Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym

<< < (736/765) > >>

mac310:

--- Cytat: tmj w 03 Maja 2021, 02:24:30 ---- funkcjonalnosc, pulpitom podlaczonym przez modul uart udostepniony zostal stan cisnienia pantografow, jako 16-bitowa wartosc w bajtach 34+35 
--- Koniec cytatu ---
A te numery bajtów to z uwzględnieniem 4 bajtów preambuły czy nie?

Update - już ogarnięte i potwierdzam, że działa (jak się liczy razem z preambułą to jest to na bajtach 38 i 39). Dzięki. Można byłoby rónież uwzględnić w exe od Milka

tmj:
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, symulator nie powinien juz reagowac "pier... nie robie" po napotkaniu 10 ukrotnionych siudemek

- poprawka, dzwieki sekcji internal: pliku mmd sa aktualizowane przy zmianie pojazdu

- w ramach koncertu zyczen, dodana mozliwosc zdefiniowania dzwiekow aktywacji i luzowania hamulca sprezynowego, wpisami springbrake: oraz springbrakeoff: w sekcji sounds: pliku mmd

Tobiasz:
Chyba jest jakiś problem z shaderami?

Stele:
Uhm, zassałeś shader do debuga, który tmj wrzucił mi na czat i wgrałeś bez zastanowienia co to jest i na co to komu? To teraz dojdź który to był i pobierz sobie z repo jego właściwą wersję.
A może nie. Ponoć wyłączenie postprocesów coś psuje teraz.
Mam innego pomysła. Tmj namieszał shadery przy pakowaniu ostatniego release exeka i wrzucił tam ten testowy shader. Zobacz na shaderach z poprzedniego exeka.

Tobiasz:
Na poprzedniej wersji shadera wszystko działa normalnie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod