Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
tmj:
Byc moze bedzie mozna rozwazyc cos w tym kierunku -- @milek7 niedawno wymienil dotychczasowa biblioteke dzwiekowa directx na openAL. Sprobuje przeszczepic to takze do zwyklego exe i zobaczymy jak sie zachowa.
W miedzyczasie, male uaktualnienie. Male, ale dobre :>
- druga lekcja hamowania dla AI przygotowana przez @youBy. Przyznam sie bez bicia, ze w tym ksztalcie AI hamuje teraz ciapagi lepiej ode mnie ;/
- drobne poprawki do tabelki skanowania. Swoja droga trzeba bedzie chyba pomyslec o wymianie jej na wersje ktora zrobil @firleju, coby bylo mniej zachodu z laczeniem galezi~
EP08_015:
Na baltyku skm tylko 13 fps i tryb slowmotion. Wylaczenie calkiem cieni nie wplywa mocno na wzrost wydajnosci. Cos innego z exe pozera duzo zasobow.
tmj:
No, w miedzyczasie do cieni doszly tez odbicia, to sie wszystko razem sumuje ;3
W dzisiejszym uaktualnieniu
- dla slabszych komputerow, mozliwosc powrotu do poprzedniej, uproszczonej wersji generowania grafiki. Wydajnosc nie bedzie calkiem taka sama jak przy exe 0717, ale powinna byc zblizona. Przelaczenie odbywa sie wpisem
--- Kod: ---gfxrenderer simple
--- Koniec kodu ---
- drobne poprawki w funkcjach kalkulacji hamowania dla samochodow, i skanowania -- AI prowadzaca lokomotywe w trybie pociagowym powinna teraz poprawnie wykrywac tory na ktorych stoja inne pociagi i stawac przed nimi, zamiast wjezdzac na nie z pelna predkoscia i liczyc na cud :s
piter4817:
Panowie, ja już nic nie łapię. Co i gdzie trzeba zrobić żeby mi się cienie wyświetlały?
guest23436:
Po pobraniu najnowszego exe jest problem z cieniami. W załączniku przykładowy screen. Exe uruchamiane na Ubuntu (wersja wine: 2.0.2)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej