewnętrznym, w AI wyłącza się przetwornica, natomiast "podlatując" do lokomotywy na odległość do 50-100 metrów (?) przetwornica się załącza.
co do wylatywania przy wyłączaniu to tak, nie pomyślałem, dalej jest zepsute ;p

baltyk_en57? skąd to, bo w paczce nie ma takiej.

a co do wyłączania dźwięków, to jak źródło jest dalej niż dystans wpisany w mmd to się wyłącza, a jak się znowu zbliży to jest znowu włączane. myślałem że nie będzie tego słychać jak jest daleko, no ale będzie do poprawki.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #76 dnia: 21 Sierpnia 2017, 01:00:41 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- tym razem lekcja prowadzenia dla kierowcow: poprawki wykrywania innych uzytkownikow drogi, utrzymywania bezpiecznej odleglosci przy roznicach predkosci, wyboru pozycji wzgledem szerokosci pasa itepede.

- poprawka, kalkulacja widzialnosci elementow pojazdow przy niskim fps powinna byc teraz poprawna.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #77 dnia: 21 Sierpnia 2017, 12:26:24 »
baltyk_en57? skąd to, bo w paczce nie ma takiej.
Kurde, myślałem że to było w podstawowej paczce, a zostało mi widać z jakiś testów. W każdym bądź razie nie udało mi się odpalić jednostki, nie działa podkonszenie patyków, ale to jeszcze sam muszę sprawdzić, jak są podłączone jednostki. Jak będzie nie tak to skrobnę.

Cytuj
a co do wyłączania dźwięków, to jak źródło jest dalej niż dystans wpisany w mmd to się wyłącza, a jak się znowu zbliży to jest znowu włączane. myślałem że nie będzie tego słychać jak jest daleko, no ale będzie do poprawki.
Może odległość x2 albo nawet x3 ? W przypadku spalinek, trochę sekund mija do uruchomienia silnika, a my się ciągle zbliżamy.

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #78 dnia: 21 Sierpnia 2017, 12:53:24 »
  Uruchomiłem z niewielkimi problemami obydwa exe-ki. @Milek, na twoim znalazłem niepoprawne pozycjonowanie dźwięku pomiędzy kanałem lewym a prawym, względem orientacji kamery. Dla przykładu: Jadący pociąg z naszej lewej słyszymy po lewej stronie, ale gdy obrócimy się o 180 stopni, dźwięk nadal słyszalny jest z tego samego lewego kanału audio. Poza tym przepalone odbicia na teksturach. I tradycyjnie niepoprawnie działa ET41, nie da się tym jechać. Na exe Tmj wszystko jest ok.
Edit: W ET22 V2 nie podnoszą się patyki, nawet AI nie jest w stanie nic poradzić....
Pozdrawiam.
pozycjonowanie słuchacza powinno być poprawione w obecnym buildzie. et41 i et22 obecnie mi działa. (być może naprawiło się teraz)
do pobrania tam gdzie zawsze.

ps: w sprawie odbić to do .ini dopisać scalespeculars yes

edit: zmergowane z tmj, build 60 (2829a84)
« Ostatnia zmiana: 21 Sierpnia 2017, 13:25:09 wysłana przez Milek7 »

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2971
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 332
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #79 dnia: 21 Sierpnia 2017, 18:02:28 »
Chciałem tylko zwrócić uwagę, że do tej pory na żadnym z exe waszego autorstwa nie zostało to naprawione/poprawione. W dalszym ciągu pokrętłami można zrobić taki oto efekt, a same pokrętła kręcą się tylko w prawo ;).


Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #80 dnia: 21 Sierpnia 2017, 19:43:17 »
Na Milkowym:
1) W EN57 po przejściu do drugiej kabiny nie działa Hasler.
2) Jeżeli dźwięk jest 3-częściowy (np. sprężarka) i po załączeniu od razu wyłączę, odtwarzana jest pełna sekwencja - start, trwa i stop. Wcześniej wyłączenie sprężarki powodowało od razu przejście do odtworzenia dźwięku stop.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #81 dnia: 21 Sierpnia 2017, 20:02:28 »
Chciałem tylko zwrócić uwagę, że do tej pory na żadnym z exe waszego autorstwa nie zostało to naprawione/poprawione. W dalszym ciągu pokrętłami można zrobić taki oto efekt, a same pokrętła kręcą się tylko w prawo ;).
To dlatego ze ciagle jeszcze czeka na zrobienie definicja typu przelacznikow innych niz bistabilne i impulsowe ;d

W miedzyczasie, w dzisiejszym uaktualnieniu:

- kolejna lekcja dla AI od @youBy, tym razem jak poprawnie rozpedzac sklad ciagniety przez lokomotywe elektryczna bez wywalenia przy tym bezpiecznikow nadmiarowych i robienia z tego czeskiej komedii


Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #82 dnia: 21 Sierpnia 2017, 22:18:05 »
2) Jeżeli dźwięk jest 3-częściowy (np. sprężarka) i po załączeniu od razu wyłączę, odtwarzana jest pełna sekwencja - start, trwa i stop. Wcześniej wyłączenie sprężarki powodowało od razu przejście do odtworzenia dźwięku stop.
tak, teraz jest pełny start i prawie od razu stop. środkowy odtwarza się tylko przez ułamek sekundy.
można zmienić żeby przy wyłączeniu przerywał start i od razu przechodził do stop, ale wydaje mi się że tak jest lepiej z tego względu że dźwięki nie są przystosowane do łączenia w miejscu [dowolny czas start]->[stop]. jeżeli w start jest dźwięk rozkręcania jakiegoś urządzenia, a na początku stop jest jeszcze na pełnych obrotach to zrobi się brzydki przeskok. teraz jest trochę opóźnienia, ale przynajmniej są płynne przejścia.
jakie jest zdanie innych?

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #83 dnia: 21 Sierpnia 2017, 23:04:36 »

pozycjonowanie słuchacza powinno być poprawione w obecnym buildzie. et41 i et22 obecnie mi działa. (być może naprawiło się teraz)
do pobrania tam gdzie zawsze.

ps: w sprawie odbić to do .ini dopisać scalespeculars yes

edit: zmergowane z tmj, build 60 (2829a84)
Witam.
  Teraz wszystko działa jak powinno. Jednakże jak dla mnie zbyt intensywne jest wyciszanie kanału audio od strony przeciwnej dla źródła dźwięku. Jest to trochę nienaturalne, drugie ucho też odbiera przecież dźwięk, tyle że jego intensywność jest mniejsza. Tu trzeba wypracować jakiś kompromis, może 100/50%? Czy jest wśród nas akustyk aby wypowiedział się w temacie?
  Nie mniej jednak wrażenia słuchowe zależne od pozycji kamery bardzo urealniają teraz jazdę. A ja mam jedynie dwa kanały. Przy wielokanałowym udźwiękowieniu wrażenia będą dużo lepsze.
 Kolejna sprawa, pojazd obsadzony od którego się oddalimy jest "akustycznie" wyłączany, słychać w tle jak maszyneria zamiera... Gdy tylko się zbliżymy, bądź wsiądziemy, wszystko ponownie ożywa. Startuje przetwornica, sprężarka itp.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #84 dnia: 21 Sierpnia 2017, 23:12:33 »
tak, teraz jest pełny start i prawie od razu stop. środkowy odtwarza się tylko przez ułamek sekundy.
można zmienić żeby przy wyłączeniu przerywał start i od razu przechodził do stop, ale wydaje mi się że tak jest lepiej z tego względu że dźwięki nie są przystosowane do łączenia w miejscu [dowolny czas start]->[stop]. jeżeli w start jest dźwięk rozkręcania jakiegoś urządzenia, a na początku stop jest jeszcze na pełnych obrotach to zrobi się brzydki przeskok. teraz jest trochę opóźnienia, ale przynajmniej są płynne przejścia.
Rozumiem. Z drugiej strony sprężarka się załącza (akurat dla jednostek mam długi rozruch, chyba z 15 sekund zanim dochodzi do równomiernego brzmienia), wyłączam sprężarkę, badyle w dół, a sprężarka sobie pracuje (tylko dźwiękowo). Tych przeskoków aż tak nie słychać, nawet jak króciutko puszczasz trąbę to jest to prawie niesłyszalne, a teraz sobie trąbi mimo puszczenia klawisza. Ja bym został przy starym rozwiązaniu.

Offline mk1991

  • Deweloper
  • Wiadomości: 678
  • Niech żyje EU43!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #85 dnia: 21 Sierpnia 2017, 23:44:20 »
Z tego co mnie uczono na percepcji to kierunkowość słyszenia polega na opóźnieniu sygnału między jednym a drugim uchem. Takie mankamenty załatwi stworzenie aury akustycznej w oparciu o dane przestrzeni i obiektów znajdujących się na sceneriach. Jak znajdę moje notatki z wykładów odnoszące się do kierunkowości słyszenia to je wam podrzucę. Tam powinna być podana dokładna liczba dla opóźnienia między uszami.
Prawda jest okruchem lodu.

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #86 dnia: 22 Sierpnia 2017, 00:15:05 »
Kolejna sprawa, pojazd obsadzony od którego się oddalimy jest "akustycznie" wyłączany, słychać w tle jak maszyneria zamiera... Gdy tylko się zbliżymy, bądź wsiądziemy, wszystko ponownie ożywa. Startuje przetwornica, sprężarka itp.
tak, to będzie do poprawki. (1: wyłączanie dźwięków tylko jeśli są na tyle daleko że ich naprawdę nie słychać, 2: przy wznowieniu odtwarzania nie odtwarzać wstępu)

Rozumiem. Z drugiej strony sprężarka się załącza (akurat dla jednostek mam długi rozruch, chyba z 15 sekund zanim dochodzi do równomiernego brzmienia), wyłączam sprężarkę, badyle w dół, a sprężarka sobie pracuje (tylko dźwiękowo). Tych przeskoków aż tak nie słychać, nawet jak króciutko puszczasz trąbę to jest to prawie niesłyszalne, a teraz sobie trąbi mimo puszczenia klawisza. Ja bym został przy starym rozwiązaniu.
na ircu też były takie opinie, więc w następnym buildzie będzie zmienione.

btw. można pobrać paczkę openalsoft: http://kcat.strangesoft.net/openal-binaries/openal-soft-1.18.1-bin.zip, w katalogu alsoft-config jest konfigurator. można tam ustawić jakość resamplera, położenie głośników, ustawić profil HRTF (chyba też są jakieś dołączone do zipa), i efekt dźwiękowy w Effects | Default Reverb Effect.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #87 dnia: 23 Sierpnia 2017, 20:49:40 »
W dalszym ciągu siódemka na kaliskiej nie chce cofnąć składu Cegielskiego w perony na ms2. Ai przez to szwankuje.
« Ostatnia zmiana: 23 Sierpnia 2017, 21:16:22 wysłana przez matek123 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #88 dnia: 23 Sierpnia 2017, 21:44:04 »
Na którym exe ten błąd z manewrami się pojawia, Milka czy Tmj? Ostatnio uruchamiałem Kaliską i wszystko było normalnie. Ale wersji exe nie spamiętam teraz.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #89 dnia: 24 Sierpnia 2017, 00:33:09 »
Z tego co widzę śledząc ten wątek to AI zostało rozkopane trochę i ponownie je trzeba ujarzmić.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".