Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym

<< < (6/765) > >>

tmj:
Byc moze bedzie mozna rozwazyc cos w tym kierunku -- @milek7 niedawno wymienil dotychczasowa biblioteke dzwiekowa directx na openAL. Sprobuje przeszczepic to takze do zwyklego exe i zobaczymy jak sie zachowa.

W miedzyczasie, male uaktualnienie. Male, ale dobre :>

- druga lekcja hamowania dla AI przygotowana przez @youBy. Przyznam sie bez bicia, ze w tym ksztalcie AI hamuje teraz ciapagi lepiej ode mnie ;/

- drobne poprawki do tabelki skanowania. Swoja droga trzeba bedzie chyba pomyslec o wymianie jej na wersje ktora zrobil @firleju, coby bylo mniej zachodu z laczeniem galezi~

EP08_015:
Na baltyku skm tylko 13 fps i tryb slowmotion.  Wylaczenie calkiem cieni nie wplywa mocno na wzrost wydajnosci. Cos innego z exe pozera duzo zasobow.

tmj:
No, w miedzyczasie do cieni doszly tez odbicia, to sie wszystko razem sumuje ;3

W dzisiejszym uaktualnieniu

- dla slabszych komputerow, mozliwosc powrotu do poprzedniej, uproszczonej wersji generowania grafiki. Wydajnosc nie bedzie calkiem taka sama jak przy exe 0717, ale powinna byc zblizona. Przelaczenie odbywa sie wpisem

--- Kod: ---gfxrenderer simple

--- Koniec kodu ---

- drobne poprawki w funkcjach kalkulacji hamowania dla samochodow, i skanowania -- AI prowadzaca lokomotywe w trybie pociagowym powinna teraz poprawnie wykrywac tory na ktorych stoja inne pociagi i stawac przed nimi, zamiast wjezdzac na nie z pelna predkoscia i liczyc na cud :s

piter4817:
Panowie, ja już nic nie łapię. Co i gdzie trzeba zrobić żeby mi się cienie wyświetlały?

guest23436:
Po pobraniu najnowszego exe jest problem z cieniami. W załączniku przykładowy screen. Exe uruchamiane na Ubuntu (wersja wine: 2.0.2)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod