Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
mac310:
--- Cytat: tmj w 03 Maja 2021, 02:24:30 ---- funkcjonalnosc, pulpitom podlaczonym przez modul uart udostepniony zostal stan cisnienia pantografow, jako 16-bitowa wartosc w bajtach 34+35
--- Koniec cytatu ---
A te numery bajtów to z uwzględnieniem 4 bajtów preambuły czy nie?
Update - już ogarnięte i potwierdzam, że działa (jak się liczy razem z preambułą to jest to na bajtach 38 i 39). Dzięki. Można byłoby rónież uwzględnić w exe od Milka
tmj:
W dzisiejszym uaktualnieniu:
- poprawka, symulator nie powinien juz reagowac "pier... nie robie" po napotkaniu 10 ukrotnionych siudemek
- poprawka, dzwieki sekcji internal: pliku mmd sa aktualizowane przy zmianie pojazdu
- w ramach koncertu zyczen, dodana mozliwosc zdefiniowania dzwiekow aktywacji i luzowania hamulca sprezynowego, wpisami springbrake: oraz springbrakeoff: w sekcji sounds: pliku mmd
Tobiasz:
Chyba jest jakiś problem z shaderami?
Stele:
Uhm, zassałeś shader do debuga, który tmj wrzucił mi na czat i wgrałeś bez zastanowienia co to jest i na co to komu? To teraz dojdź który to był i pobierz sobie z repo jego właściwą wersję.
A może nie. Ponoć wyłączenie postprocesów coś psuje teraz.
Mam innego pomysła. Tmj namieszał shadery przy pakowaniu ostatniego release exeka i wrzucił tam ten testowy shader. Zobacz na shaderach z poprzedniego exeka.
Tobiasz:
Na poprzedniej wersji shadera wszystko działa normalnie.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej