Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym

<< < (9/765) > >>

Milek7:
hmm, wczoraj chyba byłem zaspany bo puściłem build z niedziałającymi przełącznikami
32b: https://ci.appveyor.com/api/buildjobs/1pwequf4wws96bqw/artifacts/builds%2Fbuild_win32%2FRelWithDebInfo%2Feu07%2B%2Bng.exe
64b: https://ci.appveyor.com/api/buildjobs/1pwequf4wws96bqw/artifacts/builds%2Fbuild_win64%2FRelWithDebInfo%2Feu07%2B%2Bng.exe


--- Cytat: mk1991 w 18 Sierpnia 2017, 05:30:17 ---Czy mógł byś milek wstawiać wszystko na serwer maszyny? Z tym twoim są kłopoty, smart filtr od windy 10 robi duże problemy. są ceregiele z pobraniem. się nieźle nabiedzić nad tym, by jakoś bez przeszkód to poszło.

--- Koniec cytatu ---
Ale to przeglądarka nie chce ściągać czy dopiero przy uruchomieniu? Bo jak to drugie to serwer nic nie zmieni, nie jest zapisywane skąd został pobrany plik.

--- Cytat: mk1991 w 18 Sierpnia 2017, 05:30:17 ---Jeszcze jedno. Jakich charakterystyk dźwięku open nie lubi? Wywala mi symulator. Zaraz dostarczę log z próby odpalenia td.
--- Koniec cytatu ---
podrzuć log i jeszcze crashdumpa jakby był


--- Cytat: mk1991 w 18 Sierpnia 2017, 05:30:17 ---Pierwsza rzecz, zakładam, że dźwięki kół mają podlegać Dopplerowi, ale to na razie jest bardzo mocno rozregulowane, dźwięki obniżają się gdzieś o oktawę dwie w dół co żadną miarą nie jest naturalne. To są zwykle odległości w zakresie interwału kwarty.
--- Koniec cytatu ---
tu to musiałby zaglądnąć ktoś kto ma lepsze pojęcie o prawidłowym działaniu dźwięków niż moja ocena "coś tam huczy i stuka, to znaczy że działa" ;d
wszystkie dźwięki przestrzenne podlegają dopplerowi, ale to już robi openal na podstawie jakiegoś standardowego wzorku więc to raczej nie w tym problem, bardziej coś się mogło zepsuć z modulacją częstotliwości.


--- Cytat: mk1991 w 18 Sierpnia 2017, 05:30:17 ---Mam wrażenie, że dźwięki samplowane uruchamiają się z opóźnieniem, czasem sprężarka uruchomi się rozpoczynając już od środkowej części sampla.
--- Koniec cytatu ---
masz na myśli że zaczyna odgrywać od złego miejsca, czy pomija sampel wprowadzający i zaczyna odtwarzać od głównego?


--- Cytat: mk1991 w 18 Sierpnia 2017, 05:30:17 ---Są tez kłopoty z dźwiękami przycisków, nie zawsze wchodzą dwie części dźwięku.
--- Koniec cytatu ---
o których przyciskach mówisz? bo te zwykłe hebelki to są jednoczęściowe.

mk1991:
Co do kłopotu z smart filtrem, to on czepia się do tego, że jest mało pobrań. Przy maszynowym serwerze nigdy takich jazd nie robił. Co do urywania dźwięków samplowanych to on potrafi odtworzyć od środkowego sampla, albo i urwać początkowemu co nie co. W przypadku trąbek robi się coś dziwnego, bo często początek jak by szybciutko zjeżdża tonem z bardzo dużej wysokości, jak by mu się rzeczywiście coś z modulacją działo, albo wibruje nie wiadomo po co. No i jeszcze jedno, widzę, że on dźwięki z kategorii sounds przesuwa w panoramie nawet kiedy jestem w środku pojazdu. Ewidentnie będzie trzeba pomyśleć nad rozszerzeniem kategorii wewnętrznych dźwięków o wewnętrzne wersje dźwięków takich jak przetwornica, sprężarka i inne takie. Co by ich nie przesuwał. Jak wrócę z Oławy wyślę ten log bo jazda na td się udała. Do drawinowa się przyczepił. za to nie pasuje mu chyba dźwięk przechodzenia na drugi układ w mojej siódemce telewizorowej z serii 303E bo jak chcę przejść na drugi układ to wywala symulacje.

Milek7:
ale to chodzi o ostrzeżenia przeglądarki, czy smartscreen? bo smartscreen to nie patrzy skąd pobrane, ostrzega bo tak lubi.

z tym urywaniem dźwięków to jest taki problem że potestowałem teraz sporo włączanie przetwornic/sprężarek/trąbek i nigdy mi nic nie urwało.

no, silniki/przetwornice/sprężarki itd. to są dźwięki przestrzenne postawione w miejscu lokomotywy, tak samo było w directsound. (możliwe tylko ze wtedy były ściszane/podgłaśniane w kabinie). dodawanie osobnych dźwięków to raczej brzydki hack. kiedyś będzie trzeba zrobić obsługę efektów i zmienić środowisko słuchacza w kabinie, ale to później.

Stele:
Nie wyłączyłeś przypadkiem skalowania speculara? Wszystko się błyszczy jak psu jajca.
Częstotliwość wszystkiego zmienia się zbyt mocno, ale przy stukotach kół zwłaszcza to słychać. Choćby przy piętrusach w domyślnym składzie td. Mam głośniczki 2.0, więc nie mam problemu z pozycjonowaniem dźwięków w kabinie.

Milek7:
a no chyba wyłaczyłem, można dopisać do ini scalespeculars yes

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod