Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
EU40:
Niestety, występuje problem z obsługą pociągów przy pomocy lokomotyw SP/U45. Cały skład pociągu ma zakręcone hamulce postojowe i trzeba je indywidualnie odkręcać.
Proponuję także przejechać się l053-całkowo-służba-tlk1-1. Na poprzednim exe towarowy w Furmanach na EU07-1512 nie chce łaskawie zadka ruszyć i stoi. Na wersji z 26.04 nie wiem jak jest, ale myślę że bez zmian.
matek123:
--- Cytat: EU40 w 01 Maja 2021, 10:41:06 ---Niestety, występuje problem z obsługą pociągów przy pomocy lokomotyw SP/U45.
--- Koniec cytatu ---
Z inną lokomotywą na tym samym pociągu jest wszystko ok?
EU40:
Musiałbym przetestować. Jak na razie takie cuda wianki wyskakuja na SUkach. Przesterowanie kierunkowym też nic nie pomaga. Spróbuje jeszcze uruchomienie bez połączenia sprzęgów.
Też nie pomogło. Wyluzowałem ręczne i kontynuowałem jazdę do Furman. Tam także EU07-1512 zawodzi i jak ,,stojała, tak stojała..".
Stele:
Na tym antyku nie ma oskryptowania i przypisań wielu sygnałów. Trzeba jechać w manualu całe Całkowo. :< Dałeś eu07.ini zamiast loga. Robisz screena, to rozwijaj vehicle, ai i scantable z panelu debugowego, by miał on wartość diagnostyczną.
tmj:
W dzisiejszym uaktualnieniu:
- poprawka, przygotowane przez YouBy korekty obslugi kranu St133
- poprawka, przejscie do edytora w sytuacji gdy przebywamy w kabinie nie powinno konczyc sie zablokowaniem kamery
- poprawka, edytor nie dlawi sie juz na nazwach obiektow z polskimi literami
- poprawka, AI powinna nieco lepiej radzic sobie z umozliwieniem wymiany pasazerskiej
- dobra zmiana, AI powinna nieco sensowniej okreslac kiedy wypada zalaczyc ogrzewanie skladu
- dobra zmiana, lista podstacji w panelu F12 powinna sledzic tylko faktyczne podstacje
- eksperymentalnie, w przypadku wykrycia za plecami sygnalu Ms2 w trybie manewrowym AI reaguje na niego od razu rowniez gdy porusza sie w kierunku semafora z sygnalem stoj, zamiast tak jak do tej pory dopiero po dociagnieciu do blokujacego jej ruch semafora
- funkcjonalnosc, pulpitom podlaczonym przez modul uart udostepniony zostal stan cisnienia pantografow, jako 16-bitowa wartosc w bajtach 34+35 Uwaga: zmiana ta wiaze sie ze zmiana skladni wpisu uarttune ktory ma teraz postac nastepujaca
--- Kod: ---uarttune
mainbrakemin mainbrakemax
localbrakemin localbrakemax
tankmax tankuart
pipemax pipeuart
brakemax brakeuart
pantographmax pantographuart // 2 nowe parametry
hvmax hvuart
currentmax currentuart
lvmax lvuart
--- Koniec kodu ---
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej